Carlos Rosa
Carlos Rosa at Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay

Carlos Rosa

VIP Sales Advisor

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay

10909 North Florida Avenue
Tampa, FL 33612

Contact Me
4.6
22 Reviews
4.6

22 Reviews

Write a Review

22 Reviews of Carlos Rosa

August 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They are so nice and their help was very useful! With a lot of patience, Iam so happy with my new car and grateful with the dealership personal More

by mayralucerom6
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jonathan Sivak

Aug 30, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

Knowing you found our team’s patient support helpful during your used Ram 1500 purchase is very rewarding. We’re thrilled you’re enjoying your Ram 1500, and your kind words and five-star rating mean a great deal to us.

August 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone at the dealership was knowledgeable, helpful, and kind. They answered all of my questions promptly. More

by CAMERON.DENNISON27
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Aug 26, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

Our service team is pleased we could answer your questions promptly. Hearing that you felt welcomed, informed, and supported throughout the service on your Pacifica means a lot to us.

August 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Ethan provided great service and was very helpful to me. Always a pleasure going to Jeep Chrysler Tampa at 10909 N Florida Ave! More

by DANIELLEINGENITO29
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ethan!!

Aug 17, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

We’re glad every service visit for your Jeep Cherokee is a pleasure. Hearing that our team was so helpful means a lot to us.

August 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Warm friendly atmosphere. Greeted at the door. Not pushy. D, the Sales Mgr was extremely friendly, personable and authentic. Loved the shopping e prince here and will be back More

by afmc413
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Demontric Doddles

Aug 10, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

We’re glad the purchase of your used BMW X3 felt welcoming and pressure-free. Knowing you found our sales manager’s approach authentic and personable means a lot to us. Thank you for recommending us, and we look forward to welcoming you and your friends back.

August 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

A lot of lies and changing worlds offer something and than lie never did unsatisfied. More

by michapineda4
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Eli Lovett

Aug 09, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

Thank you for your feedback, and we apologize for not delivering an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail.

July 31, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The staff is very friendly, working with the customer depending on their budget and looking for the best options More

by yordyrb89
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Spahn

Jul 31, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

Thanks for noting our team’s friendly service. We’re pleased we could align options with your budget. It was a pleasure servicing your Jeep and we’d be happy to help again.

July 11, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The price they advertise isn't the actual price you pay. They add so many fees to increase their profit. I would not recommend them. More

by SAMYMARA77
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Jul 15, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

July 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent care, great job, they're very professional and excellent team, offer good cars at good prices More

by yordyrb89
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Robert Spahn

Jul 05, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

Thank you for trusting our team to find a quality used Jeep Cherokee at a great price. We’re glad you felt well cared for by our professional staff. Enjoy every mile in your new Cherokee.

June 20, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My experience here was excellent! I was visiting from Virginia and stopped in to get my oil changed while in town. From start to finish, the service was outstanding. The service advis More

by cynthianmaldonado
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Richard Cortez (I think) from Service Dept

Jun 20, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

We appreciate you stopping by while visiting from Virginia. It’s great to hear that Carlos and our Jeep service team kept you informed and impressed you with the video inspection. Thanks for the kind words, and we hope to assist you again if you’re back in town.

June 10, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Needs customer service training for service dept. Kind of rude. My service rep Ethan told me if I gave him a bad survey he would never help me again more or less like a threat. Said a bad survey woul More

by JAMESTRIPLETT2018
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Adam Clarke

Jun 13, 2026

Chrysler Dodge Jeep Ram of Tampa Bay responded

James, We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this.

1

Dealership Inventory (368 Vehicles)

new 2026 Jeep Wrangler car, priced at $43,635
2026 Jeep Wrangler
new
Granite Crystal Clearcoat Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Jeep Gladiator car, priced at $50,507
2026 Jeep Gladiator
new
REIGN exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2027 Ram 1500 car, priced at $61,306
2027 Ram 1500
new
Diamond Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Hyundai TUCSON Hybrid car, priced at $31,265
2024 Hyundai TUCSON Hybrid
used
Shimmering Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Dodge Charger car, priced at $52,090
2026 Dodge Charger
new
Diamond Black exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Jeep Gladiator car, priced at $57,946
2026 Jeep Gladiator
new
41 exterior
Automatic
Four-wheel Drive