About Us
Copyright 2018 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of Bob Valladao.
Bob Valladao
Bob Valladao, Service Manager, Pollard Jeep
not yet rated

Bob Valladao

Service Manager

Pollard Jeep

5075 East Pearl Pkwy
Boulder, CO 80301

Contact Me
Call
Email

3 Reviews of Bob Valladao

November 07, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Friendly reliable service always!"

- Corinne’s Jeep

Pollard Jeep in Boulder goes above and beyond to take care of my vehicle. I now bring my daughter’s vehicle there as well and it’s is not a Jeep product. They are friendly, reliable and fair. They go above and beyond to make sure I get the best service available.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andy C, Mike C

Nov 07, 2018

Pollard Jeep responded

Thank you for the five-star review! We appreciate your feedback, and we're always happy to help you and take care of your Jeep. We look forward to serving you again in the future.

September 23, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Extremely professonal and competent service! "

- Doc

Mr. Bob Valladao could not have been more friendly, courteous, understanding and capable in solving the challenges of repairing our "bear damaged" 2018 Jeep Grand Cherokee with only 1600 miles on it. My wife and I deeply appreciate Bob and his staff for helping us through this situation. Jim and Sally Kornberg

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Andy C, Mike C

Sep 23, 2018

Pollard Jeep responded

Hello, We're so glad to see Bob was able to assist you with the repairs for your Jeep. Thank you so much for your amazing feedback about working with our team. Please let us know if we can serve you again!

June 10, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Best car buying experience!"

- vwlady777

Kaytlin made the process of going to find a car so much fun! Not at all stressful! She really was an absolute joy to work with and I would recommend working with her to anyone to wants to have a great day! When I originally called in to speak with someone about a particular vehicle I was asked if I had spoken to anyone in sales yet, I hadn't, I was then asked who I'd like to speak to, I said, "the coolest person you have there", they put Kaytlin on the phone and she absolutely was a blast to work with. I did deal with issues with my engine light repeatedly coming on. It turned on after the weekend I got it. I got my car back after about four weeks, turned it on and the engine light was still on. Had to leave my car. When I picked it up again I drove it for a couple of weeks ago until the engine light came on again. All problems have been resolved since then. Life has been curveball after curveball and my car has been one of few dependable things and I absolutely love it! Which is a great feeling! Thank you everyone for helping so much! Kaytlin, Bob, Tim, and Min, thank you all so much!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Min Pedersen, Kaytlin Pearson, Tim Lathan

Jul 02, 2018

Pollard Jeep responded

Hello, Thank you for taking the time to share your review. We are so pleased to hear that our Kaytlin and the rest of our team were able to take care of you and make sure that you had a wonderful experience with us. Our team genuinely cares about each and every customer and we understand that the car buying process can be stressful. We do what we can to make it a more pleasant experience. We appreciate your business with us and invite you to return!

1
1 - 3 of 3 results

Dealership Inventory (282 Vehicles)

2008 Jeep Grand Cherokee

$42,865

2017 Jeep Wrangler

$33,976

2017 Jeep Wrangler

$35,338

2017 Jeep Wrangler

$49,608

2017 Jeep Grand Cherokee

$44,267

2017 Jeep Wrangler

$37,892

2017 Jeep Grand Cherokee

$44,674

2017 Jeep Grand Cherokee

$43,979