Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Paul Rouhana
Paul Rouhana at BMW of Catonsville
Refer Me

Paul Rouhana

Client Advisor

BMW of Catonsville

6700 Baltimore National Pike
Catonsville, MD 21228

Contact Me
4.8
21 Reviews

Dealership Experience

3 yrs, 4 mos

Industry Experience

22 yrs, 1 mo

Languages Spoken

Arabic Arabic

English English

4.8

21 Reviews

Write a Review

21 Reviews of Paul Rouhana

August 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Paul was awesome and we are so happy to have worked with..."

- Hara O.

Paul was awesome and we are so happy to have worked with him. He was able to assist and answer all our questions and can say this has been the most pleasant car buying experience we have had - thank you Paul!

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 31, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi Hara, thanks for your great review, and for giving our dealership such a high star rating! If you have any additional questions about your new vehicle, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

August 19, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I had a great experience with the salesperson and the..."

- dorcels_son

I had a great experience with the salesperson and the finance manager I had to deal with was nothing short of outstanding. Now, this is where my displeasure comes in to play. I came to this dealership with my own financing check in hand ready to my purchase and they ran a hard credit check for no reason under my nose.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Aug 31, 2021

BMW of Catonsville responded

dorcels_son, Thank you for the nice words about the sales consultant and the finance manager that assisted you in your purchase. We investigate all concerns and our records include your signature authorizing the consumer credit report. It is standard in our industry to request a consumer credit report to verify identification information in order to protect customers and the dealership from possible ID theft. We apologize if the purpose of the ID verification was not fully explained to you. If you want to discuss anything further, please feel free to contact our General Manager, David Lee, at davidlee@mileone.com or 410-818-3356. Thank you.

July 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Fantastic experience overall. Buying a car is rarely a..."

- Jamie

Fantastic experience overall. Buying a car is rarely a painless process but this was about as good as it gets. Service was great, Paul was very helpful.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 17, 2021

BMW of Catonsville responded

Hello Jamie, we appreciate you taking the time to leave us this feedback. We hope you continue to choose us for all your automotive needs! Take care!

July 01, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Paul always makes the process easy while providing top..."

- J M

Paul always makes the process easy while providing top notch service. He always tries to do what's best for the customer. We just purchased our third vehicle from him and we hope to work with him again in the future. I recommend that you all ask for Paul when get there!

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Sam Choi, Anthony DeLuca

Jul 07, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi, thank you for your feedback. We're thrilled you found our team knowledgeable and the whole experience pleasant and easy. If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

June 04, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Paul was very helpful and made sure to hear out all of..."

- Shai A.

Paul was very helpful and made sure to hear out all of our concerns regarding our vehicle. I was impressed with how well he walked us through the entire experience as I was a first time car buyer. Would definitely recommend Paul to family and friends and am very happy with the vehicle I purchased.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 04, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to Paul here at BMW of Catonsville! We hope to be of service to you again in the future. Best wishes, BMW of Catonsville

June 02, 2021

Dealership Rating

"Paul did a great job facilitating the sale of my 2021 5..."

- JWG

Paul did a great job facilitating the sale of my 2021 5 Series. His responses by call and email were very timely and helpful throughout the process. He was professional and knowledgeable of the vehicle. I came from out of state, and he coordinated to pick me up at the airport and have the car fueled, cleaned, and ready for the sale.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 03, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to Paul here at BMW of Catonsville! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!

May 27, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Paul did a great job at helping me come to a decision on..."

- Steve M

Paul did a great job at helping me come to a decision on the purchase of my new ‘18 5 series. Everything was smooth and seamless all the way from the test drive to the finance office. If you’re in the market for a BMW I highly recommend Paul & BMW of Catonsville!

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: David Lee

May 28, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi Steve, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

May 14, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Castor Estrada Jr Is the best at what he does i would..."

- Nnamdi Akuazaoku

Castor Estrada Jr Is the best at what he does i would recommend him for anyone looking to buy a new BMW thank you for everything !! BMW 🔥🔥

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
May 15, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi, thanks for your great review, and for giving our dealership such a high star rating! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

May 13, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Let me start off with the fact that I live in Hershey,..."

- Jerry H.

Let me start off with the fact that I live in Hershey, PA. I researched a pre-owned 2018 BMW X5 online and was contacted by Paul Rouhan. That is the good part. Nothing went well after that. My son and I made the hour and a half trip to check out the X5 and was met with a very busy showroom on a rainy Friday afternoon. I was not familiar with the dealership, but I have owned 2 BMW's and 2 Mercedes Benz's from Sun Motors in Mechanicsburg. These 2 dealerships are night and day from each other. I guess that "every" customer is customer does not apply to this one. We left kind of blown away by the lack of customer service we received. More on that in a few. I decided to give it another chance after emailing and texting with Paul. We made another trip on a very early Wednesday due to Paul telling me that he had to pick up another customer at the airport to "make a sale.' Unprofessional to say the least. My son and I made the trip in 2 hours due to a bad accident. This is where it goes straight downhill. I could tell by the pictures online that there was an issue with a part of the car and when I was able to take a good look at it there was a major scrape of the front fender that Paul related was "just a couple hundred to fix" and claimed that he never was there, seriously?? We all know that is not true. I was offered to have it fixed "after" the sale by making another trip to bring the X5 back and get a loaner and then make another trip to pick it up. I asked Paul if I could see the financing rate that they said they could get me with my very good credit. I kept getting the run around the entire time and was given a pen and key chain set. Paul then made the fatal error in my eyes. He related "come on Jerry it’s just a used car". I was knocked off my feet. SO, DO PEOPLE THAT BUY NEW CARS GET TREATED DIFFERENTLY THEN THOSE THAT BUY USED CARS? Last time I checked spending 40K is no different than someone spending 80K. Paul then pulled out the car key for the X5 and I asked him where the other set was. He related there is only one. Now I know why the X5 was not a CPO vehicle. Paul then states, "It’s one thing after another today". That is when I had enough. I proceeded to "Jerry's Office" who obviously was Paul's supervisor and I related to him to get the dent fixed, get another key and maybe I will be back which I knew would never happen. BMW of Cantonsville please treat all your customers with better customer service. You did not know this, but the car was for my son and he was able to see and learn a valuable lesson through all of this. DO BETTER.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
May 28, 2021

BMW of Catonsville responded

Jerry H We sincerely apologize for how your visit went and please be assured, this is not the norm of what our customers say about their experiences with our dealership. If there is anything we can help with in the future, please feel free to contact our General Manager, David Lee, at DavidLee@MileOne.com or 410-818-3356. Thank you.

April 26, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Paul was very helpful and understood time/cost value with..."

- Varun

Paul was very helpful and understood time/cost value with patience which helped me in looking for my new purchase with a good price. He always follows up, returns calls, and is a nice guy too. Highly recommended.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 27, 2021

BMW of Catonsville responded

Hi Varun, thank you for your positive review. We're glad to hear that you found our team here at BMW of Catonsville so helpful in the purchase of your new vehicle. Thanks again for the recommendation, and have an amazing day!

1
1 - 10 of 21 results

Dealership Inventory (140 Vehicles)

used 2018 BMW X5 car, priced at $43,745
2018 BMW X5
used
Gray exterior
8-Speed Automatic
AWD
new 2022 BMW 5-Series car
2022 BMW 5-Series
new
N/A exterior
8-Speed Automatic Sport
AWD
used 2015 BMW 5-Series car, priced at $21,932
2015 BMW 5-Series
used
Black exterior
8-Speed Automatic
AWD
used 2019 Honda Passport car, priced at $34,999
2019 Honda Passport
used
White exterior
9-Speed Automatic
AWD
used 2021 BMW X1 car, priced at $41,199
2021 BMW X1
used
Blue exterior
8-Speed Automatic
AWD
used 2019 BMW 5-Series car, priced at $40,821
2019 BMW 5-Series
used
White exterior
8-Speed Automatic
AWD