Jason Blair
Jason Blair at Atwater Chevrolet

Jason Blair | Page 6

Service Advisor

Atwater Chevrolet

702 2nd St NE
Aitkin, MN 56431

4.6
91 Reviews

I have been an advisor for 6 years here at Atwater GM. I grew up in Wadena MN. I have been married to my wife Christina for 26 years. We have two beautiful daughters Lacey and Vanessa and three grandchildren, Addisyn, Easton and Hayden. My hobbies are fishing, BBQ and metal detecting.

4.6

91 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

8 yrs, 3 mos

Industry Experience

13 yrs, 4 mos

Specialties & Trainings

Associate's degree in applied technology

91 Reviews of Jason Blair

May 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

They have been a great dealership to deal with. I would definitely but a vehicle from them again. I would also bring my vehicles to be serviced there. More

by Steven
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 13, 2026

Atwater Chevrolet responded

We’re grateful for your feedback and thrilled you’d buy another vehicle here as well as bring your Audi in for service. We look forward to seeing you again soon.

May 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Always been treated well there. Will not go anywhere else. Everyone is always extremely helpful. More

by nikki.radio
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 07, 2026

Atwater Chevrolet responded

It’s wonderful to hear our team has consistently provided you with helpful service. We appreciate your ongoing loyalty and look forward to assisting you and your Chevrolet Silverado 1500 again.

May 07, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

My problem wasn’t resolved so I will need to go back. This is not convenient. More

by Pugwoman
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 08, 2026

Atwater Chevrolet responded

We're sorry to hear that you didn't have the best experience at our dealership. Please don't hesitate to reach out to us directly if you need any further assistance. We apologize for any inconvenience and hope we can turn this around for you.

May 08, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for your feedback. We understand your concern about needing to return for resolution, and we appreciate your patience. Unfortunately, based on the name you have provided in this post, we are unable to find any customer information in our system or visit to our location. So, if you would please, reach out to us directly, and we would be happy to discuss this further with you. We look forward to providing you with a positive experience moving forward. The Team at Atwater Chevrolet GMC

May 04, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Fixed issue. Reminder for upcoming service needs. Service acceptable. Nothing more to say, service ac eptable. More

by Refox47
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Blair

May 05, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for your feedback! We're glad to hear that your issue was fixed and that you found our service acceptable. If you have any questions or need assistance with your upcoming service needs, please feel free to reach out to us at Atwater Chevrolet GMC. We look forward to seeing you again! The Team at Atwater Chevrolet GMC

May 03, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everything was fine, fine fine fine fine fine fine, I don’t care for a 15 word minimum More

by jbraton
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 03, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad to hear everything was fine during your visit to Atwater Chevrolet GMC. Our team looks forward to seeing you again! The Team at Atwater Chevrolet GMC

May 02, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I really like working with Simon in the service department seems really knowledgeable about vehicles! More

by erniechristen
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 02, 2026

Atwater Chevrolet responded

It’s great to hear that Simon’s expertise in our service department made a difference during your Chevrolet 2500 service. Thank you for trusting us and we look forward to helping you again.

May 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

People at counter were very helpful service was done very fast every one was very knowledgeable. More

by dougprell
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
May 02, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for your wonderful review, Doug! We’re pleased to hear that our team at Atwater Chevrolet GMC provided helpful and fast service while demonstrating their knowledge. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon! The Team at Atwater Chevrolet GMC

April 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Awsome service. Simon is the best service writer ever. Honest and up front. Very knowledgeable staff. Fast service. Very fair on cost of repairs. More

by isaysnow
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 28, 2026

Atwater Chevrolet responded

We’re glad Simon and our team provided transparent, knowledgeable and efficient service for your Chevrolet Camaro. Thank you for recognizing our fairness on repair pricing. We look forward to assisting you again soon.

April 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I was recently having some electrical issues with my GMC 3500. The Atwater service department fit me in right away. They were able to quickly diagnose the problem and get it fixed. They also offer a fantast More

by kwswede
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Apr 27, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for highlighting how our service team promptly addressed the electrical issue in your GMC 3500. We’re glad the mobile pickup and drop-off option added extra convenience during the repair. We appreciate you trusting us again.

April 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It was a longer appointment than I've had in the past, 3 hours. But the technician explained they had to grind off rust before the could install the new part. That part required welding. More

by Cgreen08
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jason Blair

Apr 26, 2026

Atwater Chevrolet responded

Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your understanding regarding the longer appointment time at Atwater Chevrolet GMC. Our technicians strive to ensure that every repair is done thoroughly and correctly, even if it takes a bit more time. If you have any further questions or need assistance, please feel free to reach out. We look forward to seeing you again! The Team at Atwater Chevrolet GMC

...
6
...

Dealership Inventory (140 Vehicles)

used 1995 Pontiac Firebird car, priced at $10,847
1995 Pontiac Firebird
used
Red exterior
Manual
Rear-wheel Drive
used 2017 Chevrolet Silverado 1500 car, priced at $30,080
2017 Chevrolet Silverado 1500
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $23,340
2026 Chevrolet Trax
new
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2016 GMC Sierra 1500 car, priced at $20,235
2016 GMC Sierra 1500
used
Onyx Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2007 Toyota FJ Cruiser car, priced at $14,069
2007 Toyota FJ Cruiser
used
Titanium Metallic exterior
Manual
Four-wheel Drive
new 2026 GMC Sierra 1500 car, priced at $56,161
2026 GMC Sierra 1500
new
Onyx Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive