Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back

Central Ave Nissan

Yonkers, NY

1.8
101 Reviews

1919 Central Park Avenue

Yonkers, NY

10710

Directions

Filter Reviews By Type

Showing 101 reviews

October 20, 2021

I called to ask about cars not on the site since you never know what games they play: will told me there wasn’t and they were all sold. Could you be any more snobby? How does that help me? I said I had More

by Chipnipdip
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Will
September 24, 2021

The worst Nissan dealership in the world please don’t ever bring your vechile their. I went in for an oil change and new battery left out with a whole new problem due to the bad performance of the servi More

by Jason
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Service manager and Owner
September 09, 2021

Nick is an excellent salesman for the following reasons: 1. He exercises patience 2. He works with customers schedules and vigilant in meeting customers needs! More

by ewill74886
Quality of Work
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
nick
September 03, 2021

I have had many incidents in which I was not satisfied I have had many incidents in which I was not satisfied with the quality that I experienced with Nissan. As a 6 year customer, I am often inquiring if More

by Turona
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Charles and Chase
March 27, 2021

I was not explained about the vehicle very good and I thought I was getting the bose system in the sl like I had in my 2015 sl but it doesn't come in the 2021 sl and I wasn't explained that and I More

by CHERYLBOBB63
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jason was fine but he was new and needed more knowledge.
Apr 07, 2021 -

Central Ave Nissan responded

Hi Cheryl, I'm sorry to hear that you weren't able to get the information that you were looking for and that has changed how you feel about your vehicle. I'd like to hear more of the details of what you learned about your 2021 model and what you were looking for specifically in your next vehicle that you didn't get in this one. At your earliest convenience, please reach out to me with a time, date, and phone number that you can best be reached at. I'm looking forward to our conversation. Arayma Oliver Owner Loyalty Manager AOliver@CentralAveNissan.com

March 25, 2021

Spoke with Michael on the phone to replace a tire on a new car I just bought from Nissan. It was the most unpleasent customer service I have ever encountered. He was rude and extremely demeaning. Since I& More

by jen
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Michael
Mar 29, 2021 -

Central Ave Nissan responded

Hi Jen, Thank you for you review, unfortunately I tried looking into this situation in order to take the proper action and was not able to find when this happened. I would like to gather more information from your experience to ensure that we're providing all customers the customer service that they deserve. Please contact me via email at aoliver@centralavenissan.com. Arayma Oliver Owner Loyalty Manager

March 13, 2021

The worst customer service I have experienced!! Would it let you test drive a car! Don’t waste your time with this dealership, go somewhere else More

by Sjassociates.jenns
Customer Service
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
James McVoy
1.0
Eric Schmitt
1.0
Other Employees : Newton in sales and Jessica the manager
Mar 19, 2021 -

Central Ave Nissan responded

Hello, I am sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. During this time, we have taken many steps to keep both our customers and our staff members safe, and unfortunately that means we are not providing "on the road" test drives. I would like the opportunity to discuss with you the different options we are offering so that you can still experience the vehicle you are interested in and answer any other questions you may have. Please send me your contact information and the best time to reach you. Arayma Oliver Owner Loyalty Manager AOliver@CentralAveNissan.com

February 15, 2021

These guys are really skechy. I went like 1 week ago to buy a 2017 nissan rogue sport. Let me just say this if u do what they want, they would treat you nicely. Once I told them I got an approve letter fro More

by STAY-AWAY
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Antony cruel
Feb 22, 2021 -

Central Ave Nissan responded

Hello, I am sorry to hear that your experience with our finance department did not meet your expectations. We always aim to provide our customers with multiple purchasing options so they can pick the option that works best for them in terms of payment and interest rates. I would like the opportunity to go through your experience with us in more detail as to explain the difference in the options we provided you versus the third-party bank. Please send me your contact information and the best time to reach you. I look forward to hearing from you. Arayma Oliver Owner Loyalty Manager AOliver@CentralAveNissan.com

Feb 22, 2021 -

STAY-AWAY responded

Like i said. STAY AWAY. They gave an email to give a review of how i was treated. I emailed them the same day,Havent hear from them for 2 weeks. Wich makes me thing the couldn't care less. What a surprise the seem concerned when i write a review online. Everything about this company is skechy.

January 25, 2021

Complete waste of time. Went to test drive and fully intended to buy the 2019 Nissan Titan SL they had on the website... When I arrived, truck wasn't there and was told it would arrive the following More

by GraphitePearl16
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Amanda
December 11, 2020

Dont have a clue on how to fix a electric car ! Sent me home with a car that failed on the way home after telling me there was no problem even though I showed them video evidence that there was. Still char More

by Leaf111
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
James McVoy
1.0
Eric Schmitt
1.0
Dec 16, 2020 -

Central Ave Nissan responded

Hello, Thank you for taking the time to leave this review. I'm sorry to hear that your experience with our service department did not meet your expectations. Unfortunately, in order for our technicians to find a problem with a vehicle, the problem has to repeat itself while the technician is working with the vehicle or the computer has to show an error. If this does not happen it is very difficult to determine what the problem is and the cause. Please contact us if you have any further questions or concerns with your vehicle. Arayma Oliver Owner Loyalty Manager araymaolivercan@gmail.com

1
...
1 - 10 of 101 results