Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Darryl Yates
Darryl Yates at Mathews Nissan
Refer Me

Darryl Yates

Internet Sales Manager

Mathews Nissan

185 Highway 76
Clarksville, TN 37043

Contact Me
not yet
rated
1 Review
not yet
rated

1 Review

Write a Review

1 Review of Darryl Yates

August 31, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Worst experience of my life got a car financed here after..."

- Kcook

Worst experience of my life got a car financed here after i put down a large down payment then found out weeks later the bank came off the loan but the dealership did not notify me I only found out when I received several notifications from experian and credit karma about changes on my report they guaranteed me that they found another bank and I would not have to worry about so again I recived several notifications from credit karma about changes to my acct and the second bank came off the loan they wanted me to put more money down which I refused because I already gave them a large down payment so they said never mind they would take care of it so I had the car for almost 2 months and the second bank came off the loan but I was stressed about the car so I just took it back in and asked for my deposit back but the finance manager wanted to keep a large portion of my down payment for a car payment (which the car was never financed so why would I have a down payment) they wanted me to pay to have the car detailed (the car was nasty when I purchased it the sales man had to clean it his self) and for miles on the car (I did not rent the vehicle so drove it freely thinking it was going to be financed properly) it’s really had to believe a family owned business would allow this and even harder to understand why a woman would try to get over on another woman like we don’t already have it hard enough im so disappointed with this location

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jade knight

Sep 23, 2021

Mathews Nissan responded

I believe a manager has contacted you to address your concerns. Please reach out to us directly at (931) 552-7555 if they have not. Thank you, and we apologize you had a poor experience with us. Falling short of meeting your expectations is not to the standards we strive to achieve.

1
1 result

Dealership Inventory (160 Vehicles)

used 2017 Ford Mustang car, priced at $31,600
2017 Ford Mustang
used
Ruby Red exterior
Manual
Rear-wheel Drive
used 2019 Nissan Altima car, priced at $27,000
2019 Nissan Altima
used
Brilliant Silver Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2021 Jeep Wrangler Unlimited car, priced at $58,900
2021 Jeep Wrangler Unlimited
used
Hellayella Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2022 Nissan Frontier car, priced at $37,642
2022 Nissan Frontier
new
Black exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2018 Nissan Rogue car, priced at $21,500
2018 Nissan Rogue
used
Caspian Blue exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2005 Nissan Frontier car, priced at $10,500
2005 Nissan Frontier
used
Super Black Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive