Back

24 Volkswagen of Norwood

Norwood, MA

4.4
758 Reviews

1280 Providence Hwy

Norwood, MA

02062

Directions

By Type

Showing 758 reviews

October 02, 2025

Alberto in the Norwood dealership consistently goes above and beyond with outstanding customer service. He always makes sure my car is returned in the exact condition it was left, and he communicates with ge More

by Sav_savvy
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Alberto pagan
Oct 03, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you for sharing such kind words! We’re proud to have Alberto on our team and glad to hear he’s earned your trust with his outstanding service. We’ll be sure to pass along your appreciation!

September 25, 2025

Was a great experience… Service was great in and out in less than 1 hr More

by BOOMANSS
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Service department
Sep 26, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you for the great review! We’re glad to hear our team provided quick and efficient service—looking forward to seeing you next time!

September 24, 2025

Speed limit 65 mile car can go. It’s taking time to speed up this is the problem More

by MUDDIN.1974
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
I don’t know
Sep 26, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your concern with the vehicle’s performance. Please give us a call at 833- 854-8541 so our team can review this with you and make sure everything is working properly. Thank you.

September 03, 2025

Had my car for a full week. Told me it was the flange which i agreed to have them fix. Ended up the water pump then broke. NOBODY called to tell me what was going on. Friday aft More

by denise-silva
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Zach & Alberto
Sep 04, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

We’re sorry for the frustration you experienced, especially around communication, which we recognize was not up to our standards and will be addressed with our team. To clarify, your vehicle came in with a coolant leak. As repairs progressed, one issue led us to another, each problem becoming apparent only after the prior was removed and repaired. You were originally quoted $2,452.22 plus tax and shop fees. Our team applied multiple discounts and added an additional $250 coupon, reducing your final bill to $1,562.51 with tax and shop fees included—effectively saving you nearly $1,000 off the original estimate. We also reduced labor rates further to help offset the inconvenience. While we regret the communication breakdown, we did honor our commitment to keep your costs as low as possible. Thank you.

August 29, 2025

We bought a pre-owned ID. 4 from Nucar. They fixed up the open recalls that the previous owner had ignored. The car is in great shape and looked beautiful after the servicing. More

by THEREALMATTLEWIS
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Drew Guerrera, Jay Bernardin
Sep 02, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Your satisfaction means everything to us—thank you for sharing your feedback!

August 18, 2025

Nucar VW gave us a great experience with my wife new Tiguan a few months ago and I decided to see what you could do for me and my 2023 Atlas. Overall the experience was positive aside from the frustrati More

by steven.healey
Workmanship
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mike Garas, Wildin Lara
Aug 19, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you for your honest feedback and for choosing us again for your Atlas purchase. We’re glad to hear the overall experience was positive, but we’re truly sorry the detailing and finish of your vehicle did not meet expectations. That’s not the level of care we strive for, and we’d like the chance to make this right. Please give us a call at 833-854-8541 so we can work with you directly to address your concerns. Thank you.

August 14, 2025

I personally dealt with Sebastian, Alberto, and Chris. They were outstanding, courteous and professional. Will use them for all my vw services. More

by LINLOU1967
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Sebastian,Alberto, Chris
Aug 15, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you for your kind words! We’re glad Sebastian, Alberto, and Chris provided outstanding service, and we look forward to seeing you for all your VW needs.

August 11, 2025

Christopher was outstanding! Kept me apprised of the service stages my Jetta was in and even reminded me my sticker expired end of the month. As a result saved time having it d More

by davidjcford
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jay Bernardin, Steven Robertson, James Christoforo, Mike Garas, Frank Mugford, Connor Decker, Matthew Deleo, Wildin Lara, Frank Salkovitz
Aug 12, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

We’re so glad Christopher took such great care of you and your Jetta! Thank you for the recommendation—we’ll be sure to share your kind words with him.

August 08, 2025

They were absolutely fabulous. They know me by name, very professional and on time. I was really impressed. More

by janmcn10
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Frank Mugford, Connor Decker
Aug 11, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you so much for the wonderful review!

August 08, 2025

The dealership experience was great! Matt was very knowledgeable and communicated throughout the entire purchasing process. Thank you for all the work you did to help me get the car I More

by Tina M.
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Matthew Deleo
Aug 11, 2025 -

24 Volkswagen of Norwood responded

Thank you for your review! We’re glad Matt made the process smooth and helped you get the car you wanted.

...
10
...