Alyssa Roybal
Alyssa Roybal at Clement Hyundai

Alyssa Roybal | Page 11

Service Advisor

Clement Hyundai

500 Clement Point Drive
Wentzville, MO 63385

Contact Me
4.6
343 Reviews
4.6

343 Reviews

Write a Review

343 Reviews of Alyssa Roybal

September 04, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealership! They have very friendly and helpful people who work there. Very quick getting me in and out. More

by maryrucker56
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 05, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Mary, thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to have been of help. Feel free to let us know if we can be of help in the future. Take care! Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

September 03, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Very good service and the employees were very helpful and kind. Staff was knowledgeable about my car. More

by ac_kessler
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Evangeline Sutton, Jay Brown , Michael Arnold, Chris Bone, Byron Green, Dr. Donte Kara, Kevin Ormsbee, Michael Squires

Sep 04, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Ac_Kessler, thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to help and greatly appreciate the opportunity to earn your business! We hope you enjoy your vehicle! Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

August 31, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Great job getting me in and out in a professional manor. Thank you for taking care of me and my family. More

by Kornsmatt
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Sep 03, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Kornsmatt, congratulations on your new ride! Thank you for leaving a review. We are happy to help and greatly appreciate the opportunity to earn your business. Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

August 27, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

The dealership was very nice, staff were friendly. I just wish a scheduled oil change would not take over 2 hours to complete. While I was waiting. More

by TERRILATHROM
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 28, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Terrilathrom, thank you for taking the time to leave us a review and for your feedback. We are sorry to hear it took longer than you expected. We always strive to provide the best customer service and provide services as fast as possible. We are always more than happy to assist you if anything comes up!

August 26, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Everything was great. I think you would be better served if you took the time to explain the repairs more. I originally went to Firestone and they told me I had problems d More

by cqueen331
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jay Brown , Byron Green

Aug 27, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Cqueen331, thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was not the most positive. We always strive to provide the best customer service and we are sorry to see that we have not met that here. Feel free to reach out to us and give us a chance to earn your confidence in us again. Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

August 24, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Amazing from start to finish. Greeted me immediately and was very attentive to my needs. Very convenient location More

by mam.mcbee
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jay Brown , Kevin Ormsbee, Jon and Tyler

Aug 26, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Mam.Mcbee, thank you for taking the time to leave us a review and for those kind words. We greatly appreciate you and hope to serve you again! Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

August 21, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

Alyssa and the service were extremely productive and professional. We were treated with high respect and kindness. The service itself was to my expectation. More

by ashleymntn3
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 22, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Ashley, thank you for taking the time to leave us a review and for sharing your positive experience with us! We are happy to help and greatly appreciate the opportunity to earn your business! Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

August 21, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

great experience all around, very nice waiting area and the whole staff is very polite. More

by zsehgal
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tristan Colley, Ben Robertson

Aug 22, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Zsehgal, thank you for those kind words and for taking the time to leave us a review. We greatly appreciate the opportunity to earn your business and hope you enjoy your vehicle! Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

August 21, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

We are still experiencing the same problem that we too the vehivle in for. Very disappointed after they looked at it twice! More

by deannaollendick
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Aug 22, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Dean, We are sorry to hear that your experience with Clement was not the most positive. We always strive to provide the best customer service and are deeply sorry that this goal was not met. We understand how frustrating it can be and we are always striving to improve our dealership. We would like the opportunity to try and regain your trust if still possible. Please give us a call at (636) 242-5942 at your convenience. Take care.

August 21, 2024

Dealership Rating
Employee Rating

I recently had the pleasure of working with Alyssa as my service advisor, and I can't say enough about the outstanding experience I had. From the moment I arrived, Alyssa was warm, welcoming, and incredibly More

by Jessierose103
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jay Brown , Kevin Ormsbee

Aug 22, 2024

Clement Hyundai responded

Hello Jessie, thank you for taking the time to leave us a review and for those kind words! We always strive to provide the best customer service and greatly appreciate the opportunity to earn your business. We are always more than happy to assist you if anything comes up and we hope you enjoy your vehicle! Sincerely, Your Friends at Clement Hyundai

...
11
...

Dealership Inventory (340 Vehicles)

new 2026 Hyundai Palisade car, priced at $50,700
2026 Hyundai Palisade
new
Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai ELANTRA N car, priced at $38,655
2026 Hyundai ELANTRA N
new
Cyber Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Hyundai Palisade car, priced at $53,250
2026 Hyundai Palisade
new
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Palisade car, priced at $46,800
2026 Hyundai Palisade
new
Gray Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Subaru Ascent car, priced at $24,512
2021 Subaru Ascent
used
Magnetite Gray Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Hyundai Tucson car, priced at $37,954
2026 Hyundai Tucson
new
Hampton Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive