About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Write a review

i.g. Burton BMW

2.7

29 Lifetime Reviews

509 Bay Rd, Milford, Delaware 19963 Directions
Sales: (888) 424-3042

Is this your dealership?

...and take advantage of all we have to offer with our Certified Dealership Program.

29 Reviews of i.g. Burton BMW

Sort by Write a review
September 10, 2018

"Worse dealership "

- Wa

Bought a BMW 5 series from I G Burton on 9/8 /18. As we were signing papers , they took our car to cleaning only to bring it back with damaged bumper. Their response was that it is not a big deal and they can paint it . I just paid $52000.00 for this and Manager Kurt don't understand why I wouldn't want it be paintef. They also lied to me that I couldn't get out of my loan because BMW wouldn't allow it , which is not true according to BMW.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Kurt
Sep 14, 2018 -

i.g. Burton BMW responded

We are sorry to hear about the experience you had with our dealership. I've been informed by our manager that you have since moved on to an alternative product and I do hope that we have the opportunity to do better for you in the future.

July 16, 2018

"Horrific customer service"

- Unhappy customer

They ran my credit 16 times. I ended up have any put $20000 down. I will never ever go back there I'm going to have corporate chance for my contract to another BMW dealership. Don't go to this place. The manager couldn't even apologize he just kept making excuses even though I was standing in front of him. For hrithik experience I was gonna buy a Jeep next door but never will I ever deal with ID Burton again

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Brandon, manager, finance manager
Jul 24, 2018 -

i.g. Burton BMW responded

I am glad we had the opportunity to meet with you to rectify these concerns. We appreciate your continued business and we hope that everything with this situation has since been resolved!!

Jul 24, 2018 -

Unhappy customer responded

I need your help in contacting my creditors so that my credit score goes backup where it was. If that is done then I will completely change my review.

July 04, 2018

"Easy Transaction"

- DrCole

Bob G. was helpful and patience with me and all of my questions the entire time it took me to make a decision. Staff was knowledgeable and helpful. I would definitely return.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bob Gallagher
Jul 05, 2018 -

i.g. Burton BMW responded

Thank you so much for your positive review of Bob and our dealership! We're glad that Bob was able to assist you and if you have any questions or concerns please feel free to reach out to us!

April 03, 2018

"Great Experience..."

- christycat

Just purchased a 2018 BMW X2 from this dealership and I am thrilled with my new vehicle!!! I highly recommend Alex Portnoff, he was very knowledgeable about the product, professional and attentive. He was also extremely patient, as I was somewhat indecisive on what I wanted. Overall a pleasant experience and I will be back!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Alex Portnoff
Apr 09, 2018 -

i.g. Burton BMW responded

Christy, thank you so much for your 5 star review of Alex and our dealership! Please reach out to us in the future if you have any questions and congratulations on your new X2!!

February 19, 2018

"Untrustfull dealer"

- Borko83

They offer me new tires to change i bouth new tires few mints ago they haven’t checked just try to sell you and rip you off , also customer service is bad I waited there too long and not happy with service don’t respect customer want go back I ll drove rather philli or Annapolis for service .

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Not sure
Feb 26, 2018 -

i.g. Burton BMW responded

Hi Borko83, I am sorry to hear about your negative experience with our dealership. If you would like to discuss this concern, please reach out to our service manager Lisa and we would be happy to assist you in making things right!!

November 06, 2017

"Tricksters *and* untrustworthy"

- Kzin

Drove down from Newark for a used car they'd advertised. Reached an agreement (cash deal) within a few dollars of their asking price, contingent on my mechanics inspection. (A) They tried to get me to sign a promissory note for the full price before I took it to my mechanic. A promissory note is equivalent to agreeing to a loan, that's payable on demand, oh, and BTW, the note said nothing about the car, I would just have owed them the money, technically with nothing in return. (B) They reneged, in written agreement, on making some paint repairs. "Oh, we'll take care of that anyhow, don't you worry" ....With these guys, you'd better worry! I finally walked away from the transaction. Wasted time, raised blood pressure, overall bad taste in mouth. IG Burton, G_D bless them, and keep them, *far away* from me.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
No Rememberance
Nov 10, 2017 -

i.g. Burton BMW responded

Hi Kzin, I am sorry to hear about your negative experience with our dealership. We were unable to locate any information regarding the situation you described, but we invite you to contact us if you would like to discuss this matter further and come to a possible resolution to your concerns!

September 14, 2017

"Thank You Tom Kashner"

- BMW girl

Tom spent his day off helping me go over all the options on my new car and programmed my garage door opener for two cars. Super service, super nice😊 Barbara McCoy

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Tom Kashner
Oct 06, 2017 -

i.g. Burton BMW responded

Hi BMW Girl! Thanks so much for your positive review of Tom and our dealership! We're always here if you ever need help with your vehicles!!

September 06, 2017

"Costly parts body shop upsell????"

- Not stupid

Terrible customer service and parts are 4x what you would pay ordering them from BMW yourself. Body shop told insurance company I got upset cause she tried to "upsell " me so I took my car to another BMW dealer you should as well High price. Low effort.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Parts. Body shop
Oct 06, 2017 -

i.g. Burton BMW responded

Hi there. We're sorry to hear that things didn't work out with our body shop. We feel that we price our parts and services very competitively and we hope you'll give us another chance to earn your business in the future!

August 15, 2017

"BEWARE!!!! They are sneaky and will rip you off."

- Seasoned BMW Driver

My car broke down in Rehoboth Beach and rather than having it towed to Philadelphia I decided to use the closest BMW Dealer. (That was my first mistake). One coil replacement turned into all the coils being replaced, along with the spark plugs. ($1500.00) As if I did not learn my lesson, I went back to have my air serviced a few weeks later. All I needed was a charge, it was blowing hot air ($250.00). The minute I drove it off the lot it started acting up. I called to complain that it was not working properly, and I wanted to bring it back. The first appointment was a week later (No air and it was 100 degrees). When I brought the car back, I was told that I need to replace the blower part. I said to the service agent, that nothing was wrong with the blowers when I brought it in, her response to me was......"It was an inconvenience coincidence". ($500.00) I asked to speak to the service Manager, .they were not available to speak to me, but I was given a 10% off coupon. Should have gone to Pep boys, it would have cost $50.00 tops. A few days later they had the audacity to call and ask about my experience, I explained that I was not happy, and again requested to speak to the service Manager....I'm still waiting. (Two months later). Don't fall for the glitz and glamour THEY WIll RIP YOU OFF!!! I have been driving BMW's for the past 35 years, and have never been treated with such disrespect.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Angie
Aug 22, 2017 -

i.g. Burton BMW responded

Hi BMW Driver, I've researched your situation and I am sorry that we have not had the opportunity to come to a resolution. As with all mechanical repairs, parts required and total costs are authorized by the customer before repairs are done. We always provide the customer with the opportunity to review the diagnosis and decide whether to move forward with our recommended repairs. In this case, it sounds as though you had made the decision to move forward with recommended repairs and the vehicle has since been fixed as diagnosed. We would appreciate it if you could please contact Lisa D. or Kurt R. at (302)424-3042 to further discuss this concern and help us work toward a proper resolution!

June 07, 2017

"i.g. Burton Is the Place To Go..."

- WRR

i.g. Burton is a top BMW dealership! Their customer service and inviting showroom beats everyone around hands down! Bob Gallagher is an amazing client advisor... open to any and all scenarios when it comes to selling a car THE RIGHT WAY!!! Whether it be about walking the lot and looking at options, taking the test drive, walking the customer through a special order, finding fair and flexible financing, or just spending quality time getting to know each and every customer, Bob Gallagher is the sales guy for you! Not only is he knowledgeable about the product but he will always go the extra mile to make sure all needs are met... before, during, and after the final sale! I can't say enough about his personal touch and welcoming nature. The management and service crews are just as exceptional... always able to find solutions and get you on your way! I am new to the world of BMW cars, but I will not shop anywhere else... this is the place to go! Top Rate across the board!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Bob Gallagher
Jun 23, 2017 -

i.g. Burton BMW responded

Hi WRR, Thank you for your positive review of our dealership!! We're happy that Bob was able to deliver a 5 star experience to you and we hope you'll consider us again in the future when making a vehicle purchase!!

1
1 - 10 of 29 results