Back

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro

Edinboro, PA

4.6
606 Reviews

12481 Edinboro Rd

Edinboro, PA

16412

Directions
Sort by

606 Reviews of Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro

August 08, 2022

I purchased an extended warranty from Cunninghams. Sold my car with 2 yrs. left on my policy. They refuse to refund unused years. This is happening to my sister now who has 4 yes. left. Beware when yo More

by cathy
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Ethan Chase
Aug 09, 2022 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

Ms. May - We researched your complaint thoroughly and know what the issue is. You purchased your vehicle at Cunningham Chrysler of North East in 2017. Cunningham of Edinboro is a completely different company. The contract you purchased from Cunningham Chrysler of North East had a provision in it that states claims that were paid on your behalf would be deducted from any cancellation amount. Your position is that Cunningham of Edinboro is at fault for a contract which was not even purchased from Cunningham of Edinboro. It was purchased at another dealership with different ownership. Is it reasonable to expect a company to be responsible for a service that was purchased from another company? We hope this clears this up for you.

Aug 09, 2022 -

cathy responded

You announced on national news that you would cover them. I received no such paper stating any of that garbage. I've had nothing but problems since I have first dealt with that company. Never again!!! LIARS and CHEATERS. Now you are trying to pull crap on my sister for her refund!!!!!!!! Also bought in North East. Good luck trying to get out of it. We know alot of people and your name won't mean xxxx@!! So I hear you are sending in her paperwork for her extended warranty refund that was also purchased at Cunninghams in North East. Right there you are caught in a lie. Mine better be sent in also or it's lawyer time.

Aug 10, 2022 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

Hello Cathy, We escalated the issue further and have the following clarification for you: The advertisement to which you are referring was published solely in the North East News-Journal. It was our offer to honor the lifetime warranty contracts and vehicle service contracts for the past customers of Cunningham's of North East, to have repairs done and cancellations filed at Cunningham's of Edinboro. Therefore we have been, as a courtesy, honoring these contracts. We have processed thousands of dollars of claims on behalf of people who purchased vehicles at Cunningham's of North East, with absolutely no obligation to, as the previous owner sold the North East store to a third party. As a courtesy to you, we did file a cancellation on your behalf. You were not approved for a refund. You are angry over the section of the contract you purchased at Cunningham's of North East which states, on page 5, the following: "any claim incurred or paid will be deducted from the amount of the cancellation refund." You claimed significantly more in warranty claims than what you paid for the contract. For your privacy, we will not post those figures. The above quoted statement is copy/pasted from your exact contract, which you purchased from Cunningham's of North East. When we talked on the phone, you stated that there was no such language stating anything about claims being subtracted from the cancellation amount. The language is quite clear. We will continue to honor all contracts purchased at Cunningham Chrysler of North East. We also would be happy to meet with anyone personally to review the contract purchased at Cunningham Chrysler of North East. We are located at 12481 Edinboro Road, Edinboro, Pa., 16412. We welcome your visit in order to have a civil discussion on this matter.

Aug 10, 2022 -

cathy responded

Conveniently I never received that page. Now you are saying you are honoring the contracts from them. I have been their twice with a civil conversation so what good did that do. I will not let this go. I'm not stupid and can read if I am given ALL PAGES of contract!!!!! As I said you already were caught in a lie saying you wouldn't honor their contracts and now you say you are.

Aug 13, 2022 -

cathy responded

That's what I tbought. NO ANSWER!!! LIARS!!!!!!! You are giving my sisters back from North East Cunninghams. Care to explain that one!!!!

August 06, 2022

Bought a 2016 charger and extended warranty I sold the car 4 years later tried to get the balance of warranty back filled out their paperwork in May told us 4 to 6 weeks for check called because no check More

by Connie
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Justin Cuzzola, Zach Morris
January 01, 2022

The dealership had a good selection of vehicles and the employees were helpful and answered all of the questions about the vehicle I was interested in. More

by CurlyHairJeepGirl
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tony Grof, Zach Morris
Jan 03, 2022 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

It's great to hear that you had a positive experience working with our team. Thank you for taking the time to share your review!

January 01, 2022

Great place to business. Took care of my problem quickly and I was on my way. Thanks More

by doug.sinsabaugh
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jon Moiser
Jan 03, 2022 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

We're so glad to hear that your visit went smoothly! Thank you for taking the time to share your positive feedback!

December 16, 2021

Nice people to do business with very friendly. They take care of your vehicle too. Service is important to them. More

by keywestdel
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jeff Walter, Jon Moiser, John Shade, Zach Morris
Dec 20, 2021 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

Thank you for letting us know how your service experience went! We're glad you can rely on our team to take great care of your truck. Please reach out anytime!

December 14, 2021

Courteous, professional and really willing to make sure their customers are satisfied. I would highly recommend this dealership to anyone. More

by donshoot50
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Milan Crawford, William Foley, Jon Moiser
Dec 15, 2021 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

Thank you for this recommendation! We're happy to learn you had a good experience with our team. Thank you for giving us a chance and please reach out if we can ever be of further assistance!

December 07, 2021

This was the best service experience ever! I unfortunately had to go out of town unexpectedly for a funeral. I called the service department for an inspection and they were able to accommodate m More

by rilling001
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jon Moiser
Dec 08, 2021 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

Thank you for this phenomenal feedback! We're happy our service team was able to help you out and appreciate that you took a moment to share this wonderful recommendation. Your support means a lot and we hope to work with you again sometime!

November 18, 2021

Great service. In and out in no time. Staff was very helpful. No one forced me to buy something new. More

by debhudson33
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ethan Chase, Jon Moiser
Nov 22, 2021 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

Thanks for your support! We're happy you had a great experience and that you would recommend our team. Please reach out if we can ever be of further assistance!

November 18, 2021

took me right away i was very satisfied with the work that was done on my truck More

by gmm1dbd
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jon Moiser
Nov 22, 2021 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

We're happy you were satisfied with your experience and that you would give our team 5-stars! Thanks for your support and kind feedback. Please let us know if we can ever help out again!

November 14, 2021

John,the service manager, followed up with a phone call after my visit. He asked if everything was good with my recent visit and assured me that the dealership would continue to provide outstanding service More

by lyndabrainecook
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jon Moiser
Nov 17, 2021 -

Cunningham Chrysler Dodge Jeep of Edinboro responded

We are so glad that your experience went smoothly! Thank you for the wonderful feedback. We appreciate your support and hope to work with you again sometime!

1
...
1 - 10 of 606 results