Amanda Raatz
Amanda Raatz at Gurnee Volkswagen
Refer Me

Amanda Raatz | Page 2

Service Advisor

Gurnee Volkswagen

6301 W Grand Ave
Gurnee, IL 60031

Contact Me
4.4
29 Reviews
4.4

29 Reviews

Write a Review

29 Reviews of Amanda Raatz

November 11, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I got my car back on Monday. It’s Friday and my car hasn’t started twice already. I was charged a great amount and put under the expression that the cars issues had been worked More

by zakiyahrobinson35
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Nov 16, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you for bringing this to our attention. If you'd be willing to provide more information about your visit, please send us a message with your contact information so that we can reach out. Our goal is to make sure everyone that visits the dealership has a top-notch experience. We're sorry that we didn't meet that goal in this case and we'd love the opportunity to get more details to see if we can turn this situation around for you.

November 09, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service. Fast, efficient, and thorough. Very friendly and knowledgeable staff. I definitely will go back in the future. More

by george96
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Summer, Julio Quintana

Nov 10, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Gurnee Volkswagen, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

October 25, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Didn’t too of fluids coolant light came on right after service. Appointment was for 7:30 but vehicle wasn’t ready until 2:00pm. Other than that it went well. More

by Osbin
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Oct 29, 2022

Gurnee Volkswagen responded

We're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out. We'd love to get to the bottom of this and turn things around for you.

October 16, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I was able to use the wifi while I waited and drink coffee. Very friendly staff and thorough diagnosis of my 2010 Passat Komfort wagon. More

by Surge434
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Summer, Julio Quintana

Oct 17, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you for choosing Gurnee Volkswagen. Your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you again!

October 11, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

First time taking my car to this location. Very efficient and friendly staff! Should offer a free service for being a first time customer. More

by Martinezelda08
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Summer, Julio Quintana

Oct 12, 2022

Gurnee Volkswagen responded

It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you for choosing Gurnee Volkswagen, we look forward to having you as a valued customer for many years to come!

October 04, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The service department took good care of me. I have chosen Gurnee Volkswagen to be my service center More

by CMFAULK43
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 05, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

October 04, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

How would rate a shop if it took them 4 hour to do your oil change ??? Scheduled two weeks in advance. 8am got to dealer at 7:30 am to be first in line. 4 hours!!!. My first attempt 3 weeks ago the dealer More

by Xxxxxxxxxx
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Summer, Julio Quintana , Don't know two of them so they get 1

Oct 08, 2022

Gurnee Volkswagen responded

We're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. If there's anything we can do to resolve the issue or if it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to contact us directly. We’d love to get to the bottom of this and turn things around for you.

September 25, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

You have great service polite employees and a nice comfortable atmosphere and I would like to schedule another appointment soon More

by wmack2
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Bill Summer, Julio Quintana

Sep 27, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Gurnee Volkswagen, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

September 13, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I think they were professional and you could tell they value their customers. I was very satisfied. More

by tabitha.wray
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brianna Modugno, Bill Summer

Sep 14, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Tabitha, Thank you so much for your kind words, and for taking the time to leave us this wonderful feedback!

September 04, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Extremely poor service. It was raining when I get there, and the 2 people who saw me pull up didn't have the courtesy to move the vehicle sitting in front of me so I wouldn' More

by BARB.E.CHISM
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Sep 08, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

Dealership Inventory (124 Vehicles)

used 2019 Volkswagen Jetta car, priced at $21,825
2019 Volkswagen Jetta
used
Pure White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2023 Volkswagen Tiguan car, priced at $34,074
2023 Volkswagen Tiguan
new
Opal White Pearl Effect exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2023 Volkswagen Taos car, priced at $31,367
2023 Volkswagen Taos
new
Cornflower Blue exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2005 Dodge Ram 2500 car, priced at $16,472
2005 Dodge Ram 2500
used
Deep Molten Red Pearlcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2018 Audi Q7 car, priced at $29,990
2018 Audi Q7
used
Carrara White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2019 BMW M550 car, priced at $47,500
2019 BMW M550
used
Mediterranean Blue Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive