Blake Simpson
Blake Simpson at Walt Massey Chevrolet GMC Columbia

Blake Simpson | Page 2

Service Advisor

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia

1480 Highway 98 E.
Columbia, MS 39429

Contact Me
4.7
57 Reviews
4.7

57 Reviews

Write a Review

57 Reviews of Blake Simpson

August 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They were ready for me at the time of my appt. And they were quick in the service. And didn't try to sell me unwanted stuff More

by ls_workman
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Blake Simpson

Aug 30, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Hi, I’m glad your experience at Walt Massey Chevrolet GMC Columbia was efficient and respectful of your time. It’s great to know our team focused on the service you needed without putting pressure on you for anything additional. We’re happy we could make your visit a good one.

August 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Walt Massey GMC provided excellent service and customer satisfaction My technician was extremely knowledgeable and helpful More

by Charlie
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Blake Simpson

Aug 30, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Hi Charlie, it’s great to know you felt well taken care of during your visit to Walt Massey Chevrolet GMC Columbia. Having a knowledgeable technician makes a real difference, so I’m glad you received the level of service you expected. I hope we can assist you again down the road.

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Pleasant experience from booking to completion. Very pleased with the service. Friendly staff very attentive and helpful. More

by vps.cls
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Blake Simpson

Aug 27, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Hi, I am glad your experience with Walt Massey Chevrolet GMC Columbia was a pleasant one. It is great to hear our team was attentive, helpful, and friendly throughout your visit. We hope to make your next service visit just as smooth.

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It was our third time going there for one thing, im disappointed that we had to make 3 trips to fix one problem. More

by Yodesue
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Blake Simpson

Aug 27, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for reaching out to us regarding your recent visit. Your concerns are of utmost importance to us. We apologize for any inconvenience your visit may have caused you and want you to know we have forwarded your review to the appropriate party to handle your concerns. You can expect to hear a response from our team shortly. In the meantime, we thank you for your patience and look forward to speaking to you soon.

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I had a great experience. They came and got my car and left me a vehicle to drive and brought mine back in a timely manner More

by kimthompson85
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Blake Simpson

Aug 10, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for the 5-star review, Kim! We’re so glad the pickup and loaner vehicle made your service visit more convenient. It’s great to hear everything was handled on time. We appreciate you choosing us!

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service department bent over backwards to ensure I was satisfied with my service and was getting the best deal possible More

by windtr083
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Erica Gary

Aug 10, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for the 5-star review! We’re happy to hear our service team went the extra mile to make sure you were taken care of and comfortable with your service. We truly appreciate your feedback and your business!

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Good customer service Guys where spot on New about how the GM card worked really friendly More

by Lloyd1993jackson
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 10, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for the great feedback! We’re glad our team was friendly, helpful, and able to answer your questions about the GM Card. We appreciate you choosing us and hope to see you again!

July 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Neal Hamilton was very nice and informative to us about our vehicle. He went over and beyond to make us as comfortable as possible. We were very pleased with him More

by Yodesue
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Blake Simpson

Jul 30, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear you had such a positive visit and that our team made you feel comfortable and well-informed throughout the process. Providing knowledgeable, friendly service and going the extra mile for our customers is always our goal. Thank you for choosing Walt Massey. We truly appreciate your business and look forward to serving you again in the future.

July 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Service for oil change was great but phone robot gave me 8 am appointment and live person told me I didn't have an appointment and wanted to give me a 10 am appointment. I was there for 8 am and was taken r More

by Lavern
Service Price Transparency
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jul 30, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for taking the time to share your feedback! We're glad to hear you had a great oil change experience and that our team was able to get you right in when you arrived. We do apologize for the confusion regarding your appointment, and we understand how frustrating that could be. Your feedback is appreciated, as it helps us improve the customer experience. Thank you for choosing Walt Massey. We truly appreciate your business and look forward to serving you again in the future.

July 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Jimmy was very professional and answered all my questions throughout the sale process. Dalton was also very helping with getting me approved out the door in a new vehicle. The whole team at Walt Massey is am More

by Colton Bradley
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jimmy Bradley, Erica Gary, Micheal Self, Dalton Mcneese , Kevin Winningham

Jul 30, 2026

Walt Massey Chevrolet GMC Columbia responded

Thank you for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear our team made your vehicle-buying experience a positive one by providing professional, helpful service and answering all of your questions along the way. It's wonderful to know you felt supported throughout the entire process, from purchasing your vehicle to the service department. Thank you for choosing Walt Massey. We truly appreciate your business and look forward to serving you for many years to come!

2
...

Dealership Inventory (182 Vehicles)

used 2024 Hyundai Palisade car, priced at $37,734
2024 Hyundai Palisade
used
Abyss Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 GMC Sierra 3500 car, priced at $51,722
2026 GMC Sierra 3500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $66,539
2024 Chevrolet Silverado 2500
used
Iridescent Pearl Tricoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 GMC Sierra 2500 car, priced at $82,172
2026 GMC Sierra 2500
new
Onyx Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2025 GMC Sierra 1500 car, priced at $42,317
2025 GMC Sierra 1500
used
Titanium Rush Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 GMC Sierra 2500 car, priced at $82,410
2026 GMC Sierra 2500
new
Glacier White Tricoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive