Emily Taylor
Emily Taylor at Genesis of Tulsa

Emily Taylor

Sales

Genesis of Tulsa

9777 S Memorial Drive
Tulsa, OK 74133

Contact Me
4.2
25 Reviews
4.2

25 Reviews

Write a Review

25 Reviews of Emily Taylor

May 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Worse dealership of Genesis, Price of car was advertised at $48,123.00.Then I was told that price is good if you have Trade-in and get financing from them which is a reticules illogical reasoning and it was More

by Nadershahidi
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

April 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We had a great experience, especially Justin (sale person), who went well above our expectation. He very knowledgeable, wasn't pushy, answered all our questions...he was truly professional!!! More

by jeffbladdick
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin

May 04, 2026

Genesis of Tulsa responded

We’re glad to hear Justin made such a strong impression with his knowledge and no-pressure approach. It’s great to know he helped make your experience comfortable and informative. We’d be happy to help you again whenever you’re ready.

April 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service center is a complete joke. I took my car in to be serviced. I waited there all day long as I live in a different state the tech working on my car for a oil change thought it’d More

by NEVERSTOPWANDERING82
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
May 11, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the experience you described and understand how frustrating and disappointing this situation must have been, especially after spending an entire day waiting for your vehicle. The concerns you raised regarding communication, professionalism, and the handling of your service visit are extremely serious and do not reflect the standards we expect from our team. We regret that you were left feeling misled and unsupported throughout the process. Your comments will be reviewed directly with our management staff so we can address these issues internally and improve the experience we provide to our guests. We appreciate you bringing these matters to our attention and apologize again for the inconvenience and frustration caused.

April 12, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Jackson was excellent in his service to us. We had to wait for the vehicle we wanted and Jackson kept us informed. When we arrived to see the car for the first time it was bright and shiny and More

by waddlecraig60
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Apr 17, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for the wonderful review. We’re happy to hear Jackson kept you informed and made the process quick and enjoyable. Congratulations on your new car and we appreciate your recommendation.

April 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Efficient, friendly, good service,informative. They did a good job of cleaning my car and put gas in it. I am pleased with my car. TY More

by claireproctor07
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Gerran

Apr 10, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for your kind words. We’re glad you had an efficient and informative visit and that your vehicle was well taken care of. Enjoy your car and we appreciate you choosing us.

April 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The guys here are awesome they made the process easy, this is the 2nd vehicle I’ve bought from here and I’ve Not been disappointed! Great customer service as well as getting the best deal! More

by ldollarhide77
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Adrian

Apr 10, 2026

Genesis of Tulsa responded

We truly appreciate your continued trust in us. It’s great to hear your second experience was just as positive and that our team made the process easy again.

April 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership had a large inventory and able to access vehicles from sister locations. Staff has helpful and knowledgeable. More

by Keith
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kaci Pierce

Apr 10, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for your feedback. We’re glad our inventory and team were able to help you find the right vehicle. We appreciate the opportunity to assist you.

April 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Extremely Rude sales department Esp Ms Kaci On my recommendation within 24 hrs my 2 friends bought same car Gv 80 I will never refer anyone at tulsa dealership So Disappointed and disgusted More

by sanjivalka58
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kaci

Apr 16, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience with our sales team and understand how disappointing that must have been. We appreciate you sharing this with us and will address it internally. We’re glad to hear you love your GV80 and truly appreciate your business.

March 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very nice dealership Jayro Reyes was our salesman and went above and beyond to help us get into what my wife wanted and then spent at least a hour showing her all the options and how to use them. We will More

by mikewestern96
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 26, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for the kind words! We’re glad Jayro took great care of you and helped make the experience a great one. We look forward to seeing you again!

February 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Prompt and efficient service with comfortable customer service waiting area. A pleasant experience over all. More

by JCCONRAD6
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kelli Marshall

Mar 11, 2026

Genesis of Tulsa responded

Thank you for your review. We’re glad your visit was efficient and that you enjoyed the comfort of our waiting area. We appreciate you choosing our team for your service needs.

1

Dealership Inventory (123 Vehicles)

new 2026 Genesis GV80 car, priced at $66,095
2026 Genesis GV80
new
Vik Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Genesis GV80 car, priced at $84,980
2026 Genesis GV80
new
Capri Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2024 Genesis GV60 car, priced at $43,495
2024 Genesis GV60
new
Vik Black exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
new 2026 Genesis GV70 car, priced at $57,932
2026 Genesis GV70
new
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Genesis GV70 car, priced at $72,450
2026 Genesis GV70
new
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Genesis GV80 Coupe car, priced at $90,275
2026 Genesis GV80 Coupe
new
Vik Black exterior
Automatic
All-wheel Drive