About Us
Copyright 2019 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Braxton Stoneking.
Braxton Stoneking
Braxton Stoneking, Service Consultant, Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman
4.5

Braxton Stoneking

Service Consultant

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman

481 North Interstate Drive
Norman, OK 73069

Contact Me

Dealership Experience

1 yr, 5 mos

Industry Experience

5 yrs, 4 mos

Languages Spoken

English English

Call
Email

92 Reviews of Braxton Stoneking

January 18, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Very good service "

- Nancy

Everyone was very helpful and saved us money. We were very happy that Teresa took time to help find a coupon to make the work cheaper than what was quoted on the phone. Work was finished in less time than expected.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Teresa Yargee

Jan 18, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Thank you, Nancy, for taking some time to leave a review! We appreciate you and hope to see you soon :)

January 17, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Awesome people"

- Courtney15 Verified Customer

I had my Jeep serviced a couple days ago & every worker I came in contact with was amazing. They made everything so easy and fast.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 18, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Courtney, thank you so much for the 5-star review! We're so happy to hear our team got you taken care of so quickly and efficiently.

January 15, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Good experience"

- BRENDAHORTON Verified Customer

Justin Frank made the difference. We brought our car in for repair and air bag check We were told a appointment was needed before service could be given. This was not required before, it gave a rejected feeling. Justin was very helpful in explaining why the appointment was necessary and also gave a possible reason for the car problem, which helped me not to be afraid to drive my car. I really appreciate his personal care. Repair problem solved in a timely manner.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin Frank

Jan 16, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Brenda, we're so sorry to hear about the initial miscommunication. Every single one of our customers is important to us, and appointments just ensure that everyone is taken care of as quickly and efficiently as possible. If you ever need anything at all, please just let us know. You're always welcome here at Landers!

January 08, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Very good experience "

- Don lejeune Verified Customer

Garrett always takes good care of me and my family. I own a ram pickup and my wife and daughters all have jeeps. Thank you

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Garrett Chesnut

Jan 15, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Don, we're so happy to hear our team consistently ensures you are taken care of everytime you visit. Please let us know if you ever need anything from us here at Landers!

January 08, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent Job!!"

- Koopade4kfc Verified Customer

They did a great Job with my Charger. The service was fast, even with the weather delay. Did an excellent job. I definetly recommend. No complaints.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 15, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

We're so happy to hear our service team took such great care of you and your Dodge Charger. Please reach out if you ever need anything!

January 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Service"

- TayWollenberg11 Verified Customer

Helpful and quick service department for my Jeep Grand Cherokee. He even offered to change my key battery while I waited. Very helpful and efficient.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 08, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Thank you so much for the 5-star review, Tay! We're so glad to hear our team got you taken care of quickly and efficiently. If you ever need anything from us here at Landers, please just let us know.

January 03, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Great oil change experience "

- GNETJET Verified Customer

Way to go. Keep up the great service. Was only 2 time to service but yes I would come back again. I I’ll tell my friends

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 04, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Thank you so much for the positive review and recommendation! We appreciate you :)

January 02, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Great service"

- Tomtayl74 Verified Customer

Great, professional service as always!!! The staff and service technicians are friendly and knowledgeable making each visit enjoyable while delivering top notch work. Definitely worth my extra drive just to have all my service needs performed by them.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 03, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Tom, thank you so much for your 5-star review! We're so happy to hear our service team took such great care of you. If you ever need anything, please just let us know.

January 01, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"7 hour oil change. Lied to every visit"

- A784201 Verified Customer

I was given a business card from Scott Elsberry for a free oil change and a tank of gas. Scott told me to come when I came in a could get a courtesy vehicle. When I came in for the appointment the service advisor was ride with me and said I would not be allowed a vehicle. I asked him to take that up with Scott. Scott got me taken care of. When I was called that my vehicle was done they had only changed the oil and not put gas in it. The service adviser was rude to me again when I asked for this to be resolved. He took me to the front and obviously did not want to talk to me. Once my car was fueled I had to ask for my keys back that were sitting in front of the receptionist as I was made to wait another 30 minutes for this and was not told when it was done. I was given these free services by Scott after Braxton had offered me a free oil change previously but write "free vacuum" on his card instead of oil change. That was in apology for the first time I came in for an oil change and it took 7 hours of me waiting in the dealership. I was not allowed a courtesy vehicle then either because it would only be 30-45 minutes. This isn't even half of the bad experiences I've had here. When I bought my car here we completed the loan paperwork only to be greeted by our salesman to be told they sent the car to detail and now can't find it. This was at 11pm and an employee had taken it from the detail shop and driven it home. They set us up with a different vehicle and we went through with signing the loan paperwork again for this vehicle. Only to find the next week that our rear view mirror was not only broken but was a regular mirror and not the auto dimming mirror the vehicle was stated to come with. We brought the car back to the dealership to get this fixed we were told by Braxton that they had needed that part for another vehicle and would get ours replaced. While I was there I asked for our vehicle to get detailed because since the one they had detailed for us to buy was taken home by an employee, they had never detailed the one we did buy because it was 11:30pm and the detail shop had gone home. When I asked for the original detail I was owed Braxton told me they could not simply detail my car for free. I would have to pay for it. I explained that I didn't need the whole thing detailed I just wanted the residue off the windows from the paperwork while it was on the lot and the white window chalk off the windshield. After talking with our salesman he said they would take care of it. It took nearly 3 hours for then to " fit us in" to clean 3 windows. We walked around best buy until they called us because of course I could not get a courtesy vehicle because it would be fine so quick. When we were called it was done we found that they had vacuumed our floor mats and sprayed down the dash. But had not cleaned the windows. I had to further argue with Braxton to finally get them to clean the windows while I waited. I also came in this summer because my windshield cracked while my vehicle was parked in my driveway. I brought it in to the service department and had Braxton look at it. He agreed that there was no evidence on any impact and it should be covered by the manufacturer. They would submit a warranty claim. After about a week I called back to find out if they had any updates. He rude that I expected an answer so soon. Said it could take a month to hear back but that he would call me either way the next week to tell me if there was any update. Over a month goes by and I stop back to find out what is going on. The windshield would not be covered as it does not fall under the bumper to bumper warranty and only had a 12 month warranty. When I asked what happened to getting called either way with an update their notes show they called my cell phone and left a message with the lady that answered. I don't have an answering lady. I have been treated rudely, lied to, and been made to wait for terrible service over and over consistently for over a year. This want just a one time thing or just one employee. I had to finally raise my concerns to 5 different employees to end up with an apology $64 oil change.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

January 01, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"I was in to find out why the check engine lite was on "

- bowden.doug Verified Customer

They worked me in and did the work. Gave me a ride home. They called and said they needed to flush the coolant system, I am not sure if it was needed. Could have been explained better.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 03, 2019

Landers Chrysler Dodge Jeep Ram of Norman responded

Doug, thank you so much for taking some time to leave a review! We're sorry to hear that our service team did not explain everything to your liking and have passed along your feedback. If you need anything or have any questions regarding your service, don't hesitate to give us a call.

1
...
1 - 10 of 92 results

Dealership Inventory (832 Vehicles)

2018 Jeep Wrangler

$37,785

2018 Jeep Wrangler

$33,595

2018 Jeep Wrangler

$38,310

2018 Jeep Wrangler

$37,020

2018 Jeep Wrangler

$42,225

2018 Jeep Wrangler

$47,525

2018 Jeep Wrangler

$43,715

2018 Jeep Wrangler

$38,380