Joe Cleri
Joe Cleri at Bev Smith Toyota

Joe Cleri | Page 2

Product Specialist

Bev Smith Toyota

3350 S US Highway 1
Fort Pierce, FL 34982

Contact Me
4.6
239 Reviews

Dealership Experience

30 yrs, 9 mos

Industry Experience

35 yrs, 2 mos

Specialties & Trainings

27 yr Toyota Pro Member and Certified

4.6

239 Reviews

Write a Review

239 Reviews of Joe Cleri

September 30, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you for the great experience. The process was smooth and excellent customer service. I would recommend you for quality service. More

by mvrigneau
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mireya Castellos, Taylor DeFalco , matthew y

September 28, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Very nice place and very helpful folks. I was approached by two different sales people trying to talk me into trading in while I waited for my tundra. More

by Mccullough0824
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

September 27, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I am sure I can't express all my thoughts in this survey. First Bev Smith will always be my go to dealership. I have purchased before. This purchase was by far the most stress free. Mike Mitchell, salesman, More

by VICKIHOMS
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jesus Abreu, Mireya Castellos, Taylor DeFalco , Mike Mitchell salesman. Like insurance specialist.

September 26, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

We were amazed by the staffing we had a great experience especially with Joe were very satisfied with the service. More

by CHARLES2JOVELINE
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

September 24, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

It’s ok. Staff are friendly. Everyone who purchases a vehicle rings the gong except me. More

by JULAINEGARDNER
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mr Zimmerman

September 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone at the Toyota dealership was very friendly and willing to work with me, Thsnks. More

by BUCKNOR9
Sales Price Transparency
Purchase Time
Recommend Dealer
Yes

September 19, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The service was good. This went over everything. thing with with us . Pastor T was very helpfull it is the 4th car we purchased from Pastor T More

by mcc_611
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mireya Castellos, Taylor DeFalco , Pastor T

September 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The help we got from Pastor T was He was excellent and he new about the car More

by mcc_611
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

September 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Matt an Sheryl ver y professional did’nt keep me long and gave me a fair deal my husband was pleased kudos to them!!!! More

by DRUMSET0529
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

September 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

In a honesty, I'm a little disappointed. I'm happy that a have a nice 2018 Toyota Camry but at the same time the monthly payments are high for a vehicle that is almost 10 years old. At first More

by NICK
Recommend Dealer
No
Sep 15, 2026

Bev Smith Toyota responded

Hi Nicholas, Thank you for your comments and review. I have reviewed your purchase with us and would like to explain your deal. On your purchase order we gave you $3660.00 for your trade (2011 Nissan Sentra with 220k miles). Book value on that vehicle was about $500 based on the condition of the vehicle. We over allowed on that vehicle to help you get into the Camry. The 2018 Toyota Camry SE you bought had a J. D. POWER book value of $17,525 Your trade difference was $16,629.00 before taxes, tag and dealer fee. You bought the 2018 Toyota Camry below market value. Your vehicle is NOT an AS IS vehicle. It is covered by a Toyota Silver Certified Warranty for one year. To comply to being a Toyota Silver Certified pre-owned vehicle, we did the following to the car: Brand new battery, wiper blades, floor mats, tires, oil change & filter, cabin filter and a 160 point inspection to make sure there was nothing wrong with the vehicle. You purchased a Maintenance Service Contract as part of your payment. If you did not purchase that service, your payment would have been under $325 a month. We believe that you received a very fair deal on your 2018 Toyota Camry SE. If you still feel disappointed or confused, please stop by the dealership, we can go over your purchase together. I would be happy to assist you. Fred McCartney 772-464-8440

2
...

Dealership Inventory (207 Vehicles)

new 2026 Toyota Tundra Hybrid car, priced at $82,329
2026 Toyota Tundra Hybrid
new
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Toyota Prius Plug-In Hybrid car, priced at $38,049
2026 Toyota Prius Plug-In Hybrid
new
Supersonic Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Camry car, priced at $37,118
2026 Toyota Camry
new
Midnight Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Toyota Tacoma car, priced at $29,083
2023 Toyota Tacoma
used
Magnetic Gray Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2024 Kia Soul car, priced at $21,593
2024 Kia Soul
used
Inferno Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
new 2026 Toyota Tacoma car, priced at $56,104
2026 Toyota Tacoma
new
Black exterior
Manual
Four-wheel Drive