About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back

Hudson Nissan - Service Center

3.2

87 Lifetime Service Reviews

7331 Rivers Ave, North Charleston, South Carolina 29406

87 Reviews of Hudson Nissan - Service Center

Sort by Write a review
October 29, 2018

"2014 Nissan Sentra CVT transmission problems"

- Mpettis2

I experienced a CVT transmission problem with my 2014 Nissan Sentra. Adam Geist (Service Director) personally took care of me. Very minimal cost to my family. Great maintenance team at Hudson Nissan in North Charleston SC. My family will continue to be a “Nissan family” for years to come. Thanks Hudson Nissan!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Adam Geist
September 20, 2018

"Misrepresentation at sale table "

- Randy

Was sold a service plan at closing. I was told it included free oil change for 2 years with free gas at oil change, free car wash for 500.00. Now at 1st service no full tank of gas and no loaner car unless I spend money on service. I guess they needed to sell a unit. This sale was done by the manager Tommy.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Tom Downing
1.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
July 06, 2018

"Total service"

- Ian Lister

Had a rough experience at the savannah hwy store. In less than a day Adam and Jeff had the truck back on the road, a TOTAL 180 of my previous experience. Adam Geist also called me to follow up the next day to make sure I was satisfied, 1000% service. The truck was washed and vacuumed. The staff was polite and prompt. Faith partially restored in Nissan and humanity. 11/10.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
adam geist
May 08, 2018

"The Service at This Dealership Was Very Saddening"

- mikaylabostick

When taking a car to get serviced by the company that makes your car, you expect at least good service, good communication, and a great deal of trust. Usually, when I take my car to a Nissan dealership I am treated with respect and vigor. Unfortunately, I was given biased treatment due to my age these past few days. I pay for my car and insurance on my own on top of my other bills, but due to my age I was treated like a child, the service has been less than amicable. Ms. Devorah was very kind and caring and Brandon was nice but gave incorrect information causing me to miss one of my jobs completely for the time being and I am missing a substantial amount of hours at the other. All of which could have been avoided completely. Trying to get in contact with the dealership has been an absolute nightmare. I have been calling and emailing everyone I can to get in contact with no prevail. I have been hysterical these past few days with the treatment I have received just because I am younger than most of the people they get in the dealership. I should have been treated a lot better and I can't believe I am even having to go through this. I hope someone tries to contact me and truly make this right.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
May 22, 2018 -

Hudson Nissan responded

Mikayla, thank you for your review and we apologize for our miscommunication. Unfortunately, we are unable to provide loaner/rental vehicles for teenagers due to insurance restrictions. As we discussed with you and your Father, we are not aware of any avenue to secure a vehicle for you to drive or we would have done so. In order to attempt to accommodate your needs in every way we could, after receiving your vehicle Monday morning around 8:00am, we replaced the transmission in your vehicle and delivered it to you at your workplace at approximately 6:30pm the following day. Once again, we apologize for the inconvenience and not meeting your expectations.

September 23, 2017

"Won't honor Perforation warranty"

- MSTEVENS002

Seeing the turnover in the dept I will never take or buy another Nissan vehicle, or take my vehicle there for servicing. I took my 2014 Nissan in for routine maintenance as well as a recall to have the airbag computer reset. when I was it was done I showed the service adviser Jacob the paint just peeling off the front of the truck. I asked him if this was a common occurrence and he said "no". It was supposed to be covered under the perforation and corrosion warranty. He also said he would show it to his boss. and they would take pictures so they could send them to whoever there were going to send them in corporate. I left then a month went by and I realized no call no email, nothing. So I called the dealer and they said that Jacob had left and they had no idea what I was talking about. One of the girls I was speaking with told me to call Nissan Consumer Affairs, so I did. A guy named Brian called me very soon after that and I explained the situation to him. He said he would contact the dealer and get back to me. When he called back he said my story checked out and that Jacob didn't work there anymore and I should call Jason Miller. So I did "THREE" times and was told he was busy and they would take a message and give it to him. Well A week and no call. So I called Brian back and left a voicemail. A few days go by and I get a call from an Adam from consumer affairs, And that Brian was no longer there. So here I am back at square one. I am fed up with this dealer. Had problems in the past and now this! I have told everyone I know and they won't ever go there. So I hope the word get around and they clean up their act. I will never go there again!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jacob, Jason, Brian at Nissan Consumer Affairs, Adam at Nissan Consumer Affairs
June 06, 2017

"Bate and switch in the service department. "

- Lamontw

I brought my vehicle in to fix the wheel well flare and was told by Jake Brock it has never checked but I needed exhaust brackets and exhaust work costing $1300. I asked if that was covered under my warranty he said NO but after pressed he said he dont know and could not check. After asking him for a cost breakdown and description of the work to shop it around, I was told they will not have that until after the work was do. But he had the repair price ready for me. I will never will buy another vehicle at Hudson Nissan again!!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jake Brock
June 04, 2017

"Awesome. "

- Kezia8200

I am pleased with the service that I received from Hudson Nissan and I would recommend them to anyone and everyone I come in contact with.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Erik Kane
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Richardo Purdie
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Chuck Coakley
April 04, 2017

"Like a nightmare from xxxx!"

- roadrunner51

I had heard Hudson Nissan had a good service dept. and Charleston Nissan didn't. I wish I had .known they were owned by the same company, I would have driven another 50 or 100 miles for service! My problem with my 2007 Nissan Xterra (other than taking it to Hudson Nissan) was that the terminal that fits on the positive post on the battery was loose and couldn't be tightened anymore. So, in short, I wasn't getting a good connection from the positive post and this was draining the battery down. After calling the dealership about parts and labor costs, about $80, I was told to bring it in before 4:30. No problem, I drove the 50 miles from Walterboro and was there by a few minutes after 4:00. The lady who wrote up the service order was nice and knew what she was talking about. She told me it was not a big job and wouldn"t take but about an hour. So I walked around the lot some and went back to the lounge. I sat where I could watch them working on it in a bay next to the lounge. At first it seemed like they weren't quite sure about something, but they soon solved whatever the problem was. The same servicewoman came back with the bill (not quite as much as I thought) and I paid the cashier. The other lady said they were going to give it a quick wash, but it would only take a few minutes. Had I known then what I know now, I would have screamed don't do that! This is where everything started going downhill - and fast! As I pulled out of the dealership, a severe thunderstorm was about to hit the area. Funny thing, though, the mirror on the driver's side was almost to the point of flapping in the breeze! I know it was not and had never been that way before. So I pulled over as soon as I could, not easy with rush hour traffic on Rivers Ave., and rolled my window down. Sure enough, it was LOOSE, as in real loose. I called the Service Dept. and asked them what the heck they had done to my mirror. All this time it was getting stormier and darker, with the wind really whipping. It seemed the Service Dept. was about to close and could I bring it back first thing in the morning? After a few choice words, that loosely translated meant it was not convenient for me to drive another round trip of 100+ miles, the guy told me to bring it back when I could. I told him thanks for nothing. What a jerk, no not me, him! So I had no choice but to drive back. I think something else came loose on the mirror, because it's now hanging by one group of wires with a plug connecting them. Try driving in a severe thunderstorm when it's getting darker by the minute, with a mirror now hanging a foot lower than it should be. There is no way to see what is beside you on the driver's side - no way. Does this sound very dangerous and perhaps a basis for a lawsuit yet? But, it gets better. Less than a mile further, the mirror somehow becomes free of the plug wire holding it and I can hear it hit the road. Do you think I'm going to turn around and go look for it? Not in this lifetime, or any other. The way I see it, ALL responsibility and costs associated with replacing the mirror falls right in Hudson Nissan's lap. It is not my problem that they employ incompetent people who aren't qualified to wash a car. Plus the costs of the income I will lose as well as the gas I will have to buy. All this because of some idiot who must be as blind as a bat or just decided he probably be better off to keep his mouth shut! All I know is I'm looking forward to making that trip again. But I'm going to try to get off work tomorrow and go back - while I'm still good and mad and dying to give somebody a piece of my mind, preferably the Manager!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jason Yates
1.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
January 24, 2017

"Great Service, faster than most. 2nd car just purchased."

- Lawrence Brow

I went in for 30,000 service , then traded it in for a new car. In under 3 hours we were driving away with a new car. Happy with all the great service.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
January 04, 2017

"Service Department"

- sbrinson234

I would like to take this time to let you know how much my Husband and I really appreciated the service we received from Cindy when our Nissan Sentra broke down near your dealership. We were traveling back home to Florida when our car broke down. We felt so discouraged and tired because we were stuck for 2 days and once we finally found out our transmission was gone and had to stay stuck in SC 4 more days and we did not know what we were going to do but thankfully my husband spoke to Cindy and explained to her our situation and she spoke with management and we received a loaner until our car was fixed. Thank you so much Cindy for going above and beyond to help us during our time of being stranded. We would definitely recommend Hudson Nissan service to everone we know.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Cindy Gaither
1
...
1 - 10 of 87 results