About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Robert Wilkinson.
Robert Wilkinson
Robert Wilkinson, Used Car Manager, Ferman Ford Mazda
4.8

Robert Wilkinson

Used Car Manager

Ferman Ford Mazda

24825 U S Highway 19 N
Clearwater, FL 33763

Contact Me
Call
Email

7 Reviews of Robert Wilkinson

November 05, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent customer service "

- Cptgal1 Verified Customer

Tom Sfero the sales person was very respectful of our time timitations and did a great job keeping us within time . Bob Wilkinson was great to work with gave us number quick and right to the point of what we requested Eric Bartholomew the finance man was also excellent

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 06, 2018

Ferman Ford Mazda responded

Thank you for your review!

October 17, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Used car department"

- Eric H Verified Customer

Came in hoping to replace my aging vehicle. Eric was able to help me find the perfect fit for my budget. Ayesha in finance worked some magic getting me financed as my credit is damaged. I thought I may end up at a corner lot somewhere with who knows what.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ayesha Stephenson , Eric Hager

Oct 18, 2018

Ferman Ford Mazda responded

Thank you Eric for your review!

October 16, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Salesman was excellent. "

- Nissan Verified Customer

My Salesman Eric Hager was never pushy.... Very easy going and helpful. Felt comfortable. Good experience overall with no issues. Probably the best experience I've every had purchasing a vehicle.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ayesha Stephenson , Eric Hager

Oct 17, 2018

Ferman Ford Mazda responded

Thank you for your review!

September 26, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Great buying experience!"

- Derek Verified Customer

Found them through Truecar, and they were great in terms of customer care and hospitality. They were accommodating and made it worth buying from them!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Derek

Sep 28, 2018

Ferman Ford Mazda responded

Thank you Derek for your review!

September 10, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Surprisingly refreshing,"

- revdonbishop Verified Customer

Referred to me by a friend and I will now br recommending them to others! Very friendly and professional, no pressure or sales tactics. One of the easiest car buying experiences I have ever had! Thanks to Bob, Dean and Ayesha

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ayesha Stephenson , Dean C. In sales

August 23, 2018

Dealership Rating

"Avoid Ferman For Used Cars"

- GreggDrzik Verified Customer

I purchased a pre-owned trade in from Ferman. A 2010 Volvo XC90 V8 which was a local one owner purchased new at Ferman Volvo. There were several items that needed attention and was assured by Rob, the manager, that Ferman stands behind the Ferman name. I picked up my car a week later and paid cash. Items were repaired but it was difficult to start. The car was highlighted as having a great 90 day 3000 mi power train warranty. Two and a half weeks later the car was nearly impossible to start. I took it to Criwn Volvo and was informed the starter was completely shot. $1300! Yes $1300 for a car that was thoroughly inspected and Ferman road ready. This is not a fly by night buy here, pay here, it is a large local family of dealers. Strongly advise to avoid believing the pitch or take the car to another dealer mechanic before signing anything.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 07, 2018

GreggDrzik responded

I have dealt with Lisa Hudspeth at Ferman who listened to the problem and worked with the Service Director to get me reimbursed. While it would have been great to have it right from Day 1, Lisa made it right. She is an asset to the Ferman organization. THANKS As far as the “Bob Murray” let me help you reply that is a cut and paste on all negative reviews...left him two messages and gave both my phone numbers. Never heard anything from him. My sales experience with Dominick and Rob was smooth, just wish the car was first time right.

Sep 05, 2018

Ferman Ford Mazda responded

We apologize for the negative experience you had with us. Please contact our manager, Bob Murray at (727) 797 2277 so that we can try to resolve this and hopefully turn around your experience with us. Thank you!

May 29, 2018

Dealership Rating

"They couldn’t deliver on what they said they could do."

- Scott Verified Customer

I was told based on my credit score they would be able to get me financed at a reasonable rate and my payment would be at $350 or near. They failed dispite my credit s ore actually being better than I reported. The car was a little dirty at delivery with streaky wipers. When I asked for new wipers I was told the service manager wasn’t in and was told I’d have to come back another day.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ayesha Stephenson , Dominic

Jun 04, 2018

Ferman Ford Mazda responded

Sorry to hear you had a less than amazing experience with us, Scott . We strive to do our best at our dealership. Please contact Bob Murray at (727) 797-2277, so that we can try to resolve this and hopefully turn around your experience with us. Thank you!

1
1 - 7 of 7 results

Dealership Inventory (528 Vehicles)

2018 Ford Mustang

$40,885

2018 Ford Mustang

$28,780

2018 Ford Edge

$35,348

2018 Mazda Mazda3

$21,270

2018 Ford F-150

$34,530

2018 Ford F-150

$34,530

2018 Ford Focus

$21,715

2018 Ford Focus

$21,120