About Us
Copyright 2016 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Joe Jackson
Joe Jackson, Sales Professional, Jeff Wyler Chevrolet of Columbus
not yet rated

Joe Jackson

Sales Professional

Jeff Wyler Chevrolet of Columbus

5885 Gender Rd
Canal Winchester, OH 43110

Contact Me
Write a Review

4 Reviews of Joe Jackson

July 19, 2016

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"superior customer service"

- DW1

This company and its employees went way out of their way to help me as I broke down in a newly restored classic close to them. It was a trip back in time. I have not experienced such a high level of care, consideration and professionalism in 30 years. They have "all" of the future business I can give them. Dave Westhoven

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Rob and Jonathan at service were kings

April 20, 2016

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Please just go somewhere else... "

- Nissan14

I recently purchased my vehicle from this dealership and when I did the test drive I noticed the engine light on. I wouldn't normally purchase a vehicle with the light on, but I was assured that it would be checked and they would fix whatever the issue was before the purchase. I had also received recommendations (not sure why now) to the dealership and believed I could trust them. I came back after the car was "fixed" and was advised that the work was completed and the engine light was no longer on. About a month after owning the vehicle the light came back on and my husband took it to have a diagnostic. I contacted the dealership to let them know and before I could even tell them what the code was I was advised that I needed to take it to a Nissan dealership because they were GM certified. I let them know that the engine light was an issue before I was informed that the code that appeared during the diagnostic is the same issue that was supposed to be "fixed". They did tell me to bring it into the service department and they would take care of it. After about 15 minutes of having the car in their garage, my husband was informed that they cannot fix it because they don't have the proper tools to do so. If that is the case then they didn't have the tools in the first place and was well aware that they could not fix it. Instead of fixing it the first time I was informed that they just reset something to make the light go off but never actually fixed it. The service department stated that he would have to talk to the sales rep to see who would be responsible for the repair costs due to them not being able to fix it like they stated they had. We were later advised that we would be responsible for the costs! We have called to speak to the sales rep and sent texts have received no response. I believe that this is completely unfair due to the dealer stating that they fixed it and clearly did not from the very beginning. They knew that they never intended on fixing the car and did enough to get the car sold. I explained to the rep from the beginning that I hate the process of buying a car because I don't trust it and this is a prime example!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Dwayne Carter

May 16, 2016

Jeff Wyler Chevrolet of Columbus responded

We would like to express our apologies for the bad experience you received when visiting our dealership. We will do all we can to learn from this experience and to hopefully prevent something like this from occurring again in the future. Thank you for taking the time to bring this to our attention.

July 22, 2015

Dealership Rating

"Great Experience!!"

- Peepz314

Car came from the Cincy location and I was very excited about, but didn't actually get to drive it until then next day. Joe made sure all was well even when I noticed minor things wrong with the car. Afterwards he maintained contact with me to reassure I was okay. It was a VIP experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 21, 2015

Jeff Wyler Chevrolet of Columbus responded

Thank you for the awesome review. I am always here to help!!! Joe Jackson

January 20, 2015

Dealership Rating

"Very unsure"

- Vivan b

I just purchased a used vehicle and so far the experience hasn't been all that great. Refusing to fix things that were broken prior to purchase.Also did not provide paperwork on what was serviced on the vehicle prior to purchase and after servicing.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Feb 02, 2015

Jeff Wyler Chevrolet of Columbus responded

We would like to express our apologies for the negative experience you received while visiting our dealership. We strive to make every customer experience a great one and we are sorry we were not able to make yours what we would have liked it to be. Please contact the General Sales Manager of the dealership to see if there is anything that can be done to rectify the situation. Thank you for your honesty and feedback. We will use it to make sure we do all we can to make sure something like this does not occur in the future.

1
1 - 4 of 4 results

Dealership Inventory (415 Vehicles)

2015 Chevrolet Camaro

$62,099

2015 Chevrolet Impala

$27,499

2015 Chevrolet Sonic

$13,999

2015 Chevrolet Silverado

$27,008

2015 Chevrolet Sonic

$13,999

2016 Chevrolet Cruze

$24,399

2016 Chevrolet Corvette

$68,799

2015 Chevrolet Express

$32,499

The report has been submitted to DealerRater support. To view the status of the report at any time, save this link.