Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Jon Vevera
Jon Vevera at Lithia Toyota of Medford
Refer Me

Jon Vevera

Sales Professional

Lithia Toyota of Medford

1420 North Riverside Ave
Medford, OR 97501

Contact Me
5.0
22 Reviews
5.0

22 Reviews

Write a Review

22 Reviews of Jon Vevera

June 02, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Good service was nice and sweet love the car I got..."

- RODRJOEL80 Verified Customer

Good service was nice and sweet love the car I got Nissan from them got a good deal from my van it was hard but good

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Rogers

Jun 02, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

Here at Lithia Toyota of Medford, customer satisfaction is our #1 priority. John, Jon and our team always do our best to make sure our customers leave with the car they desire! We are glad to hear you enjoyed your experience, and it was a pleasure having you at the dealership. Congratulations on your new van! We appreciate your review! Troy Kloke, General Sales Manager

May 18, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"This is the forth rig that i have purchased from them..."

- jonehig

This is the forth rig that i have purchased from them always good service and a friendly attitude BRYCE and STEVE Uu guys rock the car sales industry! thanks

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bryce Beatty, Steven Kahae

May 18, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

Thank you for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated. Congratulations on your new vehicle! All of us at Lithia Toyota of Medford are glad to have you as a customer. Troy Kloke, General Sales Manager

April 24, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Very pleasant people. Always returned calls. Excellent..."

- BNFLORES2016 Verified Customer

Very pleasant people. Always returned calls. Excellent service. Car was clean and ready for us. Thank you Jon we appreciate you kindness and will gladly recommend your dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 25, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

Thank you so much for your kind words for Ben, and for taking the time to leave us this wonderful feedback! Troy Kloke, General Sales Manager

April 08, 2021

Dealership Rating

"From beginning to end the experience was easy going and..."

- 19TCAGS76 Verified Customer

From beginning to end the experience was easy going and all of the employees we encountered were extremely cordial . We will recommend Lithia Toyota to anyone asking for a fair and friendly dealership in the future

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 08, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled that we had the opportunity to provide you with the perfect vehicle and deal. We are so excited for you to enjoy your new car, and we thank you for choosing Lithia Toyota of Medford! Troy Kloke, General Sales Manager

February 24, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Excellent customer service! Came in as a first time car..."

- DILDAYRACHEL Verified Customer

Excellent customer service! Came in as a first time car buyer with no credit and they did everything in there power to help me leave that day with a car. I’m super happy with my car and will definitely recommend to anyone who is trying to build there credit and buy a vehicle.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 24, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

Thank you, Rachel, for your business and this review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know. Congratulations on your new car! Troy Kloke, General Sales Manager

February 23, 2021

Dealership Rating

"This is my third Toyota purchase at Lithia Toyota of..."

- John Mittendorf Verified Customer

This is my third Toyota purchase at Lithia Toyota of Medford and I will certainly start there again if I purchase another Toyota which is highly likely. I have always dealt with salesperson John Vevera and will do so again as he is excellent and a pleasure to work with. The service department is well organized and efficient. The finance department was low pressure and friendly.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 24, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

Thanks for your feedback, John, on your recent visit to Lithia Toyota of Medford. I'm glad to hear that John was able to assist you with choosing the perfect vehicle and that you had such a positive experience. We hope you will continue to enjoy your new vehicle! Troy Kloke, General Sales Manager

January 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Nice staff and good pricing...only complaint is it took 4..."

- THEBUILDER1969 Verified Customer

Nice staff and good pricing...only complaint is it took 4 hours to sit through the financing. This is the third vehicle I’ve purchased through lithia.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 24, 2021

Lithia Toyota of Medford responded

It's great to hear that our staff was able to get you exactly what you needed. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy, and apologize for the unusually long wait for financing. If you would like to discuss your experience further, please reach out to me directly. Thanks again for choosing our dealership! Troy Kloke, General Sales Manager

June 26, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Brakes"

- SUSAN.VITITOE Verified Customer

I had back brakes done on my Toyota. It cost almost $300.00. WTH? I will be shopping around to find something that isn't off the charts expensive. I have heard this about Lithia Toyota but now I am a believer. I am cancelling my oil change contract that I got as well.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Scott Knuepel

Jul 13, 2020

Lithia Toyota of Medford responded

Hello Susan, We are sorry to hear that you weren't fully satisfied with your experience. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly. Mark Grossman, Service Manager

April 15, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"buying my truck"

- ALREINHEARDT Verified Customer

things went very smoothly and everyone there was very helpful , I would recommend this dealership to everyone, they made us feel comfortable and did all they could to help me but my truck

Read More
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bryce Beatty

Apr 16, 2020

Lithia Toyota of Medford responded

Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear it went well and hope you enjoy your new vehicle. We truly appreciate your feedback! Troy Kloke General Sales Manager

March 31, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Quality of service was great"

- AKEZER Verified Customer

No pressure, no haggle. Very accomodating and friendly, considering the fact that we had a five year old in tow. Great car at a great price.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Matthew Uri

Mar 31, 2020

Lithia Toyota of Medford responded

Thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you had such a positive experience here at Lithia Toyota of Medford. We hope you're enjoying your new car, and please don't hesitate to let us know if there is anything else we can assist you with. Troy Kloke, General Sales Manager

1
1 - 10 of 22 results

Dealership Inventory (172 Vehicles)

used 2017 Lexus ES car, priced at $28,977
2017 Lexus ES
used
NEBULA GRAY PEARL exterior
AUTOMATIC
FWD
used 2018 Toyota RAV4 car, priced at $29,995
2018 Toyota RAV4
used
GALACTIC AQUA exterior
AUTOMATIC
AWD
used 2019 Toyota RAV4 car, priced at $29,995
2019 Toyota RAV4
used
RUBY FLARE PEARL exterior
AUTOMATIC
AWD
used 2019 Dodge Journey car, priced at $23,977
2019 Dodge Journey
used
Granite Pearl Coat exterior
AUTOMATIC
FWD
used 2018 Nissan Sentra car, priced at $16,995
2018 Nissan Sentra
used
SUPER BLACK exterior
AUTOMATIC
FWD
used 2019 Toyota Tacoma car, priced at $38,995
2019 Toyota Tacoma
used
SILVER SKY METALLIC exterior
AUTOMATIC
4WD