Back

Stevens Point Auto Center

Stevens Point, WI

4.2
389 Reviews

3733 Stanley St

Stevens Point, WI

54481

Directions

Filter Reviews By Type

Showing 389 reviews

May 02, 2022

Our experience with Stevens Point Auto Center and Lucas V. was nothing short of amazing! Everything was explained clearly and they are extremely transparent. Excellent pricing model. An overall great exper More

by b.plover
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Lucas Vincent
February 18, 2022

uyer beware. Spent 50k on a 3yr old F-150. Their ad said 1-owner, clean history vehicle. I went in on a Saturday and purchased it. Corey the salesman was friendly More

by brad
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Corey, Mac DeBot
December 29, 2021

They were wonderful to work with. Very informative, answered all of my questions, and were so friendly. I would recommend them to anyone. More

by cajuliot
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Mac DeBot
December 11, 2021

Terrible experience, called the dealer and we agreed on the price and they said it’s yours so we left to go buy the vehicle. Gave them my credit card info to hold the vehicle. While we were driving there t More

by Jean
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Mac DeBot
Dec 11, 2021 -

Jean responded

terrible

February 06, 2021

They suck and tried to rip me off, fraudulently tried to run my credit. Customer service was horrible. You are more likely to find better deals elsewhere. Not worth the time stepping into this place. More

by VR
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Brad M.
Feb 08, 2021 -

Stevens Point Auto Center responded

We are sorry you feel you were ripped off but we did give you a very good discount on the vehicle you inquired about and we never ran your credit report. If there was any confusion we apologize and would be more than happy to provide proof that your credit was never pulled from our dealership. If you have further concerns, please let us know.

Feb 09, 2021 -

VR responded

Will be taking my business elsewhere.

January 11, 2021

Bought a new VW Jetta in Oct. Have ran into an issue with my panoramic sunroof exploding/shattering. Luckily I am able to bring my car back to get serviced and repaired here. Jeff G was my sales man that sol More

by brett J.
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jeff G
July 31, 2020

Wasted a week of my time I was going to buy a Ford Escape and was told that the car would be ready for pick up at 3PM on Monday 7/27/20. I went to the dealership with check in More

by Arnieb
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Dan Larson, Tim Thurber
March 28, 2020

New Car In the purchase process we dealt with Ethan Suebert. He did an excellent job of listening to what we needed, came up with numbers we could live with a More

by gchriske
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ethan Suebert
March 26, 2020

Oil Change Great service! Great price! Great dealership! We bought our 2019 Kona from Tom who was quite helpful. Scaffidi does business closer to the old fashion More

by Kona Owner
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tom Heidenfelder
March 26, 2020

Great work! I had an issue with a part that broke and we didn't know why. I was in for an oil change and spoke with Joey about it and he said that he would get t More

by mfuge1984
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Joey
1
...
1 - 10 of 389 results