Andrew Horvath
Andrew Horvath at Gettel Chevrolet Buick GMC

Andrew Horvath | Page 3

Assistant Service Manager

Gettel Chevrolet Buick GMC

1901 Tamiami Trail
Punta Gorda , FL 33950

Contact Me
not yet
rated
262 Reviews

From Pittsburgh, PA. retired US Army Officer (24 years in service). Enjoy time with my family, golfing, and riding my Harley Davidson.

Dealership Experience

6 yrs

Industry Experience

9 yrs, 4 mos

Languages Spoken

English English

not yet
rated

262 Reviews

Write a Review

262 Reviews of Andrew Horvath

April 16, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Only had an oil change and warranty check up. They did everything needed in a timely manner and the employees are very pleasant. More

by THORIDE2
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 17, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle and for taking the time to review your recent visit.

April 16, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Andrew is awesome at his job! The rest of the people I have encountered not so much. Some I won’t speak with at all I just hang up. I am a woman with a diesel car and I’m not igno More

by suntandtoz
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Kristie Wilkinson , Kyle Denison

Apr 16, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for giving us the opportunity to service your vehicle and for taking the time to review your experience. Enterprise is a completely separate entity from Gettel. They should be rated on their own merit and not with ours.

April 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

I was able to get my appointment in a timely manner and when I arrived I was given an approximate time for the work to be completed. The work was finished when they told me and I was satisfied with the wo More

by DCF.1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 15, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle and for taking the time to review your experience.

April 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Service very good overall. Kyle should talk louder. The price is too high for parts and misc charge is ridiculous. 3% charge on credit card use should be shared when appoint More

by RBOLSON14
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kyle Reynolds , Kyle Denison

Apr 15, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle and for taking the time to share your experience. Your comments have been sent to our management team.

April 14, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Amazing dealership to work with. I am from out of state but they treated me with so much respect. Thank you. More

by Dmoulds800
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kristie Wilkinson, Kyle Reynolds , Fred Bird, Kyle Denison, Cody Hansen, Christopher Lenius

Apr 15, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle and for taking the time to review your experience.

April 11, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Service was excellent timely and reasonable. Will use again. just was for an oil change. More

by TMURNO
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 11, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle and for taking the time to review your experience.

April 11, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you for letting us write this review. Andrew took my wife's Tahoe in which had faulty rear shock absorbers and was on drivable and had them replaced within 72 hours. He made no promises o More

by ROBERTPCOXINC
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeffrey Hughes

Apr 11, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your Tahoe and for taking the time to review our experience. We are glad to hear that all went well.

April 10, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Service is fine, waits are long and they do not wash the vehicle when you come in for service. More

by rickandcathb
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 11, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle. We apologize for the long wait time. We have one car wash that provides service to all five of our Punta Gorda stores and departments. If you request a car wash upon arrival, we will do all that we can to accommodate your request.

April 09, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Had a repair and limited amount on time and Drew got me taken care of fast …. And on my way ! Great Guy ! More

by Boatbiz1
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 11, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle and for taking the time to review your experience.

April 07, 2023

Dealership Rating
Employee Rating

Rep was excellent. But 2.5 hrs from appt time till I got out for oil change and tire rotation.. More

by RTW5858
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 08, 2023

Gettel Chevrolet Buick GMC responded

Thank you for allowing us to service your vehicle. We apologize for the long wait time. We do offer complimentary UBER service to take you to and from anywhere within a 15-mile radius of the store to avoid the wait. If it wasn't offered to you, you have our apologies.

Apr 08, 2023

RTW5858 responded

Thanks wasn't offended Uber. Would have gone to lunch. Thanks next time

Dealership Inventory (409 Vehicles)

used 2025 Chevrolet Tahoe car, priced at $67,877
2025 Chevrolet Tahoe
used
Lakeshore Blue Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $25,390
2026 Chevrolet Trax
new
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Chevrolet Blazer car, priced at $32,987
2024 Chevrolet Blazer
used
Sterling Gray Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $59,587
2023 Chevrolet Silverado 2500
used
Northsky Blue Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Equinox car, priced at $39,344
2026 Chevrolet Equinox
new
Polar White Tricoat exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Buick Enclave car, priced at $65,934
2026 Buick Enclave
new
Iridescent White Tricoat exterior
Automatic
Front-wheel Drive