Ken Yonker
Ken Yonker at Tinney Chevrolet Lynchburg

Ken Yonker | Page 2

Management

Tinney Chevrolet Lynchburg

801 Graves Mill Road
Lynchburg, VA 24502

Contact Me
4.6
54 Reviews

Industry Experience

21 yrs, 9 mos

4.6

54 Reviews

Write a Review

54 Reviews of Ken Yonker

September 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Tinney Chevrolet has just the most incredible staff, walking into the showroom. It’s like walking into a hug, the salesman were very knowledgeable. They weren’t pushy at all and joy to work with. I woul More

by drhollis
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mitch was awesome

Sep 14, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Knowing that our showroom felt like a hug means a lot to our team. We’re glad you found our staff knowledgeable and appreciated our no-pressure approach during your new Chevrolet Tahoe purchase. We value your recommendation and look forward to welcoming you back.

September 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Quick, detailed, and friendly service. So good with recommendations and great customer support and clean business More

by KDAYE1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 08, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

It’s rewarding to know the service on your Silverado 1500 was quick, thorough, and friendly. We’re glad our recommendations and customer support felt helpful and that you experienced a transparent, professional process.

September 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very nice and friendly to talk to. Helpful in every way and Chevy is great product . More

by teddurham
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Sep 02, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Our team enjoyed guiding you through the purchase of your new Chevrolet Trax. Hearing that our welcoming approach and full support met your needs means a lot to us.

September 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

had to wait for a little while to checkout had a `different sales agent. took a little longet tha i thought More

by LRRRAKES
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 17, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

August 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I really enjoy working with Tinney Chevrolet. They are a great company and fine representation of the Chevrolet brand. More

by davebasten
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Loretta

Aug 29, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Hearing that you enjoy working with our service department and see us as a strong representation of Chevrolet means a lot to our team. Thank you for entrusting us with the service on your Chevrolet 1500.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Fast friendly customers service ,as always . I always book my appointment early in the morning ,so I'm in and out in no time . More

by jm413478
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Josh

Aug 28, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Your note about getting in and out quickly with your Chevrolet Silverado 1500 during morning visits highlights how much you value efficient care. Knowing you find our service fast and friendly every time means a lot to our service department.

August 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership handled all my service requests during my scheduled appointment. Dealership even handled requests that were day of appointment requests. More

by Philly25
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 27, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Knowing that our service team was able to handle all your scheduled and same-day requests smoothly is rewarding. Your Silverado 1500 is in good hands with us.

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Scott was very helpful and informative. Took his time did not rush us. Only thing that would have been better is if they actually detailed the truck before delivery. They only did a cosmet More

by shawntdavis3493
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 28, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Thank you for your review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear that you had an overall positive experience here at Tinney Chevrolet Lynchburg.

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great job at getting me what I wanted. The sales rep, Gabriel Thompson, was excellent. More

by steve.wells81
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gabriel Thompson

Aug 26, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

We’re glad the purchase of your new Chevrolet Silverado 1500 went exactly as you hoped. Hearing your praise for our sales representative’s excellent service means a lot to our team.

August 23, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

After driving 25 miles to get there you did not have a universal key to take off my wheels to rotate them. I had to go back to Berglund in Bedford to get my lugs taken off. They had a universal tool to un More

by CINDYAYRES1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 27, 2026

Tinney Chevrolet Lynchburg responded

Cindy, providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

2
...

Dealership Inventory (218 Vehicles)

used 2024 GMC Sierra 1500 car, priced at $40,575
2024 GMC Sierra 1500
used
Titanium Rush Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $23,723
2026 Chevrolet Trax
new
Summit White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2018 Cadillac XT5 car, priced at $17,382
2018 Cadillac XT5
used
Deep Amethyst Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $80,803
2026 Chevrolet Silverado 2500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Mitsubishi Outlander Sport car, priced at $17,558
2024 Mitsubishi Outlander Sport
used
Gray exterior
CVT
Four-wheel Drive
used 2021 Ford Expedition Max car, priced at $36,643
2021 Ford Expedition Max
used
N/A exterior
Automatic
Four-wheel Drive