About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Luis Plaza.
Luis Plaza
Luis Plaza, Used  Car Sales Manager, Hartford Toyota
4.7

Luis Plaza

Used Car Sales Manager

Hartford Toyota

135 West Service Road
Hartford, CT 06120

Contact Me

Languages Spoken

English English

Spanish Spanish

Call
Email

74 Reviews of Luis Plaza

April 13, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Best Experience "

- John S

Working with Luis Plaza and Dave Goduti was the best experience I have ever had leasing or buying a new car ever. Hartford Toyota is a class act and a special thanks to Muhamed Efendic for your help.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dave Goduti

March 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Repeat customers because of excellent customer service."

- thecauffmans

This is the fourth lease my husband and I have signed through Hartford Toyota. Every time, the employees have worked hard to ensure our satisfaction. This time around, we thought we might want to try a different vehicle for a change and ended up test driving a Honda CRV. While the SUV was a quality car, we did not find their sales team very negotiable. We returned to Hartford Toyota and ended up getting the exact car we wanted for the payment we wanted. We would highly recommend this dealer to others.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dave Goduti, Marc Clemons

February 27, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Great Service as always"

- Ace

Jade Denny and the sales manager I believe his name, Plaza where very helpful very detailed in there explanation of Car and Paperwork. The customer service was beyond expectations. Thank You for the Great service...

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jade Denny

January 31, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Great experience, car and service"

- csal2177

In dealing with the stress of purchasing a used car, Luis Plaza literally opened the door for us since we arrived right at closing. Although it was cold and he stayed after his time to go, we felt no pressure to hurry up. He was straightforward and allowed me to take my time in looking at the vehicle. Fair and reasonable negotiations for the final price. Marc Clemons was easy to work with. He was very helpful and went out of his way to make the purchase work in my best interest. Tony Mumtaz made the final purchase easy and painless. Luis Martinez was very helpful and worked very diligently to make the stress of purchasing this vehicle relatively smooth and quick. In calling the dealership numerous times, I had multiple interactions with Dakota Pare. She was pleasant and helpful. She was very easy to speak with. Great overall experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

January 31, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"amazing service"

- hally55

i have been buying cars for 15 years, and this is my over all best experience. i would highly recommend Hartford Toyota to all my friends and family.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Luis Martinez, Eduardo Calderon

December 27, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent service from management to sales representative "

- Zarley 48

Was sent to Hartford Toyota by my boss who bought a Toyota through them and the buying experience was quick ,easy and hassle free. The sales and finance staff was professional and enjoyable.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

October 25, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"We had a great experience!"

- Susangugs

Audrin was very helpful right away. He gave us plenty of info and was professional. They we able to get the color and year that we wanted. The whole experience was seamless.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Marc Clemons, Audrin Desardouin

October 16, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Terrible customer service "

- Renata

I am a loyal customer for 10 years. I am now leasing my 4th Toyota. I was assured that I will not be charged any outstanding lease fees or wear and tear of my 3rd leased car. I contacted Hartford Toyota and asked to take care of this and I was assured it will be taken care off, unfortunately it wasn't. I was lied to for three months and now I have to deal with a collection agency. Shame on you Hartford Toyota.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Gaetano Pagliano, Jim Webster

September 30, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent Education and Sales Team"

- Pat B.

After a 20 year drought when I purchased my last new car! I decided it was time to get one, working with Robert Bigelow over 2 months and 31 emails along with sales staff Henry and Muhammed and 4 separate test drives. I took delivery of my new Rav 4 yesterday - it is wonderful better than expected . I thank the team at Hartford Toyota who helped me with this purchase and do recommend them to anyone thinking about a new car purchase. Excellent Experience....

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 03, 2017

Hartford Toyota responded

Thank you so much for taking the time to share your experience with Hartford Toyota. So thankful for your five star rating! Were so glad to hear that we were able to pick the perfect car for you! Hope you are enjoying your new rav4!-Best regards from our team here at Hartford Toyota

September 26, 2017

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Purchase a New Car"

- Dan T Kinard

My wife and I decided that we would purchase an end of model year, 2017 Camry. One of the cars on the lot was just perfect for our needs and we were able to work with Jeannette to make the numbers work. We are very happy with our purchase.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 26, 2017

Hartford Toyota responded

Thank you for taking the time to share your experience with Hartford Toyota. We greatly appreciate your five star rating. We are very glad to hear that you were able to find exactly what you were looking for. Happy to hear that you are enjoying your new Camry!-Best regards from our team here at Hartford Toyota

1
...
1 - 10 of 74 results

Dealership Inventory (407 Vehicles)

2018 Toyota Camry

$35,817

2018 Toyota Tundra

$52,730

2018 Toyota Camry

$35,614

2017 Toyota Tacoma

$44,662

2018 Toyota Camry

$28,904

2018 Toyota Corolla

$20,158

2018 Toyota Corolla

$20,158

2018 Toyota Corolla

$20,158