Mario Steadman
Mario Steadman at The New Babylon Honda

Mario Steadman

Sales Consultant

The New Babylon Honda

650 Montauk Hwy
West Babylon, NY 11704

Contact Me
4.5
13 Reviews

Dealership Experience

1 yr, 4 mos

Languages Spoken

English English

4.5

13 Reviews

Write a Review

13 Reviews of Mario Steadman

October 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Thank you so much for working with my monthly budget for me to be able to afford my new Honda. Mario went above and beyond to put me in my new Honda HR-V. More

by STEF493
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

October 15, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Excellent service. Everyone was very helpful and understood my needs with this new purchase. I will definitely recommend them to friends and family. More

by workerbee2087
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

October 13, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Worst dealer ever sold me the car that was in the accident lied about it horrible service changed the price told me that finance price was different and cash all red flags they do not want to take th More

by Krystof
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

September 06, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Everyone was honest, kind and professional. I was able to find a car within 5 minutes because Mario asked the right questions. More

by mzvsheehan
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Shaikh Ali

February 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I paid for the new Pilot with a bank check so no financing was necessary. It took over 2 hours to get the paper work done and then when we were ready to leave and the car was brought outside, the wi More

by Mbucky28
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mario Steadman

Mar 14, 2026

The New Babylon Honda responded

Thank you for your feedback, Mbucky28. We sincerely apologize for the delay with the paperwork and the issue with the windshield wiper at delivery, especially given the weather and the inconvenience it caused you. This is certainly not the experience we want our customers to have when picking up their new vehicle. We appreciate your patience and hope you are enjoying your new Pilot. If there is anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out. Thank you for choosing New Babylon Honda.

February 01, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

The seller was Amazing but the finance person was terrible. Very sharp and blunt on his answers and he seems bothered by our questions. We did a trade but we were not informed before we committed wi More

by veralu8a29
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Anthony Alcindor, Matt Buckvar

December 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Mario greeted us with a smile. No pressure at all! He was very professional and courteous in the process. We didn't expect to drive off the lot with a new car but Mario went above More

by CBC920
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

December 11, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

My experience at the dealership especially with Mario was excellent. I would recommend everyone I know to go there More

by SABRINAPITTON17
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

November 20, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

The showroom was nice management was great. Our salesman was nice took a little bit to get to the car but all and all good experience More

by pattyp13
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Jules Sainvil , Travis Rubino

October 03, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Travis a Mario were great . One charge was 200$ something for DMV . I was under the impression I was just gonna get charged 175 for the registration fee. I felt that was a mon More

by Gizza1
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Oct 14, 2025

The New Babylon Honda responded

Hi Gizza1, We’re glad Travis and Mario made your experience a great one! We apologize for the confusion with the DMV fee and understand your concern. Please call me at 631-297-9569 so I can review and resolve this quickly. — Chaneen Foulke The New Babylon Honda Team

1

Dealership Inventory (150 Vehicles)

used 2024 Honda CR-V Hybrid car, priced at $35,074
2024 Honda CR-V Hybrid
used
Crystal Black Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2026 Honda Pilot car, priced at $55,920
2026 Honda Pilot
new
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Honda CR-V car, priced at $37,230
2027 Honda CR-V
new
Platinum White Pearl exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2017 Honda Fit car, priced at $16,172
2017 Honda Fit
used
Aegean Blue Metallic exterior
Manual
Front-wheel Drive
new 2027 Honda CR-V Hybrid car, priced at $39,255
2027 Honda CR-V Hybrid
new
Solar Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive
new 2027 Honda CR-V car, priced at $34,645
2027 Honda CR-V
new
Solar Silver Metallic exterior
Automatic
All-wheel Drive