About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Bob Bristol.
Bob Bristol
Bob  Bristol, General Manager, BMW of Corpus Christi
4.1

Bob Bristol

General Manager

BMW of Corpus Christi

4225 S Staples Street
Corpus Christi, TX 78411

Contact Me

Dealership Experience

1 yr, 10 mos

Industry Experience

15 yrs, 6 mos

Call
Email

7 Reviews of Bob Bristol

April 18, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Poor Customer Service"

- BCARRIZALES5 Verified Customer

I recently had to take my BMW in for service and visited the BMW center of Corpus Christi. I approached a service center employee who directed me to go and wait inside and that someone would be right with me. Twenty minutes later I had to initiate with the same service center employee if someone could help me. He informed me that I was going to need to order the part that I had a question about and I proceeded to the parts counter and ordered the part. I then scheduled my BMW for service two days later. I took my car in at the scheduled time and was told that I would receive a call later detailing what I would need to have done along with replacing my broken accessory. I did receive a call later that afternoon which detailed what I was going to need to have done to my car. I approved the repairs and was told that my car would be ready the following afternoon by 1:00pm. At 1:30pm, I called the service center to speak with my service representative, but just got his voicemail, I left him a message to return my call. I then called the Service Manager to check the status of my vehicle, but it too went to voicemail. I then left him a message to call me. About an hour later I called to speak with the General Manager, and I again was sent to voicemail. After two hours later, I received a call from the Service Manager who said he was following up on a note from my service representative from the previous day, not that he was returning my call from his voicemail. I was then informed that my car was ready for pick-up. Apparently, the General Manager is not to concerned with his customers, as it has now been four days and he has yet to return my call. It is also apparent he is not concerned with the level of service that his customer service department is providing. I have had my car serviced in Houston and in Austin and it is apparent that these dealerships know how to take care of their customers. BMW center of Corpus Christi service is poor at best.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mike Terrazas, Leo Ruiz

April 11, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"First BMW"

- tricia_lopp Verified Customer

Everything was good. Had some issues but was all worked out in the end. Love my car and would recommend BMW and dealership to friends.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

April 02, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Professional"

- CACINTRON Verified Customer

In the end, all was good! general manage was proactive and took care to make the overall experience good..... very good people skills, very friendly

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Leo Ruiz

March 26, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Excellent service"

- RICKYG525 Verified Customer

Best service experience, easy quick and hassle free, better than any previous service experience, these individuals are extremely professional, knowledgeable and very helpful, highly recommend them!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jericho Murrillo

March 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"BMX X5"

- HeathB Verified Customer

Great Experience. Hassle free. Would buy there again. Friendly staff. No rush. Very professional. Courteous. No issues. Some of the lowest prices around I always try to buy local

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 23, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Started out rocky but ended up great"

- DIANEMAC47 Verified Customer

A special thank you to Bob Bristol for coordinating the repair of my 740i. Everyone at the dealership went out of their way to be of assistance.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

February 21, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Service Department is unorganized "

- MATTKLEVA Verified Customer

Brought my vehicle in for front end alignment and 2 new tires after the service manager Richard called me confirming the tires were in stock. Dropped vehicle off at 9AM; at 3PM receive text from Jericho that only one tire is in stock and the other tire will not be in until the following day around noon. After I get home notice that both tire valve stem covers were not put back on the front tires. Even with scheduled appointment times, dealership fails to provide service at scheduled time due to inefficient time management and probable overbooking of service appointments. Inventory control, schedule management and attention to detail are lacking. I have had previous issues with service department voicing my displeasure all the way to the general manager Bob Bristol and still continue to see service far inferior to that I get with AutoNation Toyota. I have dealt with this dealership since 2013 and have only experienced this poor service since the new ownership took over the dealership. I expect superior service from a high-end company like BMW but sadly the under the current management my expectations are low and I need to double-check all requested work to ensure it was properly performed.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Apr 06, 2018

BMW of Corpus Christi responded

Matthew, thank you for your feedback. As you and I discussed the issue that you had with your vehicle was unfortunate and we had some difficulty duplicating the problem. After much research we narrowed it down to the front tires being feathered and needed to be replaced. It is my understand that in good faith we performed the alignment at no cost to you and also were able to get one of the tires at no cost for you as well, is that correct? We do apologize for not providing the level of service that you deserve. We do strive for perfection but at times we do make mistakes. It is my understand that this has corrected the issue that you were having and we are thankful that you do not have to continue with this concern. Once again thank you for your feedback.

1
1 - 7 of 7 results

Dealership Inventory (166 Vehicles)

2018 BMW 320i

$31,995

2018 BMW 320i

$32,320

2018 BMW 320i

$36,675

2018 BMW 320i

$33,520

2018 BMW 320i

$32,995

2018 BMW 320i

$37,120

2018 BMW 320i

$32,380

2018 BMW X1

$29,880