Dealer Reviews

Find the best dealership for you.

Service Reviews

Find good folks to fix your car.

Cars for Sale

Find the right car for you.

Car Recalls

Make sure your car is safe to drive.

Back
Start your review of Kam Hookano.
Kam Hookano
Kam Hookano at McCaddon Cadillac Buick GMC
Refer Me
not yet rated

Kam Hookano

Sales & Leasing

McCaddon Cadillac Buick GMC

2460 48th Court
Boulder, CO 80301

Contact Me

I moved up to Colorado in 2015 and am loving every second of it. This is a great place to be! With so many friendly people and so much to do, what's not to love! I have been in the auto industry for a little while now and have come to McCaddons here in Boulder. This is a great place to come in and hang out, look at a few cars and push a few buttons! I would be happy to help with any questions you may have, no matter how big or small! Stop by and say hello next time you're in the neighborhood!

Dealership Experience

4 yrs

Industry Experience

6 yrs, 10 mos

Specialties & Trainings

CPR Certified

21 Reviews of Kam Hookano

December 28, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"The dealership was clean and neat as expected. Our Sales..."

- whistler

The dealership was clean and neat as expected. Our Sales Rep, Kam Hookano, was pleasant, a good listener, and knowledgeable. I would recommend him to any buyer. The dreaded paperwork was competently addressed by both Kam and Justin Gasman, the Financial Services Director. Our car was clean, certified, and gassed up ready to go. The price was right. What more could you ask for? Bill S.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Brett Malin

May 26, 2020

Dealership Rating
Employee Rating

"Great Staff"

- gpflipsen33

Justin Gasman did an outstanding job with all aspects.I also dealt with Joe and with Kam as salesmen and they were very knowledgeable and helpful through this all.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin Gasman, Joe Cleland

June 12, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"RECOGNITION"

- Mark Muirheid, president AHSIGMA, LLC

KAM, YOU ARE A GREAT PERSON, THOUGHTFUL, VERY CREATIVE, RELIABLE AND HONEST...…..KEEP THAT ATTITUDE...YOU'LL TRAVEL A LONG REWARDING PATH IN LIFE!!!!!!!!! JUST WANTED ALL OF YOU TO HAVE A COPY OF THIS MESSAGE I SENT TO KAM...VERY PROFESSIONAL...SOMETHING WE JUST DO NOT FIND ENOUGH OF THESE DAYS. MARK MUIRHEID, PRESIDENT AHSIGMA, LLC

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: IN ONE WAY OR ANOTHER, THEY ALL CONTRIBUTE TO SUCCESS OF THE DEALERSHIP

May 19, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Good people to work with"

- 767tex

We had the pleasure of working with our sale associate Kam He was very personable and had complete knowledge of his product. After purchasing a car, he was extremely helpful in checking us out on all the technology. The pricing was very fair and the finance man was very helpful in getting the best deal we could get on everything related to the sale. I would recommend doing business with this dealership.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin Gasman

May 10, 2019

Dealership Rating
Employee Rating

"Great Experience"

- dvaldez

I worked with Kam, he was very easy to work with and he made sure that I left with the car I really wanted. Everyone was very friendly and willing to work with us. By far my best car buying experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin Gasman, Glenn Jordan

November 28, 2018

Dealership Rating

"Only if desperate "

- Lakewoos60

Recently purchased a vehicle from Mccaddon one of many dealings with them totaled my vehicle recently have bought gap with every vehicle I have ever purchased was not informed they longer offer gap had contacts shoved in my face and told to sign trusting that the same process in every deal I did would be followed... Not the case they were more then happy to sell me 199 theft xxxxxxxx a 4000 dollar warranty but not gap??... Or at least tell me they don’t offer it anymore???... When confronted with this the owner himself said nothing I can do even though his own people didn’t sign the contract agreeing to the terms so much for customer service I guess Glen Jordan and Justin Gasman only sell what benefits them not the customer I have been a small business owner for 25 years and pride myself on the customer first rule.... Clearly these people only care about money first which is fine it was my fault for trusting and not reading.... I wouldn’t recommend this dealership to my worst enemy!!!!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Justin Gasman, Mark McCaddon, Glenn Jordan, Dan Gilbert

Dec 03, 2018

McCaddon Cadillac Buick GMC responded

In regards to the truck you purchased in February 2018. We have reviewed your paperwork and the signed menu of options offered to you at the time of sale in the business office. You elected to protect your investment with a few optional coverage items, which you signed for, and were fully disclosed in multiple places. You knew all of the numbers and the costs before you left, just as you have on all of your other past purchases. The GAP insurance product, like many other products (such as Credit Life and Accident and Health Insurance) is heavily regulated. Due to the recent changes in the regulations of the MLA (Military Lending Act) the GAP product is no longer offered by our dealership and has not been for over a year. We are not required to offer it or sell it. We made a business decision to get out of the GAP business quite some time ago simply due to regulatory concerns. Since that time, we haven’t had any issues with hundreds of other vehicle purchasers that have come through our doors regarding GAP coverages. Bottom Line: Your paperwork was done properly and was presented with full disclosure and all documents were processed correctly with all legally required signatures. Like all of us as consumers, it is your responsibility to know what you are purchasing. We can certainly appreciate where you are coming from with your total loss situation, partially due to the significant negative equity you rolled into your financing from your previous vehicle's loan -- after you’d wrecked the truck we sold you prior. Interestingly enough, you tagged multiple employees in this review – a few that had limited involvement and one that didn’t even work here when you made this last transaction. It makes us question who or what is really behind your rant about YOUR negative equity and YOUR lack of due diligence to ensure that YOU properly insure your vehicles, and/or put enough cash down to avoid this negative equity situation in the first place. Our intent, and our practice at McCaddon, is to always do business legally, ethically, and professionally. Both Glenn and Justin have always done whatever they could to assist you with your purchases over the years, and until this “issue” appeared you have always been very satisfied doing business here. We regret your circumstances and your choice to place blame on this organization, but we’ve been same family owned and operated for over 60 years, and this wouldn't be possible if we weren't taking really good care of all of our customers. McCaddon Management Team

November 20, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Great Experience"

- Reby1958

I could not have been happier with how my recent purchase went with McCaddon GMC. I have bought a lot of vehicles over they years and have to say this was probably the best experience I have had. Professional, easy, informatitive, never pushy, great pricing, no smoke and mirrors. From Sales to financial this was a first claass experience.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Justin Gasman, Dan Gilbert

June 18, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Great Experience"

- Broken arm guy

The team listened to what I wanted and got me into a great car. Kam was knowledgable on all of the features. Thanks again guys

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Steve Purcell

March 27, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Big purchase made easy by professionalism and responsiveness"

- New McCaddon Customer

After shopping around the area, Kam in sales and team in finance stood out for their professionalism, directness in answering our questions, and going far in being responsive and meeting our needs. Our first lease was made easy by this great experience!

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Zach Brick, Justin Gasman

March 21, 2018

Dealership Rating
Employee Rating

"Surprised by excellence!"

- McCaddon Customer for years

We went in response to an offer to buy my 2004 Buick. No interest in purchasing. We were looking at another brand recommended for senior mobility. Mentioned this to Kam, a super soft sell salesman.who suggested we look at a used Cadillac SRX with 25-30K fewer miles and 4 years newer, for approximately only $2K more than the others we'd been researching. Financing options were attractive. We are delighted. Learning all the new electronic devices keeps our 70+ brains active. The SRX is now called Mathilda. We love her.

Read More
Customer Service
Quality of Work
Friendliness
Pricing
Overall Experience
Recommend Dealer
Yes
1
1 - 10 of 21 results

Dealership Inventory (71 Vehicles)

used 2020 Buick Envision car, priced at $33,295
2020 Buick Envision
used
Black exterior
Automatic
AWD
used 2020 Buick Enclave car, priced at $35,498
2020 Buick Enclave
used
Gray exterior
Automatic
AWD
new 2021 GMC Acadia car
2021 GMC Acadia
new
White exterior
Automatic
AWD
used 2020 Buick Encore GX car, priced at $24,545
2020 Buick Encore GX
used
Gray exterior
Automatic
AWD
new 2021 GMC Acadia car
2021 GMC Acadia
new
White exterior
Automatic
AWD
new 2021 GMC Sierra 1500 car
2021 GMC Sierra 1500
new
White exterior
Automatic
4WD