Back

Napleton’s Kia of Elmhurst

Elmhurst, IL

3.6
1,114 Reviews

727 West Grand Avenue

Elmhurst, IL

60126

Directions

By Type

1,114 Reviews of Napleton’s Kia of Elmhurst

October 26, 2026

I would not purchase a vehicle from dealership. First thing to point out on a used vehicle is they claim the vehicle is CPO certified however, that cost is added after the fact at an outrageous amo More

by NonameZ
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
John
October 06, 2026

I purchased a new Kia Sorento Hybrid from Napleton’s Kia of Elmhurst on June 30, 2026. At the time of purchase, the salesperson, Pasha Kandzija, agreed to two commitments that were important to my wife a More

by ikeifg77
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Pasha Kandzija
Oct 10, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Thank you for updating your review and sharing your experience. We sincerely apologize for the communication difficulties and delays you encountered following your purchase. We understand how important it is to honor commitments made during the sales process and to provide timely follow-up when customers reach out. We’re glad Disa was able to work with you to resolve the matter and ensure the agreed-upon items were addressed. We appreciate your patience and your feedback, as it helps us identify opportunities to improve our communication and customer care. Thank you for choosing Napleton Kia of Elmhurst, and we wish you and your wife many happy miles in your Kia Sorento Hybrid. Thank you, Sharnae Leachman Customer Relations Manager Ed Napleton Auto Group  Sleachman@napleton.com (847) 298-0900 EXT 19212

September 29, 2026

Promises Made to Sell the Car — Then No Response After the Sale I purchased a new Kia Sorento Hybrid from Napleton’s Kia of Elmhurst on June 30, 2026. Before completing the purchase, the salesperson More

by ikeifg77
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Pasha Kandzija
Oct 02, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Hi, we appreciate you taking the time to leave this review. We regret to learn that you did not have a more positive experience with us. If you would be willing, we would like to try and turn your experience around. When you have a chance, please reach out to us at (630) 782-9300 and we will do our best to make this better.

September 12, 2026

Purchase a used Buick encore on a weekday following day driver front wheel trim flew off. I called the sales person Patel and he ignored my calls. Brought the car back to show them I was told when u buy a More

by Walker
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Patel
Sep 14, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Hi Walker, thank you for sharing your experience with us. We are disappointed to learn of your visit and would like the opportunity to try and make this up to you. We would like the opportunity to make this up to you. Please contact our manager at (630) 782-9300 so we can make your experience a positive one.

August 28, 2026

I always have a fantastic experience at Kia Elmhurst, and I just wanted to give a special shout-out to JUSTIN HERMANSEN for his outstanding customer service. From the moment I walk in, JUSTIN was welcom More

by lbruno6969
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
JUSTIN HERMANSEN
Aug 29, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Hi, we are pleased to hear of your experience with us. Customer satisfaction is one of our top priorities and we're glad to know our staff was so helpful!

August 21, 2026

I had a smooth and no pressure experience with Ardi. He was very clear in explaining the pricing and services offered. Thank you! More

by bingnib
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ardi, Monica Jucan, Adam Abdalla, Marco Vazquez
Aug 22, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Hello, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Ed Napleton's Kia of Elmhurst. If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!

August 06, 2026

Pretty miserable experience trying to purchase a new car. They seemed very disorganized and were not responsive to repeated messages over a multiple day period. We set an appointment to buy the car and w More

by underrunner9
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Various online then in person.
Aug 11, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Hello, we are so disappointed to learn of this situation you have described. If you would be willing, we would like to try and turn your experience around. When you have a chance, please reach out to us at (630) 782-9300 and we will do our best to make this better.

August 06, 2026

had the worst experience at Ed Napletin Kia of Elmhurst. I called service about my check engine light on. I told them when I took it to Autozone the code came up P0014 Camshaft/Timing. 3 years ago Kia put a More

by Tee
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Brian Service manager
August 01, 2026

Bryan and Jenna are the best! Great service department, thank you for taking care of my car! More

by aligiama71
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bryan and Jenna
Aug 03, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Hello, thank you for your support! We're happy we could help. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

July 10, 2026

This dealership has held my car hostage for eight days the service technician Was rude to me stating I just didn’t like his answer. It is there for an extended warranty that Kia put out and they don’t wan More

by Ceelopes03
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Luis
Jul 14, 2026 -

Ceelopes03 responded

I contacted Marta Niles “ customer relations manager” via email on July 1 telling her my concerns and she responded on July 2 stating she shared my email with the service Director to follow up with my concerns. I received no follow up from anyone and emailed Marta again on July 2 , July 4 and July 6 with no response. How do you call this “customer relations”!!! also spoke directly with Eduardo Rodriguez who is the CX director of corporate in Oak Brook on July 2 stating he will get back to me also again no follow up. I also left another voicemail with him with no response.

Jul 15, 2026 -

Ceelopes03 responded

I spoke with Marta Niles “CUSTOMER RELATIONS MANAGER” on 7/15/2026. I advised her I had proof that service didn’t properly follow diagnosing protocol for WTY039 and there were a lot of discrepancies between service, tech line and Kia Care. Marta said “she’s just an employee”! When I asked who I can speak with that’s higher than her, she SAID “Well you already contacted the BBB and the Attorney General, so.! UNBELIEVABLE

Jul 31, 2026 -

Napleton’s Kia of Elmhurst responded

Ceelopes03, Thank you for taking the time to share your concerns. We are sorry to hear about the frustration you have experienced during your service visit. We understand how difficult it can be to be without your vehicle for an extended period of time while waiting for answers and updates. We strive to provide respectful communication, timely follow-up, and clear guidance throughout every service and warranty process. We regret that you feel your concerns were not handled with the level of communication and support you expected. Warranty repairs can involve specific procedures and approvals, and we understand how important it is to keep customers informed throughout that process. We would appreciate the opportunity to review the details of your visit, including the communication and concerns you raised. Please contact our management team so we can look into this further. Thank you for bringing this matter to our attention. We value your feedback and the opportunity to improve our customer experience.

1
...