Joel Brook
Joel Brook at South Pointe Chevrolet

Joel Brook

Sales

South Pointe Chevrolet

9146 S Memorial Dr
Tulsa, OK 74133

Contact Me
4.5
15 Reviews
4.5

15 Reviews

Write a Review

15 Reviews of Joel Brook

October 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I have used south point Chevy for many years and will continue, however, on this occasion, 10/19/2026 visit, my service rep. Was less than friendly, very professional. As south point is a service oriente More

by williameckner
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: I believe his name is Dallas

October 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Quick and painless process. I knew what I wanted and didn’t want a lengthy process and the team killed it. More

by roger.decoster
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: David (not sure of last name)

Oct 22, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Thank you for your fantastic review, Roger! We’re thrilled to hear that you had a quick and painless experience at South Pointe Chevrolet. Our team works hard to ensure our customers get exactly what they want without any hassle. We appreciate your feedback and hope to see you again soon! South Pointe Chevrolet Team

October 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership had forgotten to message me about my vehicle for several days until I called and asked about it. However, soon after they were reminded, they got the work done and gave me a discount for More

by Brett Loureiro
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

September 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It was very inviting I was welcomed in and felt very comfortable they made the whole process very enjoyable I will be recommending them to everyone looking for a car I will definitely be doing business More

by Tyler Maynard
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 28, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Thank you for your fantastic review, Tyler! We're thrilled to hear that you felt welcome and comfortable at South Pointe Chevrolet. It's wonderful to know that you had an enjoyable experience, and we appreciate your willingness to recommend us to others. We look forward to assisting you with your future car needs! South Pointe Chevrolet Team

September 16, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They took care of me needed new tires. I had to leave it overnight. Thank you. More

by Wonifarl
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 17, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Thank you for your wonderful review! We're glad to hear that you had a positive experience with South Pointe Chevrolet while getting your new tires. We appreciate your trust in us and hope to see you again next time! South Pointe Chevrolet Team

September 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Awful. Will never use this dealership again. Received their coupon flier in the mail. Called around 9am to schedule a brake pad replacement ($109), oil chan More

by hewittproperties
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Sep 09, 2026

South Pointe Chevrolet responded

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration with the communication, timing, and pricing during your visit. We want our customers to have a clear understanding of recommended services and associated costs before work is performed. Your feedback is important, and we take these concerns seriously. Please reach out to me directly so I can review your visit and discuss what occurred with you personally. We appreciate the opportunity to address your concerns.   Joel Brook General Manager 9184818000

September 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone in the Dealership was very nice and delivered great service. They make the process of buying a car a pleasant experience. More

by Megabite
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brandon Wang

Sep 03, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Hello, we are very happy we could provide you with a positive experience! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.

August 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Negotiated for a few days and at the end of it, they gave me a great price for my trade and came down on their new vehicle, good people More

by Matthew
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 12, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Thank you for your fantastic review, Matthew! We’re thrilled to hear that you had a great experience negotiating with us at South Pointe Chevrolet. We always strive to provide excellent service and competitive pricing. We appreciate your kind words and hope to see you again soon! South Pointe Chevrolet Team

July 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Bought a chevy pickup, still under factory warranty. A week later discovered a water leak at the back window, staining the headliner. Service advisor said he's asking gm permission to get it fixed as it More

by RF
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Robert Wise

Jul 23, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear your experience did not meet your expectations, especially regarding the communication and follow-up on your warranty concern. We understand how frustrating that must have been. Please reach out to me directly so I can review what occurred and discuss your experience with you. We appreciate your business and the opportunity to address your concerns. Joel Brook General Manager South Pointe Chevrolet 9188843203

July 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Set up a appointment online and they got to work as soon as I got there. They let me know that I needed to replace the air filters and wiper blades. In the waiting room the donuts were not fresh and the TV More

by kabledog
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 18, 2026

South Pointe Chevrolet responded

Thank you for your feedback. We're glad to hear that our team at South Pointe Chevrolet got to work promptly on your service needs. We appreciate your comments regarding the waiting room amenities; your input is valuable and will help us improve. We hope to see you again for your next service visit! South Pointe Chevrolet Team

1

Dealership Inventory (211 Vehicles)

used 2017 Ford F-250 car, priced at $39,999
2017 Ford F-250
used
Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $82,499
2026 Chevrolet Silverado 2500
new
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $44,844
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $56,124
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2017 Honda Pilot car, priced at $8,999
2017 Honda Pilot
used
White Diamond Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $75,284
2026 Chevrolet Silverado 1500
new
Polar White exterior
Automatic
Four-wheel Drive