About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Jovan Youance.
Jovan Youance
Jovan Youance, Sales Consultant, Scott Clark Honda
not yet rated

Jovan Youance

Sales Consultant

Scott Clark Honda

7025 E. Independence Blvd
Charlotte, NC 28227

Contact Me
Call
Email

2 Reviews of Jovan Youance

September 05, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"I use to send them customers all the time "

- Tru

In March 2018 I purchased a 2013 Honda Pilot which I traded my 2007 Honda Accord for which I also purchase from them and I loved that car, had no problems whatsoever but with this new car they told me it’s newer better etc. I have taking this truck bk numerous of times and they still want fix it telling me it need new tires but when I bought it they told me they were new and now my wiper motor is gone but only one been working the whole time but it passed inspection so I must of broke it. They don’t want to stand behind nothing unless I’m paying outta my pocket and this is not right it’s no way in six months this car should have all these problems and on top of that I have to fill up every two to three days but it’s nothing wrong with my fuel line either

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

March 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Customer comes first"

- rohitmysari

First met Jovan at the dealership to test drive and purchase 2018 Honda Accord ExL. His quotes where too high to start off with, so I left that day. I called him up next day to talk/negotiate the numbers and he puts me on hold for a long time. I hung up after waiting for almost 15 min and he never called me back the same day. He called me back after 2-3 days to check on me if I am still looking to buy a car. Glad I went to Hendrick Honda later and they treated me right.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Mar 28, 2018

Scott Clark Honda responded

Rohit, Thank you for taking the time to write your review about your recent visit. I understand your concern that the vehicle you called in on was "quoted too high" but the car is priced at $34,000 out the door but your budget is $27,000-$28,000. You negotiated the price of the Accord ExL not far from your budget but it was still too high for you. Were you put on hold for an extended period of time, yes sir you were, 10 minutes is too long and for that, I apologize but the salesperson did call you back at 11:10 am on Feb, 28 the same day, 1 hour and 20 minutes after the first phone call. He then called you back 2 more times in the next 3 days.

1
1 - 2 of 2 results

Dealership Inventory (721 Vehicles)

2018 Honda Accord

$24,445

2018 Honda Accord

$24,445

2018 Honda Accord

$24,460

2018 Honda Accord

$34,690

2018 Honda Accord

$24,460

2018 Honda Accord

$34,690

2018 Honda Pilot

$37,205

2018 Honda Pilot

$39,635