MARLIN SMITH
MARLIN SMITH at Corwin Buick GMC Cadillac Reno

MARLIN SMITH | Page 2

Used Car Reconditioning Advisor

Corwin Buick GMC Cadillac Reno

900 Kietzke Lane
Reno, NV 89502

Contact Me
4.5
44 Reviews
4.5

44 Reviews

Write a Review

44 Reviews of MARLIN SMITH

March 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Getting my car serviced is always an easy experience. They get me out of there as quickly as possible and always very friendly. More

by Nicpric
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Mar 20, 2026

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

We’re glad Marlin and our team delivered quick and friendly service for your GMC Yukon XL. Thank you for the five-star review. We look forward to assisting you again. Leo Carreno, General Manager

March 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We fell for their total check up deal and they didn’t even see loose electrical wires. Thankfully we went to a Cadillac dealer in Monterey and they fixed it. More

by Dberry
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Mar 11, 2026

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Leo Carreno, General Manager

March 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great customer care 👌 👍 very friendly and extremely helpful. I would highly recommend them to anyone, More

by George
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: DOMINIQUE NAVARRO

Mar 04, 2026

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

DOMINIQUE and MARLIN appreciate your feedback on our friendly and helpful customer care. We’re glad you’d recommend us to others and look forward to serving you again. Leo Carreno, General Manager

February 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Cris my service advisor always has everything ready to go. Calls you Uber to take you right home. I am pleased with my experience. All my cars services were done as planned. More

by CJAC775
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 26, 2026

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

Thank you for sharing your experience. We’re pleased we could complete the service on your Cadillac as planned and arrange your ride home. We appreciate your trust and look forward to assisting you again. Leo Carreno, General Manager

February 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Corwin did great. Work was done quick and correct. Chris stayed in contact and made process easy More

by LOGANSHAWNS
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tr

Feb 20, 2026

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

We’re thrilled you had a great experience with your Cadillac LYRIQ service and that Marlin and our team completed the work quickly and accurately. Thank you for sharing your feedback; we look forward to assisting you again. Leo Carreno, General Manager

February 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Good and very Nice Work anf very fast work Also call me very fast pick More

by Ana
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Feb 03, 2026

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you for choosing Corwin Buick GMC Cadillac Reno, we look forward to having you as a valued customer for many years to come! Leo Carreno, General Manager

November 29, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The process to approve repairs from an extended warranty is too long. I was fortunate to have an extra vehicle to get me through the process. I had to endure three approval processes causing my vehicle to b More

by to22663
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Dec 03, 2025

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional service experience. We never like seeing that our service didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Leo Carreno, General Manager

November 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

They did a great job other than forgetting to rotate my tires. Job was completed on time. More

by SGUINN0
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Nov 14, 2025

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

It's great to hear that we were able to help you out. Our goal is to make sure everyone who walks through the door leaves happy. Thank you for choosing Corwin Buick GMC Cadillac Reno! Leo Carreno, General Manager

November 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very bad service when making a support request for a service the counter staff treat you very badly and are very elitist More

by Jeronimo
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Marlin smith

Nov 14, 2025

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. Would you mind sending us a message with your contact information so we can learn more and address your concerns? While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Leo Carreno, General Manager

November 09, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

My car is smoking now can’t drive it and spending money on a rental because I can’t get in until December. I have called 3 times and left a message with the service manager. This is the second time I have More

by BMJSMJ12
Workmanship
Recommend Dealer
No
Nov 12, 2025

Corwin Buick GMC Cadillac Reno responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Leo Carreno, General Manager

2
...

Dealership Inventory (696 Vehicles)

used 2012 Ford Mustang car, priced at $43,500
2012 Ford Mustang
used
Race Red exterior
Manual
Rear-wheel Drive
new 2026 Buick Envista car, priced at $27,624
2026 Buick Envista
new
Moonstone Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 GMC Terrain car, priced at $35,040
2026 GMC Terrain
new
Rapids Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Toyota RAV4 Prime car, priced at $38,500
2023 Toyota RAV4 Prime
used
Wind Chill Pearl/Midnight Black Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2018 Subaru Outback car, priced at $9,466
2018 Subaru Outback
used
Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Buick Enclave car, priced at $62,459
2026 Buick Enclave
new
Ebony Twilight Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive