About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Write a review

Buerkle Honda

4.6

996 Lifetime Reviews

3360 Highway 61 North, St Paul, Minnesota 55110 Directions
Sales: (877) 490-5675

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

996 Reviews of Buerkle Honda

Sort by Write a review
August 13, 2018

"Bittersweet"

- Alli's Mom

Took 3 hours for a Saturday oil change (had no appointment), but was not told over the phone that it would be at least 2 hours. Service rep was fabulous. Made a bad situation tolerable.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Brionna Wright
Aug 14, 2018 -

Buerkle Honda responded

Thank you for being so patient for your oil change. We understand it can be frustrating to sit and wait for an extended period of time, so we greatly appreciate you working with us during the busy time. We will pass your sentiments on to Brionna!

July 31, 2018

"disappointed"

- disappointed

You forgot to wash my car and it may seem like a small thing but I was looking forward to having a clean vehicle. I have to watch every dollar I spend so I am not able to go through car washes anytime I want,

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
I don't know.
Aug 01, 2018 -

Buerkle Honda responded

Hello, Thank you for bringing this to our attention. We understand your disappointment and apologize for failing to get your car washed before delivering it to you. Please reach out to Matt Smoyer, our Service Manager, to let us know how we may rectify the situation, and to schedule a time to get your car washed. Thank you, Buerkle Honda Service Center

Aug 01, 2018 -

Buerkle Honda responded

Hello again! In regards to our previous response, you do not need to contact our Service Manager. Please stop by the Service Center at your convenience to receive your complimentary car wash. Our apologies for failing to get it washed while you were here. Thank you, Buerkle Honda Service Center

July 13, 2018

"Excellent service "

- T123

Staff were helpful, friendly, and made every effort to make sure the job was done right and met my expectations. They listened as I detailed my vehicles problem and history. Throughout that process I never hurried or that I was wasting their time. I greatly appreciated their professionalism and attention to details. Thank you to them for a great experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bryce, Jake
Jul 16, 2018 -

Buerkle Honda responded

Thank you for taking the time to leave a review! We appreciate your business and look forward to seeing you again next time. We will be sure to pass your compliments on to Bryce and Jake.

June 21, 2018

"TERRIBLE CUSTOMER SERVICE AT SERVICE DEPARTMENT"

- tennis123

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. I bought a CERTIFIED pre-owned 2015 model 3 weeks ago, and when I test drove it I noticed the AC was not working at all. They claimed to have "fixed" it, so I buy it, drive it for 3 weeks, and notice the AC is already kicking out weakly. I brought it in and they noticed the refrigerant was low. I also asked them to check the brake pads, because I noticed the rental car's brakes were much better. Then, they inspected and found excessive glaze on the front brake rotors and the front brake pads were worn. The AC issue was not fixed AGAIN, they added dye and told me to come back in 3 weeks to check for a leak (this should have been done the first time!!!!). They even tried to charge me for this. I argued paying for the brake pads as well since I hadn't even driven it 500 miles and it's a CPO and thus had to pass an inspection and has a warranty, and Taylor told me the CPO inspection passed by a "sliver," and because it's "maintenance" I had to pay $280. It is absolutely unacceptable, a huge inconvenience, and terrible customer service. I do not recommend ever going here.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Taylor Rees
1.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Jun 25, 2018 -

Buerkle Honda responded

Thank you for bringing your experience to our attention. We sincerely apologize for the trouble and frustration you have gone through, and appreciate you letting us know so that it does not happen to you or another customer in the future. Ken Anderson, our Service Director, reached out via phone and has remedied the situation to your liking. Please feel free to contact us with any other concerns or questions.

May 16, 2018

"Disappointed"

- ddlee4000

Overcharged for used engine. Leaked oil from rear main seal. All seals should have been replaced for what they charged me. Serpentine belt, idler pulley and belt tensioner should have all been replaced too. I had to this myself. I would not recommend them other than for simple oil change.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Taylor Rees
1.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
March 19, 2018

"Excellent Experience!"

- Kaela

Scott and Mike were awesome and easy to work with. They went out of their way to make sure we were comfortable with our purchase. They truly put the customer first.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Scott Steinberg
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Mike DuBois
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
March 15, 2018

"Buerkle Honda did Good!"

- Barry

Working with Scott Steinberg was the best. Scott is a good communicator answering our questions providing further explanation in an understanding manner. Scott took the time to go over the Cv-R options at our initial meeting. Our intent was go back home to discuss our options to decide on which dealership to communicate with. We never made it out of Buerkle Honda facility; we purchased the car from Buerkle Dealership. Scott conducted a thorough orientation of the car functions, paired the phone to the car, etc. Nice! Chang Yang completed the finance portion. He knows what he is doing. A very good communicator. A definite keeper. I was impressed with the customer lounge. It looked awesome! We never made it to the Toyota dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Scott Steinberg
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
Cheng Yang
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
March 05, 2018

"Always a great experience with Scott"

- Don S

I have had the best service at Buerkle Honda over any other dealer I've had to work with in the past. I owe much of this impression to Scott Steinberg making the experience of leasing a new car very pleasant and comfortable. It always feels like I'm getting excellent service and not being pushed into something or getting a bad deal. Thank you!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Scott Steinberg
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
March 05, 2018

"Great experience with Scott Steinberg"

- mkzpony

This is my first Honda, and after reading many reviews, I am so happy with my new purchase. A big THANK YOU to Scott Steinberg, who made the purchasing process seamless. MH

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Scott Steinberg
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
March 04, 2018

"2018 Honda Ridgeline"

- GML

I needed a new vehicle, and transitioned from my 2006 Dodge Ram to a 2018 Honda Ridgeline. Scott was knowledgeable, helpful, and thorough. I was updated regarding the status of my vehicle during construction and transport. He was able to explain all features, and even preset my radio stations for me (in chronological order- per request 😂). I would recommend working with Scott without hesitation. Scott will definitely receive my future business.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Scott Steinberg
5.0
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees.
1
...
1 - 10 of 996 results