Adam Mendoza
Adam Mendoza at Ourisman Honda of Laurel

Adam Mendoza | Page 3

GM

Ourisman Honda of Laurel

3371 Fort Meade Rd
Laurel, MD 20724

Contact Me
4.1
27 Reviews
4.1

27 Reviews

Write a Review

27 Reviews of Adam Mendoza

December 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The team at Oursman Honda from the sale associate Sarah to the sale manager Mr Elliott did an excellent job . This is the first time I visited Oursman Honda and I would definitely return and recommend frie More

by Jolly
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mr Elliott and Ms Sarah

Dec 04, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Jolly, thank you for sharing your experience! We’re so glad your first visit to Ourisman Honda was a great one. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you, your friends, and family back again in the future!

November 19, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you so much for your fast and cooperative services, that you make me to own my New Honda with in short period of time. More

by Dawit
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 19, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Thank you for this great review, Dawit! Enjoy your new Honda!

November 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

You won’t like what I have to say about this dealerships service department. Wouldn’t recommend them to anyone who wants repairs done quickly. After 4weeks of my vehicle in their shop I had to have it towed More

by Sharon
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Nov 05, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Hi Sharon, thank you for sharing this feedback. We’re sorry for the delay you experienced and understand how frustrating that is. Please contact our General Manager, Adam Mendoza, at almendoza@ourismancars.com or our team at HondaFeedback@ourismancars.com so we can review what happened and follow up appropriately.

October 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Service was great, reception was top notch, professionalism and hospitality at its peak. Great doing business and with Ourisman car dealership. Great thanks to Mr Dennis and Starlin Mireless. More

by dalandabarry
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Starlin and Dennis

Oct 21, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Thank you for the kind words! We’re glad to hear you received great service and hospitality from our team! We appreciate your business and hope to see you again.

October 15, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Jimmie was great. I really was anxious about going to a dealership from past experiences. He made us feel at ease and made the process so smooth. More

by HAlexander
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmie Powell

Oct 15, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Thank you for sharing this kind feedback. We’re so glad Jimmie was able to make the experience comfortable and easy for you. We appreciate you giving us the chance to earn your trust and hope you enjoy your new vehicle!

October 13, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dropped my car off overnight and the next day, the service manager called me at 10:00am, saying my vehicle was ready to be picked up. I was impressed! More

by John Johnson
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Oct 14, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Thank you for sharing your experience! We're so glad to hear our team impressed you with quick and efficient service. We appreciate your trust and look forward to helping you again in the future!

September 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The service advisor was nice. I like the way they took my car in right away. It was my first time coming here I think they provided me with excellent customer service More

by crystalskin08
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Chen, Bobby Mil, Jeff Ramsey

Sep 17, 2025

Ourisman Honda of Laurel responded

Hi Chrystal, thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that your first visit went smoothly and that our team provided excellent customer service. We look forward to welcoming you back for your future service needs!

3

Dealership Inventory (281 Vehicles)

used 2025 Mazda CX-30 car, priced at $23,099
2025 Mazda CX-30
used
Aero Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 Honda Pilot car, priced at $21,788
2019 Honda Pilot
used
Modern Steel Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Honda CR-V car, priced at $36,302
2027 Honda CR-V
new
Meteorite Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Toyota C-HR car, priced at $21,678
2021 Toyota C-HR
used
Magnetic Gray Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2026 INFINITI QX80 car, priced at $86,788
2026 INFINITI QX80
used
Mineral Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2025 Honda Odyssey car, priced at $33,481
2025 Honda Odyssey
used
Smoke Blue Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive