Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Jon Lawrence.
Jon Lawrence
Jon Lawrence at Elhart Automotive Campus
Refer Me
4.8

Jon Lawrence

GMC Service Advisor

Elhart Automotive Campus

870 Chicago Dr
Holland, MI 49423

Contact Me
Call
Email

48 Reviews of Jon Lawrence

March 05, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"They did a great job. I would recommend them to others..."

- BJANOWIAK11 Verified Customer

They did a great job. I would recommend them to others needing assistance with gmc products. The customer service was great and they were able to answer all of the questions that I had.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 12, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The service team here was amazing. They were able to get..."

- TROUTMANUSMC Verified Customer

The service team here was amazing. They were able to get my repairs done in a very reasonable time frame. Truly awesome service team and techs...

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jon Shannon, Michelle Landall

Feb 15, 2021

Elhart Automotive Campus responded

HI! It is great to hear everything was done quickly and to your satisfaction! Thank you for the opportunity to earn your business and have a fantastic day! Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

February 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Great service! The waiting room is comfortable and clean...."

- RLHUGHES Verified Customer

Great service! The waiting room is comfortable and clean. I had to wait for about an hour and was able to access wifi and get work done.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 10, 2021

Elhart Automotive Campus responded

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience and appreciate the opportunity to earn your business. I'm glad you were able to get some work done as well. If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help! Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

February 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Fast, friendly service. Only complaint is that upon..."

- Nic Verified Customer

Fast, friendly service. Only complaint is that upon removing/reinstalling the headliner for repair in cab of my truck, the technician got greasy fingerprints all over the fabric and didn't attempt to cleanup/wipe off. I was able remedy the situation with a "wet wipe" relatively quick. Other tham that, everything went great.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 10, 2021

Elhart Automotive Campus responded

Hi Nic, thank you for the high star rating! I'm sorry to read about the greasy fingerprints left on the fabric. I will be sure to share you comment with our Service Director, Frank Siebart and his team. If there's anything further we can do for you, we are happy to help! Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

February 05, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Service was friendly and quick. I was a little surprised..."

- rob Verified Customer

Service was friendly and quick. I was a little surprised they don't wash or clean the car before returning. But overall the experience was fine.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 08, 2021

Elhart Automotive Campus responded

HI Rob, Thanks for highlighting our quick and friendly staff who helped make this such a great experience! Our top priority continues to be providing our customers with the best customer service possible and I’m very sorry to read that your vehicle wasn't cleaned when we returned it to you. I will be sure to share your comments with our Service Director, Frank Siebart and his team. Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

February 03, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Dealer was very helpful. I replaced a bad BCM module in..."

- BHOOPER01 Verified Customer

Dealer was very helpful. I replaced a bad BCM module in my Acadia. They reprogrammed it for me to the features on my vehicle and everything worked perfectly for me. Saved a lot of money and the dealer was great!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 04, 2021

Elhart Automotive Campus responded

HI! We appreciate your 5-star rating and happy you enjoyed our dealership. We appreciate the opportunity to earn your business. I will be sure to share your compliments with our team. Once again, we sincerely value your business and look forward to your next visit! Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

January 29, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Getting a hold of someone to actually schedule an..."

- Kay Verified Customer

Getting a hold of someone to actually schedule an appointment was a nightmare. The scheduler and I played phone tag continuously and I felt like every time I called I received her voicemail. It was a little frustrating. Once I was scheduled and got my vehicle in for service, everyone in the service department was great to work with.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jon Shannon

Jan 29, 2021

Elhart Automotive Campus responded

Hi Kay! Our top priority continues to be providing our customers with the best customer service possible and I’m very sorry to hear you had this experience at our dealership. I will be sure to share your comments with our Service Director, Frank Siebart and his team. Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

January 09, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The staff was very hospitable. Brought the vehicle in..."

- TANDSTEAM Verified Customer

The staff was very hospitable. Brought the vehicle in for a recall item and left also getting an alignment per their recommendation. After asking the gentlemen if their was a coupon or discount on the alignment he did find us that did help curb the cost. Didn't notice a difference in in how the vehicle drives, but we trust their recommendations were needed.😊 Thanks Elhart.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Michelle Landall

Jan 11, 2021

Elhart Automotive Campus responded

Hi, thank you for the high star rating! We appreciate the opportunity to earn your business and glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help! Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

January 04, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"The service writers are ok but they need to learn more..."

- TXTODD22 Verified Customer

The service writers are ok but they need to learn more about the vehicles to explain the problems better and do better at returning phone calls. The techs need to learn about vehicle engineering, so they can understand that a tonneu cover will not make a 4000lb trucks front end shake.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jon Shannon, Michelle Landall

December 31, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Work was done to my satisfaction. I wish the oil change..."

- thehavs Verified Customer

Work was done to my satisfaction. I wish the oil change rewards program was tracked at dealer instead of punch card. Especially liked the way no other service was pushed

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 04, 2021

Elhart Automotive Campus responded

Thank you for taking the time to let us know how we did. I will pass along your comments to our Service Director, Frank Siebart. We hope you have a great day! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help! Best Regards, Jan Houting, CEO of Customer Relations, jan@elhart.com

1
...
1 - 10 of 48 results

Dealership Inventory (492 Vehicles)

used 2017 Kia Forte car, priced at $11,995

2017 Kia Forte

$11,995

new 2021 Hyundai Tucson car, priced at $23,399

2021 Hyundai Tucson

$23,399

new 2021 Kia Sportage car, priced at $29,911

2021 Kia Sportage

$29,911

new 2021 Kia Forte car, priced at $20,756

2021 Kia Forte

$20,756

new 2021 Kia Sportage car, priced at $30,252

2021 Kia Sportage

$30,252

new 2021 Kia K5 car, priced at $28,178

2021 Kia K5

$28,178