Carlos Martinez
Carlos Martinez at Coral Springs Honda

Carlos Martinez

Finance Manager

Coral Springs Honda

9400 W Atlantic Blvd
Coral Springs, FL 33071

Contact Me
4.8
363 Reviews

Dealership Experience

8 yrs

Industry Experience

18 yrs, 5 mos

Languages Spoken

English English

Spanish Spanish

4.8

363 Reviews

Write a Review

363 Reviews of Carlos Martinez

May 08, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I came in to get something fixed and left with a new car. I only did that due to Eric’s insight and help in find the car that works for me an my children. I’m still not sure about if I have enough warranty…. More

by BILLSALZ
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Eric Disla

May 08, 2026

Coral Springs Honda responded

Thank you for sharing your experience and congratulations on your new Honda Odyssey. We’re glad Eric could help you find the right fit for your family. Please reach out so we can review your warranty coverage and ensure you feel fully supported. Chris Hayek Honda General Sales Manager

May 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excelente como siempre la atencion de Egnis! Siempre como clienta de Honda salgo tranquila y feliz de la compra More

by KARIm
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Egnis Carruyo

May 07, 2026

Coral Springs Honda responded

We’re delighted that Egnis provided attentive support and that you felt confident and happy with your Honda purchase. We look forward to assisting you again whenever you need us. Chris Hayek Honda General Sales Manager

May 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service was impeccable. The information was clear and easy to understand. I felt respected and important ! I would recommend to others !!! More

by JACQ0101
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Kristine Kamal

May 01, 2026

Coral Springs Honda responded

It’s wonderful to hear that you felt respected and had clear information throughout your visit. Thank you for recommending our Honda service. We look forward to assisting you again. Chris Hayek Honda General Sales Manager

April 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very nice environment. ..Baltazar Lopez was very helpful and very nice guy..very happy with the car I bought..tanks More

by cornelbc
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Baltazar Lopez

Apr 15, 2026

Coral Springs Honda responded

We’re delighted that our showroom felt welcoming and that Baltazar was so helpful during your Honda CR-V purchase. Enjoy your new CR-V, and thank you for sharing your experience with us. Chris Hayek Honda General Sales Manager

April 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Super good and the difference between Coral Spring Honda and other dealerships are their amazing staff customer service skills. More

by TiffanieBenjamin
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carlos Martinez

Apr 08, 2026

Coral Springs Honda responded

Thank you for taking the time to share your thoughts on working with our team. We're glad to hear we delivered such a great experience! Chris Hayek Honda General Sales Manager

Apr 07, 2026

TiffanieBenjamin responded

I had a beautiful experience when I purchased my car from Coral Springs Honda it was definitely worth the visit. From my sales guy Marlon to Carlos. I highly recommend this dealership to get the absolute best 10 out of 10 exceptional!

February 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Super friendly staff and great service. Would recommend to anyone Definitely will be going back More

by JYSSELLL98
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carlos Martinez

Feb 03, 2026

Coral Springs Honda responded

It’s great to know our team provided friendly, attentive service during your Honda Accord lease. Thank you for recommending us, and we look forward to working with you again soon.

January 25, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The agent was very professional and showed me the best deal that I could access. More

by COLOSCOTTIE79
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carlos Martinez

Jan 25, 2026

Coral Springs Honda responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know. Chris Hayek Honda General Sales Manager

January 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Marlon was very professional and extremely knowledgeable and helpful, made me feel as if i was part of a great family. More

by ve123wa
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Carlos Martinez

Jan 06, 2026

Coral Springs Honda responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience here at Coral Springs Honda. Chris Hayek Honda General Sales Manager

December 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Very disappointed with financial services the deal what dealer promised financial office ignored it. Sad More

by Pch
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Eduardo Brea

Jan 05, 2026

Coral Springs Honda responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns. Respectfully, Tala Abdelmajid Customer Service Director tabdelmajid@CSAMAuto.com

December 08, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Still waiting for my car mats going on 2 weeks! !! What is the problem getting my car mats, you are a very big dealer More

by gwaryjas
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Carlos Martinez

Dec 12, 2025

Coral Springs Honda responded

Providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention, and if you'd be willing to give us some more details, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We're sorry your visit didn't go as planned and would love the opportunity to touch base with you and address your concerns once we've been able to get the whole story. Respectfully, Tala Abdelmajid Customer Service Director tabdelmajid@CSAMAuto.com

1
...

Dealership Inventory (753 Vehicles)

used 2024 Toyota Land Cruiser car, priced at $54,990
2024 Toyota Land Cruiser
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Toyota Corolla Cross Hybrid car, priced at $23,690
2024 Toyota Corolla Cross Hybrid
used
Silver exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Honda Civic car, priced at $26,345
2026 Honda Civic
new
Platinum White Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Honda Accord car, priced at $32,345
2026 Honda Accord
new
Platinum White Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Honda Accord car, priced at $32,345
2026 Honda Accord
new
Platinum White Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2026 Honda HR-V car, priced at $27,950
2026 Honda HR-V
new
Deep Ocean Pearl exterior
CVT
Front-wheel Drive