About Us
Copyright 2016 DR Media Holdings, LLC
Search

Baxter Toyota La Vista

7204 S. 124th Circle, La Vista, Nebraska 68128
Sales: (402) 731-2000

Makes: Toyota | Service Center
Good
83% Recommend
4.4

95 Lifetime Reviews

Baxter Toyota La Vista
7204 S. 124th Circle,
La Vista, Nebraska 68128
Baxter Toyota La Vista Info
Is this your Dealership?
Learn about our award-winning Certified Dealer Program and claim this page.
Is this your Dealership?
Learn about our award-winning Certified Dealer Program and claim this page.

Nearby Certified Dealers

Village Pointe Toyota

364 Lifetime Reviews

Read Reviews
95 Dealership Reviews
Filter Reviews By:
kell71394
8/24/2016
Reason For Visit
Sales (New)

"Great Service"

Salesman was extremely helpful, nice, and efficient and found me the car I needed at the right price. The made the car buying experience easy and fun. 10/10 recommend.

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: Yes

Employees dealt with

Henk Deboer

Did you find this review helpful?

Yes
Judy Erb
5/04/2016
Reason For Visit
Sales (Used)

"Review of my salesman - Henk DeBoer"

Extremely helpful and friendly. I would recommend this salesman to everyone. He went out of his way to make sure everything was satisfactory and I was happy with my purchase.

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: Yes

Employees dealt with

Henk DeBoer

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

May 11, 2016

We hope you love you new purchase for many years to come! Thank you for the review and kind words. -Kevin Ryland, General Manager

KEG
2/22/2016
Reason For Visit
Sales (New)

"A very good experience ."

We dealt with Hank DeBoer and was very pleased with the service. We had a commitment that precluded us from spending much time with Hank, but he assured us that we could return at any time if we had more questions,

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: Yes

Employees dealt with

Hank Deboer

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

February 22, 2016

Thank you for the kind words about Hank. We would be more than happy to help you with any more questions you have! We look forward to working with you in the future. -Kevin Ryland, General Manager

Old guy Tom
2/11/2016
Reason For Visit
Sales (New)

"Great experience"

Baxter Toyota and my sales consultant, Hank DeBoer were fantastic to work with at every step of the auto leasing process! Would definitely work with them in the future.

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: Yes

Employees dealt with

Hank DeBoer

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

February 22, 2016

We hope you're still loving your new lease! Congratulations! Thanks for the kind words about Hank and we do look forward to working with you in the future. -Kevin Ryland, General Manager

John & Kitty
1/13/2016
Reason For Visit
Sales (New)

"Rebate offer was false"

We live in Kansas and drove all the way to La Vista, Nebraska to Baxter Toyota to purchase a 2015 Camary because they had the model and color we wanted. After coming to a agreed upon price they wanted to add a $279.00 paperwork fee which we refused to pay. After that was settled our salesman stated to my husband and I "Dont forget you have that 750.00 rebate from Toyota. All you have to do is make your payments on time to Toyota Financial for 6 months and you get a 1.9 % and the 750.00 rebate will be mailed to you." Those were his exact words. After 11 months we contacted Baxter in September 2015 and they said we'll check on your rebate and get back to you. No call back. On Jan. 12,2016 we called Toyota Financial were transferred to Baxter and got this answer " Oh we took that rebate off the asking price." That is simply not the way the deal went down and contradicts everything our salesman said. This was our 6th New Toyota. Will never do business with this dealer again and if you do better tape sales talk and get everything in writing. We intend to follow up with Toyota on this.

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: No

Employees dealt with

John Morrison

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

January 14, 2016

I want to apologize about your experience at our dealership. I would like to personally get your rebate figured out. When you have a moment, please give me a call at 402-731-2000. Best –Kevin Ryland, General Manager

Rick R.
10/06/2015
Reason For Visit
Sales (Used)

"went back on their word"

Not a very good experience. The salesman was nice enough , not pushy, answered our questions. We then were introduced to the sales manager. My wife mentioned a price to him on a used vehicle and he said that if he would say yes would we take it. I wanted a night to think it over and asked if that price would be good the next day. His response was that he did not play those games and he would honor that price the next day. Unfortunately, when I called the next day it was not the case. Unfortunately, even though that dealership is close to my house, I will never purchase a vehicle there ever. I proceeded to go to another Toyota dealership on Dodge that was very professional and got me into a brand new car for only a couple grand more than a 3 year old one at Baxter. (Something they never even offered).

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: No

Employees dealt with

Taylor-Salesman not sure who the manager was as he never gave a card

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

October 21, 2015

I am sorry we were unable to earn your business and I want to apologize about your negative experience. It was never our intention to mislead you on the price of the vehicle you wanted. I would still like the opportunity to discuss this situation with you and regain your trust. At your earliest convenience, please call me at 402-731-2000. I look forward to talking with you. –Kevin Ryland, General Manager

RB
9/23/2015
Reason For Visit
Service

"Baxter & Toyota = refused recall fix"

They put me and my family in DANGER. My truck had a recall for the frame, I took it to the dealership. They made some excuse that it was "not bad enough" to replace and told me if it gets worse to bring it back. It got worse - WAY WORSE! I took my child's car seat out of the truck it is so unsafe IMO. The frame leaves big rust chunks when I park, the frame around the gas tank has rusted off (scary) and frame sounds like it going to crack in half. I scheduled to take it back to the dealer, now they tell me your repair window has expired. xxx! I bring it in during the correct time frame and you refuse to fix it, now I bring it back and you refuse to fix it. This vehicle is crash hazard waiting to happen and I can't afford to correct Toyota's faulty frame(google Toyota frame recall). Guess I wait until it gets into the inevitable accident and sue Toyota and the dealership that said it was OK to drive! I've had Toyotas for ~ 20 years. If this is how they treat long-term customers imagine how bad they will treat you! I did purchase this truck from the same dealer. Toyota & Baxter = we don't stand behind our products or recalls!

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: No

Employees dealt with

Sean

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

September 25, 2015

I am sorry that we did not get the chance to inspect your truck when you brought it to the dealership. Our records indicate that we inspected your truck in January of 2011, and found the frame to be rust free under the guidelines provided by Toyota. Unfortunately, the Toyota program to replace frames on Tundra trucks expired earlier this year. Our records also indicate that the last time you were here for service or maintenance was in March of 2011. If you have been servicing your Tundra at another Toyota dealer, they should have advised you on the rust issue. If you have been servicing your truck at an independent non-Toyota facility, they should have advised you to see your Toyota dealer as soon as possible. We will always do everything that Toyota will allow us to do regarding safety, service, or reliability issues. Given the chance, we would like to inspect your truck and advise you on working with Toyota on a resolution.--Kevin Ryland, General Manager

thalmann.joyce1965
9/19/2015
Reason For Visit
Sales (New)

"great"

He was waiting when we arrived. Kind man. Made me feel comfortable. Met with us at the table outside when we could. I will recommend him to friends and family.

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: Yes

Employees dealt with

Tony Chritinson

Did you find this review helpful?

Yes

Baxter Toyota La Vista responded to this review

September 30, 2015

Thank you for the positive rating about Tony and your experience. We appreciate any and all referrals and we look forward to working with you again in the future. Enjoy your newest purchase!

CaptainKirk
5/08/2015
Reason For Visit
Sales (New)

"Pushy"

Not a pleasant experience. As soon as you park and get out of your car a salesman attaches themselves to you within about 1 second. The salesman we worked with (I forget his name) was very pushy. He talked incessantly for the entirety of the test drive, and asked a lot of personal questions. He also tried to pressure us to buy that day even when we made it clear we were not looking to do that. I will avoid this dealer in the future.

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: No

Employees dealt with

Don't remember

Did you find this review helpful?

Yes
Liamp
1/14/2015
Reason For Visit
Sales (New)

"What a joke!"

These reviews that you have are not an accurate statement...give me a break. I have never had a good experience at this place and stay away from Clayton....HE is not honest!

More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
I Recommend This Dealer: No

Employees dealt with

clayton

Did you find this review helpful?

Yes
 
1
1
...
1 - 10 of 95 results

Need a new car?

The report has been submitted to DealerRater support. To view the status of the report at any time, save this link.