Back

Casa de Cadillac

Sherman Oaks, CA

not yet
rated
76 Reviews

14401 Ventura Blvd

Sherman Oaks, CA

91423

Directions

By Type

76 Reviews of Casa de Cadillac

November 30, 2021

I gave a deposit for an Escalade off an agreed sticker price. After five months, the car arrives but they said I can’t pay for it in cash. Only lease or finance through them. No other options or they will More

by page
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
George Virgen
Dec 03, 2021 -

Casa de Cadillac responded

Hi Page. Thank you for the feedback and our apologies for the misunderstanding regarding your vehicle order. I understand our owner connected directly today to discuss this issue, but please reach out to me directly if I can help address any concerns you may still have. I can be reached at 818-205-0212. Thank you - Matt R.

November 03, 2021

I can see why people say he's the best sales person, that's because they bought the car from... But try not to make the deal with him, and then see what happen.... This sales person GEORGE RODRIGUEZ More

by Yanni. B
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
George Rodriguez
Nov 11, 2021 -

Casa de Cadillac responded

Thanks for providing a rating on your recent experience and I apologize that we did not meet your expectations. I'd like to understand more about your experience and what happened with the breakdown in communication and your ordering experience. Please feel free to reach out to me directly to discuss at 818-205-0212. Thanks! - Matt

September 09, 2020

Horrible Experience Purchasing a CPO Cadillac Escalade ESV. We spent over 62k on a car. This is what has happened first 100 miles (Check Engine Light Comes on). Then the trim on the doors (both) start More

by Richard6xdx
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jose
August 05, 2019

Repair unsuccessful Took our 2017 Cadillac XTS for warranty work on the A/c. They kept the car 7 days said it was an extensive repair. Covered by warranty, picked the ca More

by Charlie123
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Reno, Hanna Drake
Aug 08, 2019 -

Casa de Cadillac responded

Hi Charlie123, sorry to hear you were unhappy with your warranty work. Is there any information you can provide me with so we can look into your issue. I noticed that you worked with Hanna but she hasn't worked in our service department for a over a year. I would like to resolve the issue to help with future concerns. Thank you for your review.

August 17, 2018

Wonderful Sales Advisor Lisa Sanchez Great Atmosphere with no pressure environment. Stopped in on a whim while passing by. Lisa Sanchez, was a delight to meet and what a true professiona More

by Midtown Atlanta
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Lisa Sanchez
December 28, 2017

Dealers, you mean stealers!! I have a 2014 terrain which I've only serviced at casa de Cadillac. Alex is the service advisor and Eric is the service gentleman i was working with. More

by Britt888
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
William Madrid and Eric
Jan 02, 2018 -

Casa de Cadillac responded

Hello, this is Hanna. I spoke with you last week and it seemed we had reached a resolution. I have yet to receive the receipt of your battery, which we will fully refund. Please send it at your convenience. Happy New Year! Thank you

September 22, 2017

Deceptive business practices--be careful! Purchased Escalade from Casa last week and was told prior to purchasing the car that it had 2 9" DVD screens. This was also stated on the web page for More

by teomart
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Mariola Sharsky, Francesca Barry
Sep 29, 2017 -

Casa de Cadillac responded

Hi Teo. Thank you for your feedback. This is an updated response as I have found out more about your case. Our corporate offices and website provider had an unfortunate error with the vehicle's online description, which needed more than 24 hours to investigate and find a solution. Again, please feel free to reach out with any questions and we can provide confirmation that our dealership and our corporate offices are working on a resolution and taking this matter seriously

August 24, 2017

Would rather replace a transmission than make a simpl repair Either Casa De Cadillac in Sherman Oaks is not capable of giving a proper diagnosis's on a simple transmission repair or they would much rather charge More

by Rick James
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Eric and Michale
Sep 01, 2017 -

Casa de Cadillac responded

Hi Richard, thank you for your feedback. After thorough discussions with my technicians, advisers, and the management team here, we feel confident with our work and stand by our practices and decisions with your vehicle. We discounted your previously authorized $150 diagnosis to $100 and did everything we could to work with you and keep your business. Thank you again and we hope you have a nice Labor Day Weekend.

Sep 01, 2017 -

Casa de Cadillac responded

Hi Richard, thank you for your feedback. After thorough discussions with my technicians, advisers, and the management team here, we feel confident with our work and stand by our practices and decisions with your vehicle. We discounted your previously authorized $150 diagnosis to $100 and did everything we could to work with you and keep your business. Thank you again and we hope you have a nice Labor Day Weekend.

October 13, 2016

Do the right thing My 2015 Escalade with 22,000 miles needs new rotors and brakes. I was told my rotors are not good and need to be replaced. I found out that was not tr More

by batgirl4268
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jerry Sales rep and Edgar Mgr.
July 06, 2015

Bait and switch! Worst sales manager Worst customer service! We leased 2 cars from them, but apparently that's not enough to call us back or give 1 ounce of help when we turned in our ca More

by Ariach
Customer Service
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Hanna Drake
1
...
1 - 10 of 76 results