Back

Group 1 Nissan Cedar Park

Cedar Park, TX

4.5
535 Reviews
Contact Dealership

2121 S Bell Blvd

Cedar Park, TX

78613

Directions

By Type

Showing 535 reviews

October 02, 2026

People that work at the store are very nice and the service is very well done! More

by RB
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
group1auto group1auto
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Dustin Krieger
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Alex and Trevor
Oct 05, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hello, thank you; we appreciate your feedback! Feel free to reach out to us if you need anything. Have a wonderful day.

September 27, 2026

Alex and Dylan ensured that my Frontier would be taken care of quickly as possible. The sound system had to removed and replaced. It was estimated to take 5-6 days to remove the dash, remove the system, t More

by Dane
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dylan Green, Alex, and Jimmy.
Sep 28, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

September 24, 2026

Always am pleased with my visit! The service guys are always very friendly and I will always come back here. More

by gennymcelhaney
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
group1auto group1auto
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Manny
Sep 25, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hi, we really appreciate your positive review! Please don't hesitate to reach out to us if there's anything more we can do!

September 22, 2026

**Very frustrating service experience at Nissan Cedar Park** I brought my vehicle to Nissan Cedar Park because the sensor on my rear bumper had become dislocated. During the initial diagnosis, the se More

by Snyoberoi1
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dylan
Sep 23, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Thank you for taking the time to share your experience. I sincerely apologize for the frustration, lack of communication, and extended delays you experienced during your visit to Cedar Park Nissan. As the Service Director, I take your concerns seriously. You should have received a clear explanation of the diagnosis, timely updates on the repair process, and accurate expectations regarding the availability of your vehicle. We clearly fell short of those expectations. I understand how important your vehicle is to your daily life, and I recognize that the changing diagnosis and lack of communication created unnecessary inconvenience. I will personally review your visit with our service team to better understand what happened and address the breakdowns in our diagnostic and communication processes. I would appreciate the opportunity to speak with you directly, address your concerns, and work toward a resolution. Please contact me at the dealership at your convenience. Thank you again for bringing this to my attention. We value your business and hope to have the opportunity to restore your confidence in our service department.   Fredi Sanchez-Garcia Service & Parts Director - Group 1 Nissan Cedar Park fsanchezgarcia@group1auto.com

September 22, 2026

The sales team are helpful. The service personnel are helpful. Do NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES PURCHASE A Nissan DEALER EXTENDED WARRANTY. I did on my 2023 Titan XD, I drove it More

by Frontierman2023
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
group1auto group1auto
3.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 23, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your kind words about our sales and service teams. I sincerely apologize for the frustration you have experienced with your 2023 Nissan Titan and the extended warranty coverage. I understand how disappointing it is to experience an issue with your vehicle and then have a repair denied under your warranty. As the Service Director, I would appreciate the opportunity to personally review your concerns, including the motor mount diagnosis and the warranty company’s decision. While warranty coverage decisions are subject to the terms of your contract, I want to ensure your concerns have been thoroughly evaluated and that we have explored all available options. Your satisfaction and confidence in your vehicle are important to us. Please contact me directly at Cedar Park Nissan so we can discuss your situation and work toward a resolution. Fredi Sanchez Garcia Service Director - Group 1 Nissan Cedar Park fsanchezgarcia@group1auto.com

September 21, 2026

Awesome customer service, focused on the goal of the deal and made it happen we'll definitely go back if I ever need a new car! More

by mark.pnai5
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
group1auto group1auto
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Dustin Krieger
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Other Employees : Scott
Sep 24, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

September 19, 2026

Took care of my car quickly and thoroughly. It was easy to make the appointment. More

by whodini60
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Johnny
Sep 22, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hi, we really appreciate your feedback! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

September 16, 2026

Got to my car on time. Told me exactly how long it would take and was going to be done for my fuel injection maintenance. More

by darnit28
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Dylan Green
Sep 18, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hi, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

September 14, 2026

From the sales associate Randall to the finance with Chris I couldn't have asked for an easier process and just love that they had my interest in mind and worked with me I would recommend them both 100% More

by sue_pina1956
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
group1auto group1auto
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 16, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hi, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Group 1 Nissan Cedar Park! If you have any further questions, please don't hesitate to reach out!

September 14, 2026

I worked with Jimmy. My wife and I loved him. Very nice and not pushy. Great experience. More

by jeff.rennell
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
group1auto group1auto
5.0
This rating includes all reviews, with more weight given to recent reviews.
Sep 15, 2026 -

Group 1 Nissan Cedar Park responded

Hi, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! We sincerely thank you for the positive review, and look forward to seeing you again soon!

2
...