Mark Owen
Mark Owen at Noller Automotive Supercenter

Mark Owen | Page 3

Manager

Noller Automotive Supercenter

1001 Basecamp Dr
Kalispell, MT 59901

Contact Me
4.4
31 Reviews
4.4

31 Reviews

Write a Review

31 Reviews of Mark Owen

July 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Friendly and professional staff. Flexible on price. Good selection of vehicles. Would buy from again. More

by EbodMcGee
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
Jul 05, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for the great review! We're glad you enjoyed working with our friendly team and found the right vehicle at the right price. We look forward to helping you again in the future!

July 01, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Dealership was very friendly and very clean. Staff was constantly making sure customers were comfortable and informed. More

by cloyd.l.summers
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Ann Neice

Jul 05, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for the kind review! We're glad you felt comfortable and well-informed during your visit. Our team works hard to create a welcoming environment, and we appreciate you noticing!

June 26, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Awesome experience! !! Met many of the fantastic employees working there that made my car purchase comfortable, simple, and very proud of!! T.J. was our sales associate More

by curtissimonds
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: TJ

Jun 28, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you so much for the awesome review! We’re thrilled to hear your car-buying experience was comfortable and simple—and that you’re proud of your purchase! It’s great to know our team made a positive impression. Enjoy your new vehicle, and welcome to the family!

June 25, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

So I figured I would try them out for a front end alignment on one of my vehicles. Turns out that was a big mistake, I walked in for a simple alignment and walked out with a quote for 5500$ to replac More

by tmorigeau49
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ann Neice

Jun 28, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry to hear that your visit didn’t meet expectations and that you left feeling frustrated. That’s never the kind of experience we aim to provide. We always strive to offer thorough inspections and transparent recommendations based on our technicians’ assessments, but we understand the importance of second opinions and appreciate you seeking one. Your feedback is being taken seriously, and we’d like the opportunity to review your visit in more detail. If you're open to it, please reach out to us directly so we can address your concerns and ensure they’re properly investigated. We value every customer's trust and are committed to improving where needed.

June 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Outstanding employees that provided me with great information regarding my warranty and how to take advantage of it when I move. In and out within 30 minutes. 5 stars. More

by deckerkonya
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 28, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for the fantastic review! We're so glad our team could provide you with helpful information about your warranty and make the process quick and easy. It's great to hear everything was taken care of in under 30 minutes. We appreciate the 5 stars and wish you all the best with your move—don’t hesitate to reach out if you need anything in the future!

June 07, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

My loan contract that I signed was $700 less than what the bank boarded the loan for. Super unethical. I called and the financial contact at Kalispell Noller still hasn't returned my call. Very xxxxty an More

by laceyhunter0818
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: The finance manager at Kalispell MT, one star.

Jun 21, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. This is not the kind of service we aim to provide. We want to make this right and would appreciate the opportunity to discuss your concerns directly. Please reach out to our customer care team at your earliest convenience so we can work toward a resolution. Thank you for bringing this to our attention.

June 06, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

First time I used this company. Very clean and spacious. Results and work was good. Will use y'all again, if needed. More

by AlfredPapillon
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
Yes
Jun 21, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for your feedback! We’re glad you found our facility clean and spacious and were pleased with the results. We look forward to helping you again whenever you need us!

June 04, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Definitely recommend going to Noller Automotive Supercenter for when you’re looking for your new used car. Everyone there was super friendly and super helpful. More

by Janessa Long
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Riley

Jun 21, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you so much for your recommendation! We’re thrilled to hear that our team was friendly and helpful during your visit. We appreciate your support and look forward to assisting you again in the future!

May 27, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

We're friendly and accommodating. Have issues on the price that was agreed upon. I was promised $600 off those same price but that was not kept. I was in a hurry since I traveled from More

by mavalos711
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes
May 28, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for your honest feedback. We’re glad to hear you found our team friendly and accommodating, but we sincerely apologize for the confusion regarding the pricing and deposit. That’s definitely not the experience we want for our customers, especially when you’ve traveled from out of town. Please feel free to reach out directly if there’s anything else we can do to help or clarify. We appreciate you bringing this to our attention.

May 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

First contact Salesman was great. The test drive was great. Got to the final money guy. Numbers were off by $2000, and we didn't have what we negotiated. We had to decline three times More

by Sean
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Ann Neice

May 23, 2025

Noller Automotive Supercenter responded

Thank you for sharing your feedback and for giving us the opportunity to earn your business. We’re glad to hear your first contact and test drive went well and that you found the car to be a good value. We apologize for the confusion and frustration caused during the final negotiation process. We take your concerns seriously and want to ensure a smoother experience for all our customers. Our General Manager, Mark Owen, will be reaching out to you directly to discuss this further and see how we can address your concerns. We appreciate your honesty and your business, and we hope to have the chance to make this right.

Dealership Inventory (81 Vehicles)

used 2023 Toyota Tacoma car, priced at $35,871
2023 Toyota Tacoma
used
Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2018 Ram 1500 car, priced at $22,956
2018 Ram 1500
used
Bright White Clearcoat exterior
Automatic
Four-wheel Drive
used 2025 Audi Q7 car, priced at $38,709
2025 Audi Q7
used
Carrara White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2024 Chevrolet Equinox car, priced at $20,722
2024 Chevrolet Equinox
used
Summit White exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2021 Porsche Macan car, priced at $41,922
2021 Porsche Macan
used
N/A exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2023 Chevrolet Tahoe car, priced at $55,745
2023 Chevrolet Tahoe
used
Dark Ash Metallic exterior
Automatic
Four-wheel Drive