Jason Blair
Jason Blair at Atwater Chevrolet

Jason Blair | Page 5

Service Advisor

Atwater Chevrolet

702 2nd St NE
Aitkin, MN 56431

4.6
91 Reviews

I have been an advisor for 6 years here at Atwater GM. I grew up in Wadena MN. I have been married to my wife Christina for 26 years. We have two beautiful daughters Lacey and Vanessa and three grandchildren, Addisyn, Easton and Hayden. My hobbies are fishing, BBQ and metal detecting.

4.6

91 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

8 yrs, 3 mos

Industry Experience

13 yrs, 4 mos

Specialties & Trainings

Associate's degree in applied technology

91 Reviews of Jason Blair

June 05, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Prompt and friendly staff that explained all the service done on my truck and was much appreciated. More

by z3drf0
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 05, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thanks for the five-star rating and for noting our prompt, friendly service and clear explanation of the work on your GMC 3500. We’ll pass along your appreciation to Jason.

June 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Atwater GMC did a good job on repairing my vehicle. I am happy with their work. More

by girardmulville
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Blair

Jun 04, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you are happy with the repair work done on your vehicle at Atwater Chevrolet GMC. If there’s anything we can do to make your future visits even better, we’d love to hear your suggestions. We appreciate your support! The Team at Atwater Chevrolet GMC

June 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They did the work quickly. Spotted a small problem which we decided to wait on. Priced the part for that repair. Atwater has treated me very well. As a single woman, and an old More

by S.severt
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Blair

Jun 01, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thanks for trusting us with your Chevrolet and for noting how swiftly we completed your service while explaining the part pricing. We’re glad Jason and our team treated you with care and respect. We hope to be your first stop for any future service or vehicle needs.

May 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Jason is a good communicator and always has the customers best interest in mind. He see's a challenge as an opportunity to help the customer More

by mike@paulbecks.com
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Blair

May 28, 2026

Atwater Chevrolet responded

It’s great to hear that Jason communicated clearly and kept your best interests front and center during your Chevrolet Silverado 1500 service. We appreciate how he tackles challenges with a helpful mindset. Thank you for the five-star review and for letting us assist you.

May 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Jason has always been very knowledgeable about what your vehicle needs. For the past eight years I’ve enjoyed working with him. More

by markconrath66
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 26, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for recognizing Jason’s expertise when caring for your GMC Sierra 1500. We’re grateful for your trust over the past eight years and look forward to continuing to support your vehicle’s needs.

May 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always able to get us in for oil changes when we call. Always friendly and helpful More

by ks123farm
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 24, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for letting us know how we’re doing. We’re glad we can schedule your oil changes promptly and that our team has been friendly and helpful. We appreciate you choosing us for your GMC service and look forward to seeing you again.

May 21, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I am tired of the continual emails asking me to rate the dealership. If you want a honest answer then one email is sufficient. All other emails will receive the lowest possible ratings. The reason for that More

by kkatwfl
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jeremy Justen, Simon De Ruijter

May 22, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for sharing your thoughts with us. We understand your frustration regarding the frequency of our emails, and we appreciate your honest feedback. Atwater Chevrolet GMC values customer input, and we strive to improve our communication methods. If you have any further concerns or suggestions, please feel free to reach out to us directly. Your insights are important to us. The Team at Atwater Chevrolet GMC

May 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was very pleased with the selection that they had at the dealership with the help at the people gave and answering all my questions that I asked very helpful and courteous. And the price was good. More

by andreaatwater47
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
May 19, 2026

Atwater Chevrolet responded

It’s great to hear you found the right Chevrolet Trax from our selection. We’re glad the team was helpful and courteous while answering all your questions and that you were pleased with the price. If you need anything else, please feel free to reach out.

May 14, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Atwater offers excellent service and superior pricing. Friendly staff and employees. Affordable pricing. Short wait time. Comfortable lobby with free refreshments. Came in lower than the competition for p More

by Marisah Block
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jeremy Justen, Simon De Ruijter

May 14, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for entrusting us with your Ford Edge service. We’re glad our team delivered prompt attention, competitive rates, and a comfortable lobby with complimentary refreshments. We appreciate your switch and look forward to helping you again.

May 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service people were great. The company is terrible. I payed the charges then billed again. More

by jtnelson4
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Jeremy Justen, Simon De Ruijter

May 14, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for your feedback. We appreciate hearing that our service team made a positive impression. However, we understand your concerns regarding the billing issue. This is not the standard we strive for at Atwater Chevrolet GMC. We encourage you to reach out to us directly so we can address this matter. Your experience is important to us, and we value your input. The Team at Atwater Chevrolet GMC

May 17, 2026

Atwater Chevrolet responded

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns.

...
5
...

Dealership Inventory (140 Vehicles)

used 1995 Pontiac Firebird car, priced at $10,847
1995 Pontiac Firebird
used
Red exterior
Manual
Rear-wheel Drive
used 2017 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $30,080
2017 Chevrolet Silverado 1500
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $23,340
2026 Chevrolet Trax
new
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2016 GMC Sierra 1500 car, priced at $20,235
2016 GMC Sierra 1500
used
Onyx Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2007 Toyota FJ Cruiser car, priced at $14,069
2007 Toyota FJ Cruiser
used
Titanium Metallic exterior
Manual
Four-wheel Drive
new 2026 GMC Sierra 1500 car, priced at $56,161
2026 GMC Sierra 1500
new
Onyx Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive