Kacper Lesniak
Kacper Lesniak at Old Orchard Nissan

Kacper Lesniak | Page 3

Sales Consultant

Old Orchard Nissan

5240 Golf Rd
Skokie, IL 60077

4.2
87 Reviews
4.2

87 Reviews

Write a Review

Dealership Experience

6 yrs, 2 mos

Languages Spoken

English English

Polish Polish

87 Reviews of Kacper Lesniak

November 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I went to Old Orchard Nissan to look at a new Leaf, and the experience was good. Mike, the salesperson, was very supportive and didn't pressure me. There were a few hiccups with the coffee and some paperwo More

by Wiliam
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 18, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you for choosing Old Orchard Nissan for your new Leaf! We're thrilled to hear that Mike provided you with a supportive and pressure-free experience. Our apologies for any hiccups, but we're glad you're happy with your new car!

November 13, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service at Old Orchard Nissan! The staff is absolutely wonderful, and the entire buying process was easy. The only issue was that some of the car's features weren't explained very More

by Also
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 15, 2025

Old Orchard Nissan responded

We're thrilled that you had a wonderful experience at Old Orchard Nissan! Our team takes pride in providing exceptional service and a seamless buying process. We apologize for any confusion with the car's features, but we're glad you're happy with both the car and our service. Happy driving!

November 10, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I purchased a used Pathfinder from Old Orchard Nissan, and although the service waiting area was a bit crowded, my consultant, Kasper, demonstrated the utmost professionalism. He personally conducted a fu More

by Michal
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 10, 2025

Old Orchard Nissan responded

Old Orchard Nissan tries to make each customer happy when they purchase a new or used car from us. Thank you for your business.

November 07, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

After I contacted the dealer, the consultant offered a creative approach: before a test drive, he showed me a video reviewing all the Rogue's safety systems. During the inspection, he immediately noted se More

by Sarah
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 10, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you for coming to Old Orchard Nissan and for your business! We love 5 stars!

November 05, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I was offered a 24-hour test drive so I could evaluate the new Nissan without any hassle. The trade-in department immediately quoted me the fair price, no haggling required—15% higher than the competition More

by Julia
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Nov 06, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you so much for your review! We're thrilled to hear that our team was able to offer you a stress-free and seamless experience with the 24-hour test drive and fair trade-in price. We always strive to provide excellent service and are glad that we were able to quickly resolve any issues that may have arisen. We appreciate your business and hope to see you again soon! #CustomerSatisfaction #HassleFreeExperience

October 21, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

I bought a Ford Escape from Huntley Ford a week ago and couldn't be more pleased. My salesman, Kacper, was straightforward and didn't hide anything about the car's history. The test drive was easy, and I w More

by GenaS
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 23, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you so much for sharing your positive experience with us! We're thrilled to hear that you had a great time at Huntley Ford and that Kacper provided you with top-notch service. We apologize for the minor issue with the parts, but we're glad it didn't detract from your overall experience. We appreciate your recommendation and hope to see you again in the future! #HappyCustomers #HuntleyFord #QualityService

October 17, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We came to Old Orchard Nissan after a disappointing experience at another dealer, and what a difference! Our salesperson, spent three hours with us but never pressured us, even when we changed our mind More

by Jones
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you for your 5-star review! We're happy to hear that you had a pleasant experience at Old Orchard Nissan. Our team works diligently to ensure customer satisfaction, and your kind words are much appreciated. Safe travels!

October 16, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Had a really good experience at Old Orchard Nissan, everyone was super nice and made the whole process easy. The only thing that bugged me a bit was that some car features weren’t explained clearly, so More

by Zoya
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you for your 5-star review! We're happy to hear that you had a pleasant experience at Old Orchard Nissan. Our team works diligently to ensure customer satisfaction, and your kind words are much appreciated. Safe travels!

October 14, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Buying my car at Old Orchard Nissan was a good experience overall — the team was helpful and easy to work with, though it took a while to get updates and some of the details about pricing could’ve been clear More

by Lina
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 17, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you had a positive experience at Huntley Ford. Your satisfaction is our priority!

October 12, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Mustafa is marvelous, friendly and helpful. I am very happy with the service and looking to come back in future More

by qadeerpk69
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Dario Cardella , Mustafa

Oct 17, 2025

Old Orchard Nissan responded

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you had a positive experience at Huntley Ford. Your satisfaction is our priority!

3
...

Dealership Inventory (531 Vehicles)

used 2024 Genesis GV80 car, priced at $45,646
2024 Genesis GV80
used
Savile Silver exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Hyundai Tucson car, priced at $21,190
2023 Hyundai Tucson
used
Phantom Black exterior
Unknown
All-wheel Drive
used 2025 Hyundai ELANTRA HEV car, priced at $20,313
2025 Hyundai ELANTRA HEV
used
Intense Blue exterior
Unknown
Front-wheel Drive
new 2027 Nissan Sentra car, priced at $30,313
2027 Nissan Sentra
new
Super Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
new 2027 Nissan Sentra car, priced at $24,608
2027 Nissan Sentra
new
Super Black exterior
CVT
Front-wheel Drive
used 2023 Nissan Murano car, priced at $24,318
2023 Nissan Murano
used
Pearl White Tricoat exterior
CVT
All-wheel Drive