About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership - Service Center

3.8

43 Lifetime Service Reviews

4380 Route 9 South, Freehold, New Jersey 07728

43 Reviews of Ray Catena of Freehold - Service Center

Sort by Write a review
September 18, 2018

"They Best Dealership of my car-buying lifetime!"

- carolyn111

I LOVE my CAR. I LOVE this Dealership. They treat Me and my Car like they LOVE US back! This Dearlershp is what Excellent Sales and Service looks like!!!!! Nailed it!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Nicholas Castaneda
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Steve Chanis
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
John Farrell Jr.
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Robert Lisi
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Leigh Farrell
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Other Employees : Mary Sabine, Dondi Pollera, Taylor Negron, Michael Lonigro, Brandon Peten, Lisa Lando, Matt Bower
Sep 19, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for sharing your review with us! It is a pleasure to know that our team continues to provide you with such excellent assistance and we look forward to seeing you again!

September 14, 2018

"Mary Sabine, the main reason I continue use this dealership!"

- lvtofly

Mary Sabine is the most professional service advisor Ihave dealt with in my 50 plus years of buying cars! No matter what issue brings me to the dealership, I know I will be treated like a member of her family. I am always greeted with a smile, and any and all issues are resolved quickly and efficiently. If it wasn't for Mary, and Dondi Pollera as well, i would have changed dealerships a long time ago.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dondi Pollera
Sep 17, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for taking the time to share your positive review with us! It is a pleasure to know that Mary and Dondi went above and beyond to provide you with such excellent assistance and we look forward to seeing you again in the future!

September 13, 2018

"Mary Sabine amazing service advisor!"

- Auntj

Love my service advisor Mary Sabine and Service Manager Dondi .There is never a time or an issue that they do not go out of their way to help me ! I own Mercedes just for them to take care of my car ! Best service ever ! Thank you .

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Anthony Nadino
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Sep 13, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for sharing your review with us! It is a pleasure to know that Mary and Dondi went above and beyond to provide you with such excellent assistance! We look forward to seeing you again!

September 13, 2018

"GREAT CUSTOMER SERVICE BY MARY SABINE AND DONDE"

- RICH

Just have to write this deserving review. Im not usually a review guy but this is deserved my service advisor mary sabine and her supervisor donde took the extra steps to make my experience go so smooth and professional a big AAAAAtttttttttt for them both

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
MARY SABINE OUTSTANDING, DONDE SERVICE MANAGER AS WELL OUTSTANDING
Sep 13, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for taking the time to share your experience with us! It is a pleasure to know that our team went above and beyond to provide you with such excellent assistance and we hope to see you again in the future!

September 13, 2018

""Always a pleasure!" "

- Elizabeth Teixeira

I have always had a excellent experience dealing with sales and service department. Always go above and beyond to satisfy our requests or problems. We first purchased our new 2017 GLS 550 SUV at Ray Catena in Edison. My first experience with Freehold was after 4 days of owning my brand new vehicle I got a blowout on 1 of my tires and called for roadway assistance and a driver from the Freehold dealer came and changed my tire. I then contacted Freehold and came in to the service department to order a new tire, the same day they installed my new tire and the charge came out to $589.00 and when I sat down with the service advisor, Mary Sabine, she told me that as a courtesy I was not being charged for the tire. 3 months later our car started giving us serious problems, to the point that I was driving around more in a loaner car then I was in my own. Dondi the Service Manager, always made it a priority, to make sure that he did his best to resolve the problem and if he could not he would always find the person or people who could. After 6 months of going back and forth to the dealer and not being able to resolve the problems that the vehicle had, Mercedes ended up giving us a new vehicle, thanks to all the phone calls made by Dondi. This is just a few of my positive experiences with Ray Catena Mercedes Freehold. I can not say enough good things about the dealership itself as well as the people that work there. My husband and I are very happy that we chose a Mercedes vehicle, because they definitely stand by there product.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mary Sabine, Dondi
Sep 13, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for taking the time to share your experience with us! We are happy to know that Mary and Dondi continued to provide you with such excellent assistance throughout all of your visits. We appreciate your loyalty and hope that you are enjoying your new Mercedes-Benz!

April 24, 2018

"worst service ever "

- DAVID ZENKO

They didn't give me a loaner because i didn't buy my Mercedes S550 in Rey Catena location. Then i called Mercedes of Greenwich in Ct to do service and they gave me a loaner without any problems. I'm driving 2015 Mercedes S550. Im waiting for new model of S550 that will come out probably in 2020 and i will go to Mercedes of Greenwich to buy it because they provide better service instead of going to Mercedes of Freehold. They just lost a $100, 000 customer.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
didn't give me her name
Apr 27, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for taking the time to provide us with your feedback we are sorry to hear about your negative experience at our dealership. It is the owner's policy that Mercedes-Benz loaners are secured for customers that purchased or leased their car from one of our 3 Mercedes Benz locations. We will make arrangements for an Enterprise loaner otherwise.

April 17, 2018

"Unreasonable and a total waste of time."

- agribtsov

Brought my e350 coupe in for a diagnostic, it had a check engine light and the left daytime and low beam were out. I have a third part warranty so naturally they covered the check engine light and that was fixed but not the head lamp issues. The senior service accountant quoted me $1400 for the headlight out of pocket so I declined, deciding to take it else where to get a better rate. I received my car back with 4 warring lights on the dash... now the left blinker is not working, neither is the high beam and the previous issue, the low beam and the parking light are out. When I spoke with the senior service specialist again he told me that the headlight is failing and that replacing the unit and paying $1400 will make the newly created problems go away. Based on my tone of disappointment in the conversation, he reiterated that he sleeps good at night knowing he did everything he could to fix my issue. I believe that once they found out that I wasn't going to pay the $1400 (almost 10% of the vehicles trad-in value) they just slapped it back together carelessly, creating the two additional lights on the dash. In conclusion, if you make calculated decisions and don't like to throw money into the wind, stay clear of this Ray Catena location as I have had very positive experiences in other Ray Catena locations.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Fred
Apr 19, 2018 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

We are sorry about your negative experience. We tried to accommodate you and your car to the best of our ability, however, we apologize that we could not come to an agreement on this matter. If you would like to further discuss this please give us a call at (732) 339-6800!

Apr 19, 2018 -

agribtsov responded

(Update: After seeing this review the dealer offered to fix the issue for parts cost only $900 for the headlight instead of original $1400, which was nice and the reason I’m updating this review but in the end it’s exactly as I stated, they slapped the car back together after realizing that the work wouldn’t be done with them. I opened the hood and found out that they didn’t reconnect the headlight connected back in all the way and so the blinker and high beam didn’t work. So since they didn’t even look to fix the simple issue they created, the review will stay up as a warning to others.)

August 08, 2017

"THANK YOU MIKE GREAT JOB "

- Steve

Mike is a great guy to have to take care of your car great service job get done and he is so informed and kept me in the loop.Mike takes care of everything for me what a pleasure.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
MIKE LONIGRO,DONDI POLLERA
Aug 14, 2017 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for sharing your positive feedback with us! We are glad that Mike provided you with such great service and we look forward to seeing you again in the future!

May 10, 2017

"RUDE and discriminating"

- Ik

I had a very bad experience with your service Rep Today he was very rude to me and as a 10 + years old customer to raycaten Edison and recently moved to manalapan so thought this is close to me but I really felt bad and discriminated by him I think his name is Richard I will never go back to freehold raycatena again and neither will recommend any one who I know. IK

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Richard
March 25, 2017

"My Gratitude to Chris Gioffre and His Team"

- jw8385678

I was very concerned going into the repair without knowing the length of the repair and potential cost for our 2005 Mercedes SLK 350 2 weeks ago. I had engine trouble and needed an honest diagnosis of the situation. That's why I brought it to Chris Gioffre 's attention as I have known him for many years as the service manager at Ray Catena Lexus of Monmouth and Freehold. We purchased and serviced many of our family vehicles there. Chris and his service centers have always provided excellent services to our family. Ray Catena's family tree is growing and currently Chris is over seeing the service centers not only at Lexus of Monmounth and Freehold, but also at Freehold Audi and Freehold Mercedes. Of all the service centers Chris is overseeing as the manager, I would of appreciate that he could just place a call to the dealership to expect my car to be serviced. What Chris did after his initial communication with the service center was just out of my expectation. He was there every step of the way from the day I have the car towed into the dealership (from East Brunswick NJ) , while it was exam by the service consultant Richard, (also a top notch professional) and going over the details of the repair...... until the end. There are not enough words that I can express my gratitude to Chris, even thou it might be another day of work for him..... I sincerely appreciate Chris and his team for what they done and I am thankful to have high quality service centers to go to after purchasing premium cars from Ray Catena Dealerships over the years. If you are looking for TRUST, RELIABILITY, DEPENDABILITY, EXCELLENT SERVICE, you will find it wiith Chris Gioffre at his Ray Catena Service Departments!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Chris Gioffre
Mar 27, 2017 -

Ray Catena of Freehold - Mercedes-Benz Dealership responded

Thank you for your wonderful review! We're glad that Chris was able to assist you each and every time when you needed service. We're glad that he could help you diagnose and repair your Mercedes SLK! We look forward to serving you again in the future!

1
...
1 - 10 of 43 results