Pete Annony
Pete Annony at Tradition Chevrolet Buick

Pete Annony

Sales Professional

Tradition Chevrolet Buick

847 Routes 5 & 20
Geneva, NY 14456

Contact Me
not yet
rated
4 Reviews

born in Geneva April 1, 1951. Went to St. Stephens Grammar school. Then De Sales High School, CCFL College AAS Degree in Business Administration. Brockport State College. Monroe Community College for Optical Technology. I started selling cars in Geneva in 1976 at Geneva Auto Co January 11 1976. Then I worked for Finger Lakes Motors in Canandaigua, N Y. ThenI worked for Peter Hahn Volkswagen in Geneva in1979.I then went to work for Peter Koch Lincoln Mercury in 1981 for 1 Year. Then I went back to Volkswagen for another year. Then I went to work at Mike Barnard Chevy in Newark in 1983. I then went to work for Hamilton Motors in Geneva til 1990. That is when I opened my own lot Peter J Annony Used Cars until !996 when i went to work for Daniels Automotive group. Ileft there in 2002 and went to work forMike Barnard Chevy Buick in Geneva which later changed to Tradition Chevy Buick and thats where I am now.

Dealership Experience

24 yrs, 3 mos

Industry Experience

50 yrs, 10 mos

Specialties & Trainings

everything

not yet
rated

4 Reviews

Write a Review

4 Reviews of Pete Annony

September 15, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

My experience with Tradition Chevrolet Buick of Geneva has been absolutely horrific. I purchased a used 2018 Chevrolet Trax LT with ~25,000 miles from them FOUR days ago. Two days later, there is already More

by Unhappycustomer21
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kyle Oliver

Sep 15, 2021

Tradition Chevrolet Buick responded

Hi Unhappycustomer21, thank you so much for taking the time to leave feedback for our dealership! Our customer's buying experience is extremely important to us, and we are deeply sorry to hear about the poor experience you had with us. Our sales departments goal is to provide each and every customer with a friendly, professional, and transparent buying experience. After checking our records, it looks like our staff did everything in their power to try and provide you with the best possible post-purchase experience, from offering to pay your first payment, to sending a driver to pick your car up and provided you with a loaner in the mean time while we fix the problems that arose with your vehicle. We also contacted the dealerships you mentioned and they told us that they did not tell you that we could reverse your purchase. Unfortunately, there is nothing more we can do, as we have already sold you the vehicle and are not legally obligated to reverse the buying process. Again, we apologize for any frustration this problem has caused, and if you have any further questions or concerns, feel free to contact us at 315-789-6811, and ask to speak with Kyle, our Business Manager. Thank you and have a great rest of your week!

Sep 15, 2021

Unhappycustomer21 responded

Sounds like you did not get ahold of the right people at the three dealerships as they did tell me it was possible. 😋

September 01, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Great experience All were very professional, friendly and easy to work with. Answered all my questions asked with no pressure. Really look out for returning customers. More

by jkm
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Cliff Jones, Joel Haley

Sep 14, 2017

Tradition Chevrolet Buick responded

Thank you. We appreciate your business!

August 06, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent new car service The people care about the customers that come into their store with excellent service. I was pleased with my purchase and the price I was able to get More

by Jwebster
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Sep 14, 2017

Tradition Chevrolet Buick responded

Thank you. We appreciate your business!

July 31, 2017

Dealership Rating
Employee Rating

Good car shopping experience Karl and I have been contemplating purchasing a different vehicle We were driving a vehicle that was 13 years old, rusty and there was always somethi More

by Russo
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Sep 14, 2017

Tradition Chevrolet Buick responded

Thank you. We appreciate your business!