Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Leonides Garcia.
Leonides Garcia
Leonides Garcia at Bob Rohrman's Gurnee Hyundai
Refer Me
3.8

Leonides Garcia

Sales Manager

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai

6251 Grand Avenue
Gurnee, IL 60031

Contact Me
Call
Email

42 Reviews of Leonides Garcia

February 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Had a great experience with Gurnee Hyundai, friendly..."

- mc634

Had a great experience with Gurnee Hyundai, friendly service. Staff kept me well informed and was guided through making a decision on a car right for me!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Kokkalis

February 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"I worked with Leondies he was so helpful finding my..."

- ksmith02

I worked with Leondies he was so helpful finding my perfect Tucson. I can not wait to stop back in and find my daughter her first car!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 23, 2021

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

That's great to see! We are so happy to learn that Leonidies helped you find the perfect new Tucson. Congratulations on your purchase; Gurnee Hyundai looks forward to working with you for your daughter's first car.

February 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Had a great experience, was really helped out on my..."

- jdg06284

Had a great experience, was really helped out on my vehicle search. I’ve had experiences with other dealers and can say that the better experience has been with this Gurnee Hyundai dealer!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 23, 2021

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Thank you for the great review! We are so pleased to learn that your visit to Gurnee Hyundai went so well and that it stood out among your previous visits to our competitors. If there is anything else that we can do for you, please be sure to let us know.

February 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Such a nice place, everyone treats you well. Definitely a..."

- Nena2856

Such a nice place, everyone treats you well. Definitely a place I would recommend to friends and family. Leonedis was a great help during my visit, he made sure to answer all my questions and made everything easier for me.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 23, 2021

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Hello, we appreciate your kind words with our team at Gurnee Hyundai! We can't wait to share your compliments with Leonides and our team. We hope you consider us again!

February 22, 2021

Dealership Rating

"i had a great experience, and Leónides was very helpful...."

- gutierrez652

i had a great experience, and Leónides was very helpful. i really recommend this place the workers are really nice with the customers and they give you good deals

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 23, 2021

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Thank you so much for taking the time to share the great experience you had with our team at Gurnee Hyundai, especially for Leonides. If there is anything else we can be of assistance with, please do not hesitate to reach out. Have a wonderful day!

February 22, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Had such a great experience, everyone is so nice...."

- Paulina

Had such a great experience, everyone is so nice. Leonides was very helpful and was able to answer all my questions. A place I would come back too.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 23, 2021

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

We look forward to having you here again at Gurnee Hyundai. Let us know if you have any other questions, Paulina!

December 06, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"This Friday 12-04-2020, we purchased a new Santa Fe from..."

- Mark

This Friday 12-04-2020, we purchased a new Santa Fe from Gurnee Hyundai. Next day we found out our car warranty started 12 months ago, because Gurnee Hyundai used the car, but they sold the car to me as a brand new car with full warranty. When we called to solve a problem to the manager Leonidas Garcia. He ignores my calls and only the young lady at front desk takes messages. But they never call you back!! The worst customer service ever.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Dec 09, 2020

Mark responded

Hi John I tried to reach you on this number 847-249-1300 several times. But you are like a ghost! I left several messages for you ,obviously you don't want to communicate wit me. If you change your mind your team (Abel) know my number.Thanks and have nice day Mark D.

Dec 08, 2020

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Mark, I am concerned to learn about your disappointment regarding your Santa Fe and our level of communication. Your feedback is important to us and I would appreciate the opportunity to address your concerns. Please reach out to me at your own convenience. I look forward to connecting with you. Best, John Kokkalis General Manager (847) 249-1300

August 18, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I visited and purchased in one day. However, the haggle..."

- CarBuyer Verified Customer

I visited and purchased in one day. However, the haggle game instead of initial online listing price agreements was very poorly handled. Also, service to the vehicle and fluctuation amongst different employees in explanations was very poor and confusing.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Pasha Nazarov

Aug 18, 2020

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Hello, Thank you for taking the time to leave us this review. We always aim for 100% customer satisfaction, and it is apparent we fell short of this goal during your most recent visit. We'd like to speak with you to remedy your concerns. Please contact me at your earliest convenience so that we can work together to resolve this issue. Thank you. Best, John Kokkalis General Manager (847) 249-1300

August 11, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"This man wouldn't sell me a vehicle because I lived out..."

- Faloodle

This man wouldn't sell me a vehicle because I lived out of state and wanted it shipped. I asked a question about the car fax he sent over and it went from likely sale to making excuses why he wouldn't sell the car. Very condescending on the phone, would likely never be that way in person. I hung up on this guy, he wouldn't survive a week in New York. Fire this guy before he loses more money.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Aug 11, 2020

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Hello, I am troubled to learn of your disappointment with any customer service that has left you with a negative impression regarding your recent shopping experience. We value your feedback and would like to connect with you to better address your concerns. Please contact us when you are free. Thank you. Best, John Kokkalis General Manager (847) 249-1300

August 03, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Worst Car Buying Experience of my Life! And I am 59"

- DMAXEY5 Verified Customer

I Love the new Car but, this was the Worst car buying experience of my life! And I am 59 years old. If I would have only known and checked all the reviews before, I would very purchase a car from Gurnee Hyundai. After negotiating over the phone with Leonidas Garcia for the cost of his new car and what they would pay me for my old car, I went in and still had to negotiate for over 3.5 hours on what he said he would do. After I signed the hand written contract of what the bottom line was I agreed and they agreed, when I went into the finance office the official paperwork was correct on the bottom line, but Leonidas Garcia padded the cost of the tax, documentary services & plate transfer fees and put them back in the top part of the cost of the new car and the paint shield. They sold from me $459.99 I agreed on the cost of the new car, the cost of the paint shied and what they were going to give me for my car. The other changes should have been accurate not inflated! I spent over 4.5 hours to purchase a new car. Then they only gave me one key and I when I went back in to get one Leonidas Garcia actually said did you negotiate for a 2nd key. Service got me one after a month long talk with Hyundai and spending over 13 hours in the sales office. I caught them in about 8 different lies. I hope you see this before you make a purchase from them and be very careful or better yet don’t go there. They will ripe you off.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Josh Herlo, Kristian Paul

Aug 04, 2020

Bob Rohrman's Gurnee Hyundai responded

Hello, Thank you for reaching out about your experience at our dealership. We are sorry that you feel this way about your recent experience with us. If you would like to speak with me about what happened regarding your time here, I would be happy to speak with you and address any questions or concerns you have. Please give me a call when it is convenient for you, thank you. John Kokkalis General Manager (847) 249-1300

1
...
1 - 10 of 42 results

Dealership Inventory (502 Vehicles)

new 2018 Hyundai Santa Fe Sport car, priced at $24,706

2018 Hyundai Santa Fe Sport

$24,706

new 2020 Hyundai Santa Fe car, priced at $24,644

2020 Hyundai Santa Fe

$24,644

new 2020 Hyundai Elantra car, priced at $14,725

2020 Hyundai Elantra

$14,725

new 2020 Hyundai Elantra car, priced at $14,712

2020 Hyundai Elantra

$14,712

new 2020 Hyundai Elantra car, priced at $14,728

2020 Hyundai Elantra

$14,728

new 2020 Hyundai Elantra car, priced at $13,890

2020 Hyundai Elantra

$13,890