About Us
Copyright 2019 DR Media Holdings, LLC
Search
Back
Start your review of CJ Landis.
CJ Landis
CJ Landis, General Manager, Star Pre-Owned of Hellertown
4.6

CJ Landis

General Manager

Star Pre-Owned of Hellertown

1730 Main Street
Hellertown, PA 18055

Contact Me

I was born in Easton PA and raised in Emmaus PA. I attended Emmaus High and graduated from Landmark College. I currently reside in Macungie PA. I grew up in the automotive industry and have been at Star Buick GMC for the past 20 years. I have held various positions during that time that include Sales, Business Manager, GMC Truck Manager and Preowned Sales Manager. I have extensive knowledge of all makes and models of cars and trucks and strive to provide exemplary customer service. On a personal note, I have two amazing children that play lacrosse, football and swim! In my spare time I enjoy hunting, fishing, skeet shooting, riding my Harley Davidson and spending as much time with my family as possible. With one of the largest preowned inventories in the Lehigh Valley, I look forward to serving your automotive needs.

Dealership Experience

12 yrs, 1 mo

Languages Spoken

English English

Text
Call
Email
Cancel

82 Reviews of CJ Landis

February 20, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Doesn't get any EASIER!"

- mmd383

In a matter of a few short conversations describing what I was looking for, CJ had found the perfect match for me within one day! I couldnt believe it. He went out of his way to make the transition from my old truck to acquiring my new truck very easy. He also had all the finance paper work ready to go! I, myself, am also employed in a customer service industry, and is funny for me to be on the other side and see what great service is all about! From start to finish! I couldn't be happier!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Drew Procyk

February 06, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Happy"

- 123

The process was very easy and everyone was great. I had the car shipped to Charlotte NC and the entire process was completed in 1 single day. CJ was awesome!! The car was exactly what he said it was and I would absolutely make another purchase again in the future. Thank you CJ for everything.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

January 22, 2019

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Star was awesome!"

- Derek Z.

CJ was fantastic with setting us up in our 2018 Yukon and making the transaction extremely smooth!! I’d highly recommend using him to purchase your next car!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

December 22, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Best Place To Do Business "

- Will

CJ, Rob, and the team are awesome! Family owned dealership who cares about its customers and the community. No hassle, great place to do business all around!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Boty, Drew Procyk

December 22, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Quick and easy "

- Nlp5040

I had a very easy experience from start to finish with Star. I had been looking for a third row family vehicle for a long time and finally it felt right. From the options included in my new Ford Explorer to the below market price, it was an easy experience that has made me feel better about such a big purchase. Thanks CJ and Rob! Merry Christmas.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Boty, Drew Procyk

December 03, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"$17000 bad jeep"

- Rayzer8893

I purchased a 2014 Jeep Cherokee from star in hellertown was told that the vehicle was in outstanding condition within two months I had to replace the oil cooler understandable those things can happen also the heated seat quit working and then recently the rear differential went and the front actuator went only one of them was covered under their lifetime drivetrain warranty which is it worthless unless it's in the mechanical problem which is what caused my actuator to quit working but they wouldn't cover it since that's electrical.when I call the dealership to see if maybe they could at least help me a little bit on either the price of the part or the installation they refused to do either and said those things happen and they could do nothing for me this is why I would never recommend or go back to any of the star dealerships because that is piss poor customer service it would have cost them a mere probably $500 for the part but they don't want to do that because they don't want to keep their customers.I will be continuing to let everybody that I come in contact with no not to buy from Star dealerships because they don't really stand behind their product.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Dec 04, 2018

Star Pre-Owned of Hellertown responded

Mr. Criaghead, We are extremely sorry for the mechanical issues that you have experienced. This is the exact reason that we are the only dealership that includes a lifetime powertrain warranty that covers major components like the rear differential that would've cost you upwards to $2000 to replace. Every other dealership you would get only a 30 day or possibly a 90 day. Second of all you have driven over 25,000 miles since purchasing your vehicle from us. Third of all we did offer you an extended mechanical breakdown protection that would've covered everything else electrical on the vehicle but you refused. And fourth of all after the service four-wheel drive light came on for the rear differential you continue to drive another few hundred mile which probably knocked out the solenoid for the front differential. So whoever you decide to shard this information with please make sure they get all the facts! If you have any other questions please feel free to contact our customer service department at 610-691-8000. Thank you.

November 17, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Great quality people and vehicles!"

- Jim Socci

Paul and C.J took the time to find out what I really needed. They made it easy for me to gain confidence in my decision. I was a little hesitant to buy a used car but they went above and beyond to provide assurance in the vehicle I chose.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Drew Procyk, Paul McGeever

Nov 17, 2018

Star Pre-Owned of Hellertown responded

Thank you so much for your business and having the confidence in our vehicles! Star wishes you the best of luck with your new vehicle!

November 14, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Star Pre-Owned of Hellertown deserves 10 stars!!"

- Erin Box

After over 2 months of car shopping I finally purchased a 2011 Nissan Maxima at Star yesterday. The Maxima along with an Altima were the primal reason for my visiting the dealership; however, my Salesman, Ryan, and the rest of the team there are the primary reason I decided to purchase my vehicle at Star. The Sales, Finance, and Service staff at Star Pre-Owned of Hellertown are OUTSTANDING!! Not only was I able to purchase my vehicle at an exceptional price, the warranty which came with it (**not available on all makes/models) is phenomenal and put my concerns with buying a pre-owned vehicle to rest. In addition to the fantastic purchase experience I received at Star, Ryan, and the rest of the team more than provided significant (and excessive due to my indecisive nature) assistance and understanding throughout my shopping experience. Void of any pressure or haggling I found the perfect car for my needs & budget. Star Pre-Owned will be the 1st place I go for my future purchases & strongly recommend you do the same!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ryan McKee

November 06, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"We love Star and have trusted them for over 15 years! "

- Jed111

I needed to get into a car ASAP when my old car was deemed a "total loss" CJ and Steve Miller helped me find an awesome 2017 Nissan Sentra in great condition! It gets incredible gas mileage! I am extremely happy and the crew at Star was incredible! Thank you very much!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Steve Miller, Drew Procyk

October 04, 2018

Dealership Rating
Employee Rating
Employee Rating is a new feature allowing consumers to rate their experience with individual dealership employees

"Honest and Trusting"

- sammyj777

I was recently in an accident and needed to buy a new vehicle. I looked online and found a couple that I liked. I need something I felt safe in and something I knew my son would be safe in. I went with a '13 Dodge Ram. I previously owned a RAM and it was the reason I walked away from the accident. Paul was very helpful and understanding of my and my family's situation. We crunched some numbers and was honest about what he felt I could afford. He didn't want me to be wrapped in debt for the next decade. CJ also helped with the financing and was also very honest about what would be helpful for me and my family. They both showed respect to my wife and son, and they both kept constant communication with me. It was the best experience I have ever had at a dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Paul McGeever

1
...
1 - 10 of 82 results

Dealership Inventory (104 Vehicles)

2015 Ford Edge

$19,610

2013 Ford Mustang

$31,807

2017 GMC Sierra 1500

$39,553

2017 GMC Sierra 1500

$35,998

2015 GMC Yukon

$35,500

2016 Mazda Mazda6

$15,500

2015 Chevrolet Impala

$19,948

2015 Nissan Altima

$13,495