Cory Lewis
Cory Lewis at Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT

Cory Lewis

Sales Consultant

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT

3306 East Kearney St
Springfield, MO 65803

Contact Me
4.4
17 Reviews
4.4

17 Reviews

Write a Review

17 Reviews of Cory Lewis

May 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Reasonably priced and good selection of vehicles, clean facilities, polite crew , fair to deal with. More

by JCQQ22
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyler Goetz

May 05, 2026

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Hello, thank you for sharing your feedback about Corwin CDJR. I am glad you found our pricing fair, the selection strong, and the team polite and easy to work with. It is great to hear the clean facilities stood out as well. We appreciate you choosing us.

April 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Reasonably priced and good selection of vehicles, clean facilities, polite crew , fair to deal with. More

by JCQQ22
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyler Goetz

May 02, 2026

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Hi, we are glad you had a comfortable visit and found the team easy to work with. It means a lot to hear everything felt fair from start to finish. We hope you enjoy your new vehicle and look forward to seeing you again at Corwin CDJR.

March 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Job was left undone and oil all over the engine. Kind service but poor experience overall. More

by JUSTING3
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Albert Sanford II

Mar 17, 2026

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Hi Justin, we’re sorry your visit to Corwin CDJR did not meet expectations. It’s understandable to be frustrated when a job isn’t completed properly, even when the team is friendly. Please reach out to us directly so we can address your concerns and work toward a resolution.

August 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was nice there. Made sure we got taken care of. I was able to get what I wanted. More

by ICE.ALYSSA04
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 12, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Hi there, we’re so glad to hear our team made sure you were well taken care of and helped you find exactly what you were looking for! Enjoy your new ride, and thank you for choosing us!

August 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Sales person told me the car has features that i found out it didn’t have. The finance guy got hateful when I didn’t finance thru Corwin, and they even further when I didn’t buy his extended warranty. Af More

by MENDYJOBUCK
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Finance

Aug 13, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Hi, I’m really sorry to hear about your experience with us. That’s definitely not how we want our customers to feel. I’d appreciate the chance to talk with you and see how we can make this right. Please feel free to reach out to us directly at your earliest convenience. Thank you for letting us know.

August 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

It was great service, had it done in a timely manner. Friendly staff and clean shop. More

by TERESAICE80
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Joel Serfass

Aug 06, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Thank you, Teresa! We're happy to hear you had a great experience with our friendly team and that everything was done quickly and efficiently. We appreciate your kind words and hope to see you again at Corwin CDJR!

July 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The staff is kind courteous and understanding! They were able to get me in quickly for an oil change and had it done quicker than the other dealership I had been going to. They also done a video More

by jamie.perry0327
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 18, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Hi Jamie, thank you for your wonderful feedback! We’re glad our team could provide you with fast, clear, and pressure-free service. It means a lot to hear you felt comfortable and well-informed throughout the process. We appreciate your kind words and hope to continue exceeding your expectations at Corwin!

July 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

You will stand up the watanty on my truck so I think that you guys suck as a dealer ship More

by MOKID54
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Jul 15, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

We’re sorry to hear about your frustration with the warranty on your truck. This is not the experience we want for our customers at Corwin CDJR. Please contact us directly so we can better understand the issue and work toward a resolution.

July 02, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I had a great experience with my car. When I got my oil changed . The man that helped me greeted me when I pulled into the garage.. and told me where to had a cup of coffee and a snack.Th More

by MKRIAANCRE51
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nick Humphreys, Damon Bess, Schyler Chott, Jordan Hall, Tyler Hicks , Justin Adams, Landon Buehler, Autumn Fithen, Brett Perry

Jul 03, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Thank you for sharing your wonderful experience! We’re glad Jon made you feel welcome and comfortable while your car was being serviced. Friendly and attentive service like that is what we strive for every day. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again!

June 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

It was nice getting some free oil changes through Corwin after purchasing my new to me vehicle. The check in process was easy, and the waiting room was nice. However, I waited almost an hour and a half for More

by rachel019
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Josh Lohman

Jun 28, 2025

Corwin Chrysler Dodge Jeep RAM FIAT responded

Thank you for your feedback and for choosing Corwin CDJR. We're glad you found the check-in process easy and enjoyed the waiting room. We apologize for the longer wait time during your oil change. We appreciate your patience and will continue working to improve your experience.

1

Dealership Inventory (555 Vehicles)

new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $49,733
2026 Jeep Wrangler
new
Anvil Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $82,530
2026 Ram 1500
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $47,016
2026 Jeep Wrangler
new
Granite Crystal Clearcoat Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 1500 car, priced at $52,610
2026 Ram 1500
new
Diamond Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 2500 car, priced at $54,264
2026 Ram 2500
new
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Ram 2500 car, priced at $96,863
2026 Ram 2500
new
Ceramic Gray Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive