Bill Summer
Bill Summer at Gurnee Volkswagen
Refer Me

Bill Summer

Service Manager

Gurnee Volkswagen

6301 W Grand Ave
Gurnee, IL 60031

Contact Me
3.7
57 Reviews
3.7

57 Reviews

Write a Review

57 Reviews of Bill Summer

November 24, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Service was done pretty fast and very good. I like this place after very much remodeling. More

by mklip
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Nov 26, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us here at Gurnee Volkswagen to be a positive one. Please don't hesitate to reach out if you need anything else.

November 24, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Bought a used 2017 rouge, approaching a month of owning the car and it stopped on me three times. Service was rude! The guy in service came off as nice until I spoke about something he didn't want to hear. More

by KELISHA2410
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Bill Summer

Nov 29, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

November 19, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The service manager was told I had a slow leak in the front passenger tire ,3wk between light coming on,. He had the mechanic blow it up tob45psi 2xs could not fine the leak. Light just came back on! He More

by GMAMLFC4
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Raatz, Julio Quintana

Nov 21, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you for your feedback. Quality customer service is always our number one priority, and and we're sorry to hear that we fell short here. Thank you for bringing it to our attention, and please don't hesitate to reach out to us directly to discuss what we can do to turn this around for you.

November 15, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Very happy with this car dealer and service department honest fair and thorough would definitely recommend. Great people to do business with More

by JOEYSWORLD
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Raatz, Julio Quintana

Nov 15, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience!

November 13, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The people that I have delt with have been very pleasant and helpful to the problem I'm having with my vehicle. Keep up the good work. More

by ENGLISHPOOKET
Price Transparency
Recommend Dealer
Yes
Nov 13, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one. Please don't hesitate to reach out if you need anything else.

November 11, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

The people are nice. The service needs work.we had to go back several times to have the same problem fixed. More

by TINA443221
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ron Monaco, Amanda Raatz

Nov 13, 2022

Gurnee Volkswagen responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible to have someone from our management team reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

November 09, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service. Fast, efficient, and thorough. Very friendly and knowledgeable staff. I definitely will go back in the future. More

by george96
Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Amanda Raatz, Julio Quintana

Nov 10, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Thank you! It has been a pleasure serving you. Quality customer service is always our number one priority, and we're happy to hear that we met your expectations. Thank you again for choosing Gurnee Volkswagen, we look forward to having you as one of our valued customers for many more years to come!

October 25, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent experience with the service team. They know what they are doing and I got my car back in 30 minutes. More

by MOHAMMAD.A.ABURUB
Recommend Dealer
Yes
Oct 26, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Mohammad, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Bill and our team work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with our team, and we look forward to working with you again.

October 20, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Waited 1. 5 hours for an oil change that I had scheduled an appointment for. It was done wrong and my car smoked and leaked oil the whole way home. They wouldn’ More

by Cdatlas
Recommend Dealer
No
Oct 23, 2022

Gurnee Volkswagen responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you. If you don't mind, what is your first and last name so that we can check our system and review your deal? If you'd prefer to speak on the phone or via another forum, please feel free to contact us directly or let us know the best way to contact you and we will reach out.

October 20, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Had an 8 o'clock appointment in the morning did not get out until 1230 and all I was having done was 2 courtesy checks and they missed a bunch of stuff so I would not go back to this dealership again for s More

by rickkomas
Recommend Dealer
No
Oct 26, 2022

Gurnee Volkswagen responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more detail, Rick, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story.

1
...
1 - 10 of 57 results

Dealership Inventory (144 Vehicles)

used 2022 Audi Q3 car, priced at $36,972
2022 Audi Q3
used
Navarra Blue Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Jeep Cherokee car, priced at $36,005
2022 Jeep Cherokee
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2022 Volkswagen Arteon car, priced at $45,500
2022 Volkswagen Arteon
new
Moonstone Gray exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2013 Toyota Tacoma car, priced at $22,792
2013 Toyota Tacoma
used
Barcelona Red Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2017 Toyota Corolla car, priced at $18,887
2017 Toyota Corolla
used
Classic Silver Metallic exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2019 Land Rover Range Rover car, priced at $68,972
2019 Land Rover Range Rover
used
Santorini Black Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive