Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Back
Davian Bell
Davian Bell at Lehman Hyundai
Refer Me

Davian Bell

F&I Manager

Lehman Hyundai

21400 NW 2nd Avenue
Miami Gardens, FL 33169

Contact Me
4.8
10 Reviews
4.8

10 Reviews

Write a Review

10 Reviews of Davian Bell

August 24, 2021

Dealership Rating

"Amazing help and I got the best deal!! I would..."

- wahine925 Verified Customer

Amazing help and I got the best deal!! I would highly Recommend the sonata and working with Meshy and Tarqui. Also everyone in service is helpful too!

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Frances Cadet, Meshy Bitton

Aug 25, 2021

Lehman Hyundai responded

Thank you wahine925 for a 5-star review of the amazing help and the best deal you received while being assisted. by Meshy and Tarqui during your recent visit to our dealership. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon!

July 27, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Straightforward, informative, ability to adjust to the..."

- EBSTATION2000 Verified Customer

Straightforward, informative, ability to adjust to the customer's needs, large selections, great service, professional, attentive, very courteous, listens yo the customer, fast and prompt.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chantal Gutierrez , Mccloskey

Jul 29, 2021

Lehman Hyundai responded

Thank you EBSTATION2000 for this great review of the straightforward, informative, professional, and very courteous service you recently received from our Service Department. We appreciate your business and look forward to seeing you again in the future!

July 17, 2021

Dealership Rating

"Very professional. Pleasant staff. Will recommend to..."

- Henryg891@gmail.com Verified Customer

Very professional. Pleasant staff. Will recommend to anyone interested to get a new car. Manager will make a deal. Be ready to come out with new car.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ana Estrella, Michael Angus

Jul 22, 2021

Lehman Hyundai responded

Henry891@gmail.com and thank you for a 5-star review of your recent Sales experience at our dealership. We appreciate your review, your recommendation, and your business and look forward to seeing you again in the future!

July 09, 2021

Dealership Rating

"I appreciate the professionalism and kindness of my..."

- Alice Verified Customer

I appreciate the professionalism and kindness of my salesman Jerry. He genuinely listened, cared about what I expressed was important important to me. It shows he likes his job. Thank you Jerry!

Read More
Customer Service
Friendliness
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jerry Joseph

Jul 13, 2021

Lehman Hyundai responded

Hello Alice and thank you for this great feedback about your recent experience with our salesman, Jerry Joseph, who carefully listened to your preferences in the choice of vehicles and demonstrated professionalism and kindness. We appreciate your review, your recommendation, and your business!

July 08, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"This was my 5th. Purshase in this location, Lehman..."

- dnoriega Verified Customer

This was my 5th. Purshase in this location, Lehman Subaru. My sales Associate always courteous and knowledgeable about what I am looking for, very fast and helpful. D.Medina

Read More
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Luis Rodriguez , Diego Ramirez

Jul 13, 2021

Lehman Hyundai responded

Thank you dnoriega for this 5-star review of your recent Service Department visit and for your years of loyalty. Your review and your comments that you received courteous and knowledgeable service are very important to us and much appreciated!

July 08, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Great service and Austin was a pleasure to work with and..."

- jrodriguez70 Verified Customer

Great service and Austin was a pleasure to work with and very knowledgeable. I would gladly recommend friends and family. The extended lease was a welcomed idea.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Austin

Jul 13, 2021

Lehman Hyundai responded

Thank you jrodriguez70 for letting us know that working with Austin was a pleasure and that you received great service. We appreciate your recommendation!

July 07, 2021

Dealership Rating

"I've been dreaming of buying a Subaru Outback for almost..."

- stlouisnavygirl Verified Customer

I've been dreaming of buying a Subaru Outback for almost 20 years and this purchase was the most underwhelming experience I've ever had buying a car. Zero "Subaru" happiness or hype that you see in the ads or commercials. I had a very young salesman who wasn't enthusiastic or outgoing with details about the cars. I came in with a list of CPO used outbacks I wanted to see from their website, but learned that they don't maintain their site very well. My list of 8 cars was cut to 3 available for test drive. The finance boss then added Gap Plus for $400 to my total that I never approved or was even told about. Fixed that. It's now been almost three weeks of calling and texting my salesman for the items they owe me (window tints and paint touch up), and horrible communication and still no appointments set. Very disappointed with this dealership and the overall buying process for Subaru. No one even offered to take my picture with my new car.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Luis Rodriguez , Josue. Luis in Finance (not sure of last name)

Jul 13, 2021

stlouisnavygirl responded

Are you at the dealership today to meet? I will be in at 1pm for my tire appointment. Still no word on the other two appointments.

Jul 13, 2021

Lehman Hyundai responded

Hello stlouisnavygirl and thank you for keeping us updated on the status of our efforts to work through concerns you raised in connection with your recent purchase of a used vehicle from our dealership. I apologize that these issues have not been completely resolved at this point and for any lapse in communication as well. I'll ensure that a copy of the owner's manual is provided promptly. Please contact me so we can have further discussion regarding any other issues. I will look forward to hearing from you soon. Thanks again for the update. Tariq Siddiqui General Manager tsiddiqui@lehmanautoworld.com

Jul 11, 2021

stlouisnavygirl responded

And now my tire is leaking; gee thanks for selling me a car with a bad tire. Awesome. Filled it Wednesday when the tire pressure light came on at 12 PSI and then two days later on Friday the light came on again. Now I don't even feel comfortable driving my car 20 miles to work in fear of a flat or blow out. Still zero communication from the dealership.

Jul 08, 2021

stlouisnavygirl responded

An appointment for my tinting and paint touchups are a good start. I told them i wanted it done before i went back to the office full time since i don't work near the dealership, but that opportunity has now almost come and gone. I bought the car three weeks ago; when i bought the car, he assured me could do the tint within a week. Communication from my salesman has been horrible. And i need a manual for my car. I understand it's a used car, but what dealership doesn't provide an owners manual? Ive asked Josue and Jose for an owners manual, but haven't heard back from either of them. Subaru can print one for my car, I'm sure.

Jul 08, 2021

Lehman Hyundai responded

Hello stlouisnavygirl and thank you for providing this feedback about your recent purchasing experience with our dealership. Please accept a sincere apology for the events described in your review. We want all our customers to be happy and have 5-star experiences with every visit. As the General Manager, customer satisfaction is a priority for me. I would like an opportunity to work with you to discover how we can move forward and continue to earn your business in the future. I look forward to hearing from you soon. Tariq Siddiqui General Manager tsiddiqui@lehmanautoworld.com

June 29, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Trustworthy Satisfied Happy Loved Worthy Content Friendly..."

- Laquitasmith1988 Verified Customer

Trustworthy Satisfied Happy Loved Worthy Content Friendly Helpful Thankful Delighted

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 01, 2021

Lehman Hyundai responded

Thank you Laquitasmith1988 for letting us know about your positive experience with our dealership! We look forward to seeing you next time!

June 23, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Ms. Ana Estrella was very helpful with the process. I..."

- pili_cas Verified Customer

Ms. Ana Estrella was very helpful with the process. I received a premium attention from her.

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ana Estrella

Jun 24, 2021

Lehman Hyundai responded

Thank you pili_cas for this great review and feedback that Anna Estrella was very helpful with the sales process and you appreciated her efforts. We look forward to seeing you again and thank you for choosing Lehman Hyundai for your vehicle purchase! Your business and your recommendation are very important to us!

June 23, 2021

Dealership Rating

"Thanks , good people, excellent , good business, ,..."

- ABENIUV0612 Verified Customer

Thanks , good people, excellent , good business, , financistas excelentes thanks . Make happy

Read More
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Angel Cabrera , Luis Rodriguez

Jun 24, 2021

Lehman Hyundai responded

Hello ABENIUV0612 and thank you for taking the time to let us know that you are very happy with your new vehicle and you appreciated the great customer service from our staff during your recent purchasing experience. Congratulations on your new vehicle - Lehman Hyundai appreciates your recommendation and your business!

1
1 - 10 of 10 results

Dealership Inventory (132 Vehicles)

new 2022 Hyundai Elantra car, priced at $26,545
2022 Hyundai Elantra
new
Phantom Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2021 Hyundai Palisade car
2021 Hyundai Palisade
new
Hyper White exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2021 Hyundai Tucson car, priced at $23,485
2021 Hyundai Tucson
new
Black Noir Pearl exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2018 Genesis G80 car, priced at $34,000
2018 Genesis G80
used
Victoria Black exterior
Automatic
Rear-wheel Drive
used 2020 Hyundai Sonata car, priced at $27,500
2020 Hyundai Sonata
used
Hampton Gray exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2020 Hyundai Elantra car, priced at $21,000
2020 Hyundai Elantra
used
Phantom Black exterior
CVT
Front-wheel Drive