Jason Parker
Jason Parker at Bob Rohrman's Indy Hyundai
Refer Me

Jason Parker

Business Manager

Bob Rohrman's Indy Hyundai

7101 E Washington St
Indianapolis, IN 46219

Contact Me
4.8
60 Reviews

Industry Experience

28 yrs

4.8

60 Reviews

Write a Review

60 Reviews of Jason Parker

June 28, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Mitch was fantastic to work with. Not only was he extremely professional and easy to work with; he was also very knowledgeable about the vehicle I was interested in. Quick to respond More

by rthomas713
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mitch Van Cleave

Jun 29, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you so much for your excellent review! We are so glad that we had the opportunity to work with you, and we are thrilled that you found your experience with us to be a positive one. We hope you enjoy your new vehicle, and don't hesitate to reach out if you need anything else.

June 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Nick and the rest of the dealership were very easy going and not pushy! Absolutely loved them. More

by Caitlin3w
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nick Butler

Jun 24, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us, Caitlin. We are delighted to learn about your positive experience and congratulations on your new car! If there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to let us know. We are always happy to help!

June 21, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Very personable and easy to deal with. Fast service and flexible when dealing with my time constraints More

by drothjr21
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
Jun 22, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for your business and this review. We're happy to hear our team was able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know.

June 09, 2022

Dealership Rating

I had a very good experience buying a car from Bob. The sales person Nick was very knowledgeable about the car I was buying. More

by FREDANDTERRIBOYD
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Nick Butler, Chris Kimbro

Jun 10, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We work hard to make sure our guests have an exceptional experience. We will share your comments with Nick and our team, and we look forward to working with you again.

June 07, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

My Hyundai is my vehicle of choice I love my vehicle and wouldn’t trade it for the world More

by ARW072
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ryan Stevenson, Stan Moore

Jun 08, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for sharing your thoughts about your experience with Bob Rohrman's Indy Hyundai. We appreciate your business and hope to see you again soon!

May 30, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

We had a very pleasant buying experience, Stan is Awesome, friendly, professional and down to earth! Our deal was very transparent. The dealership is comfortable with friendly staff. Jason made t More

by nfwise
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Stan Moore

May 31, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated. Congratulations on your new car! Stan, Jason, and our team here at Bob Rohrman's Indy Hyundai are glad to have you as a customer.

May 24, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

I asked if LoJack was optional and was told that it was not because it was already installed on the vehicle. I go to download the app a few days later and the app said the hardware was not in the vehicle. More

by earnestaa
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Stan Moore

May 25, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for your review. We’re sorry your visit didn’t go as planned, and we’d like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please feel free to reach out to management directly. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here.

May 24, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Juan was amazing, and helped me through the process of being a first time car buyer! Took his time and didn’t make me feel pressured! They were great! More

by LILLIANRD1997
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Juan Ortega

May 25, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

We are very happy Juan and our team provided you with such a positive experience! We sincerely value your business and look forward to your next visit.

May 23, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Stan was great to work with no pressure and answered all our questions and made everything go smoothly. More

by rzorman
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Stan Moore

May 23, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for your very kind review. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's great to hear about your excellent experience with Stan here at Bob Rohrman's Indy Hyundai.

May 16, 2022

Dealership Rating
Employee Rating

Easy, relaxed, straight forward car buying experience with Mitch. Made sure the car I wanted was there for me when I arrived after having two sold out from under me at other dealerships. Also has good da More

by Qharmon
Customer Service
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mitch Van Cleave

May 17, 2022

Bob Rohrman's Indy Hyundai responded

Thank you for taking the time to write this review and let us know how we are doing. Our customers are our top priority and your feedback is greatly appreciated. Congratulations on your new car! Mitch, Jason, and our team here at Bob Rohrman's Indy Hyundai are glad to have you as a customer.

1
...
1 - 10 of 60 results

Dealership Inventory (115 Vehicles)

used 2015 Hyundai Sonata car, priced at $14,988
2015 Hyundai Sonata
used
Phantom Black exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2018 Alfa Romeo Stelvio car, priced at $32,988
2018 Alfa Romeo Stelvio
used
Stromboli Gray Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2022 Buick Encore GX car, priced at $27,597
2022 Buick Encore GX
used
Summit White exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2019 Genesis G80 car, priced at $43,495
2019 Genesis G80
used
Victoria Black exterior
Automatic
used 2013 Ford Fusion car, priced at $10,988
2013 Ford Fusion
used
Black exterior
Unknown
Front-wheel Drive
used 2019 Chevrolet Equinox car, priced at $22,982
2019 Chevrolet Equinox
used
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive