Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Gary Jakober.
Gary Jakober
Gary Jakober at Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th
Refer Me
4.4

Gary Jakober

Service Advisor

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th

1800 W 104th Ave
Denver, CO 80234

Contact Me
Call
Email

13 Reviews of Gary Jakober

February 15, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Prompt and clean service. LHM is top notch and thorough...."

- Gpassmor7

Prompt and clean service. LHM is top notch and thorough. Their wait area is clean and they have Uber service for drop offs. And under most instances it’s pretty quick.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Feb 15, 2021

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

It's great to hear from you! We appreciate your excellent review and hope to work with you again soon. - Brent Wood, General Manager  

January 10, 2021

Dealership Rating
Employee Rating

"Prompt and friendly service. Was visiting for safety..."

- KiaOptima

Prompt and friendly service. Was visiting for safety recalls. Noticed the interior had some grease marks left on the dash and some dirt left behind in the carpet. I would've left a 5 start rating, but the interior of my vehicle was left dirty.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jan 11, 2021

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Hello, we strive to make every visit worthy of a five-star rating. It is unfortunate that your experience fell short of that standard. Please feel free to give me a call with any questions or concerns that I may address. - Jon Campbell, Service Manager

November 17, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Gary is always great to work with. Great communicator and..."

- Gabe

Gary is always great to work with. Great communicator and makes sure the work is done when committed. He also goes the extra mile when needed.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Nov 20, 2020

Gabe responded

Jon, You can reach me anytime you have my number. The reason why I rated Gary so high is every time I have gone in for service and deal with Gary he cuts through all the red tape and makes sure the experience is the best it can be even with bad news. He always follows-up and communicates statuses and with all his commitments. I have not seen this with any other resource that works for you except for Chris. I also see your team not working like a team. If one of the service agents are overwhelmed no one steps in to assist them. It unfortunate that not all customers get the opportunity to have the same experience that Gary provides.

Nov 19, 2020

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Gabe, we’re glad that you enjoyed your experience with Gary. It’s unfortunate to see that you’ve rated our dealership so low. If you would like to discuss your experience, please feel free to reach out to me directly. - Jon Campbell, Service Manager

August 21, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I have a 2016 Dodge Durango, that I purchased from LHM...."

- Daisy

I have a 2016 Dodge Durango, that I purchased from LHM. The vehicle had a repeat failure, and Gary to care of tracking the repair. He called daily with updates. Keeps you well informed.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Aug 21, 2020

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Thanks for that positive review. Come back again soon if there’s anything else we can do for you or your vehicle! - Jon Campbell, Service Manager

August 12, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"We made arrangements get our van fixed. Delayed due some..."

- eagleclawster

We made arrangements get our van fixed. Delayed due some misspelled name on schedule, wife missed her granddaughter birthday. But they worked in hard get it fixed, charges us long labor to pay their overtime that’s not our fault. Some changes in the story line.Overcharged part 3X for remanufactored part that’s not new. Wouldn’t go back again.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Chris Keddington

Aug 13, 2020

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Hello there, it’s unfortunate to hear that your experience fell below your expectations. If there is anything we could have done to improve your visit, please give me a call at your earliest convenience. I hope to hear from you soon. - Jon Campbell, Service Manager

March 02, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"I brought my 2010 ram 1500 in for an oil change and some..."

- Mike McQuiston

I brought my 2010 ram 1500 in for an oil change and some warranty work done, Gary was extremely friendly, the job was done to my expectations and and beyond. I highly recommend bringing your vehicle in for service, everyone was extremely friendly and made me feel welcome.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Mar 03, 2020

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Thank you for taking the time to review us! We hope you will continue to come to see us in the future! - Jon Campbell, Service Manager

February 04, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Service Appointments"

- nomoreLMH

I purchased a RAM 1500 at this location back in 2015 and from day 1 had service issues. Once I purchased the EcoDiesel, from another dealership I thought I could get away from Larry H Miller service department but unfortunately only the dealership can deal with the EcoDiesel's so I am back dealing with the terrible service again. First is the issue with the EcoDiesel's themselves. Diesel vehicles are not suppose to require oil changes as frequently has gas vehicles but that does not seem to be the case with the RAM Ecodiesel. I have to pay over $200 for an oil change every few months which is ridiculous. The power and emissions is also a serious issue but that is for another time. Now for the service at LMH. I had a 7am appointment for another $200 oil change. It is now 9:45am and I am being told it will be another 2 hours. This is a regular thing at this service department and is unacceptable. People need to rearrange work appointments to do this and you just assume that is normal. If I gave my clients service like this I would not have any clients so it makes me wonder how you have stayed in business. The communication is horrible, lies continue and most of the people in the department seem to be flat out inept at their job.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jon Campbell

Feb 07, 2020

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Hi there! Thank you for taking the time to speak to me directly about your issues with your EcoDiesel and the service you received. We really do appreciate your feedback. Please feel free to reach out to me again if there’s any other concerns or questions that you may have. - Jon Campbell, Service Manager

December 04, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"We have been working with Gary for several years..."

- moodies3

We have been working with Gary for several years servicing our Jeep vehicles. We cannot say enough about his professionalism and expertise delivered with courtesy every time. He has often gone the extra mile for us, truly earning our business. He is always honest and we appreciate that he gives us all available options when making service decisions.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Dec 04, 2019

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Thanks for the review! We are thrilled to see that Gary has provided excellent service! - Brent Wood, General Manager

August 01, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Great Service!!!"

- Dodgeman27

I brought my Dodge Challanger in for an oil change and expected a long wait time as most places usually take forever, but here they had me in and out of the express lane in 45 mins! Definitely coming back with all my cars for oil changes!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Chris Keddington

Aug 01, 2019

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Thank you for this great review! We look forward to working with you again in the future! - Brent Wood, General Manager

November 02, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Stealership service department"

- jalex242

I was charged $150 to get my Wrangler looked at and nothing was found. A few weeks later, I'm left stranded on the side of the road. I called these guys again to get it looked at.. another $150 plus a tow fee. They call back to tell me they need to run another diagnostic test, but it's gonna cost $200 extra. No thanks. Folks, that would have been $500+ in a month to just "look" at it; it's not even part of the repair bill!! These guys are a bunch of crooks and I would avoid them at all costs. I will never do business or have service done by any Larry "Hack" Miler dealership ever again. EVER. I hope you'll join me.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No
Dec 13, 2018

Larry H. Miller Chrysler Dodge Jeep Ram 104th responded

Alex, I'd like to apologize for any inconvenience or frustrations we've caused you. Thank you for taking the time to leave your feedback and we'll be addressing your concerns internally. Jon Campbell, Service Manager

1
1 - 10 of 13 results

Dealership Inventory (498 Vehicles)

new 2020 Jeep Cherokee car

2020 Jeep Cherokee

Call for Price

new 2020 Ram 2500 car, priced at $53,734

2020 Ram 2500

$53,734

new 2020 Jeep Grand Cherokee car, priced at $38,740

2020 Jeep Grand Cherokee

$38,740

new 2020 Jeep Grand Cherokee car

2020 Jeep Grand Cherokee

Call for Price

new 2020 Jeep Gladiator car, priced at $54,449

2020 Jeep Gladiator

$54,449

new 2020 Jeep Grand Cherokee car, priced at $42,525

2020 Jeep Grand Cherokee

$42,525