Salvador Lara
Salvador Lara at Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City

Salvador Lara

Finance Manager

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City

555 W 103rd St
Kansas City, MO 64114

Contact Me
3.3
7 Reviews
3.3

7 Reviews

Write a Review

7 Reviews of Salvador Lara

September 29, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Yacento was wonderful from start to finish and even afterwards. He answered all our questions, which there were many, since we were out of state buyers. He was patient, very knowledgeable and professio More

by Liz Jones
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

August 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

I chose Cable Dahmer because I bought my first car from Cable Dahmer Kia in Lawrence Ks. My recent experience was Atrocious. The Sales person we were set up with Paulo Pita is the most dishonest person More

by troybrooksher
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Tyson Gillotti , Paulo Pita

Aug 19, 2026

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City responded

We appreciate you bringing this to our attention. Customer feedback helps us identify areas where we can do better. Please contact us at wecareCDKC@CableDahmer.com directly so we can discuss your experience further.

Aug 26, 2026

troybrooksher responded

I should say I am happy with the vehicle, and hope the service department and vehicle warranties prove helpful.

August 17, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

If you like no pressure in car buying, then this is your place. Yucento was fabulous and very knowledgeable. 10/10. The only down side I can think of, is they didn't have my brand new car detailed throughly More

by SW
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Tyson Gillotti, Yacento Scott

Aug 19, 2026

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City responded

Thank you for your 5 star review. We are so glad you had a great experience with us and appreciate the feedback.

May 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Great dealership. They worked me in and got it fixed quickly. Will go back here More

by dianepowell3593
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: John Posey, Felipe Cotto

May 26, 2026

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City responded

Thank you for the amazing 5-star rating for your vehicle's service! Feedback like yours makes our service team's day. We're so glad we could provide efficient, top-notch service to keep your vehicle running smoothly. Thanks for choosing Cable Dahmer, Diane}!

April 22, 2026

Dealership Rating
Employee Rating

Since five stars is clearly not enough: • Mohammad Alabudy — ★★★★★★ • Salvador Lara — ★★★★★★ • Special recognition to Mr. J.B. Meyer — ★★★★★★ While the process did not start smoothly, the people More

by DYCEINC
Sales Price Transparency
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Mohammed Alabudy , Mr. J.B. Meyer

Apr 23, 2026

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City responded

We sincerely appreciate you taking the time to leave us a 5-star review about your buying experience! Knowing you had an excellent interaction with our sales department motivates our entire team. Thank you for choosing us for your purchase!

November 23, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Overall very good experience at CDC! Micah was great when it came to finding us a car, being honest about each step of the experience, and trying his best to put us in exactly what car w More

by Kenziedbelger
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
Yes

Other Employees Tagged: Micah Baird

Nov 26, 2025

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City responded

Thank you for your review! We’re glad Micah was honest, helpful, and worked hard to find the perfect car for you. We appreciate you choosing Cable Dahmer!

August 28, 2025

Dealership Rating
Employee Rating

Worst car buying experience of my life. Asked for my trade in keys multiple times because I didn’t like the new vehicle. Never gave my keys back. Pressured me to take a car. Car is worth wa More

by D.rob1184
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No

Other Employees Tagged: Mikayla Toombs , David Bierwirth

Sep 02, 2025

Cable Dahmer Chevrolet of Kansas City responded

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely regret the frustration this caused. This is not the level of service we aim to provide, and we would appreciate the opportunity to discuss your concerns directly. Please contact us directly at wecarecdkc@cabledahmer.com so we can review your situation and work toward a resolution.

Dealership Inventory (526 Vehicles)

used 2026 Chevrolet Traverse car, priced at $35,120
2026 Chevrolet Traverse
used
Mosaic Black Metallic exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2024 Ford Ranger car, priced at $36,620
2024 Ford Ranger
used
Shadow Black exterior
Automatic
Four-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Trax car, priced at $25,494
2026 Chevrolet Trax
new
Red exterior
Automatic
Front-wheel Drive
used 2023 Buick Envision car, priced at $30,843
2023 Buick Envision
used
White Frost Tri-Coat exterior
Automatic
All-wheel Drive
used 2025 Nissan Rogue car, priced at $21,467
2025 Nissan Rogue
used
Brilliant Silver Metallic exterior
CVT
All-wheel Drive
new 2026 Chevrolet Silverado 2500 car, priced at $76,506
2026 Chevrolet Silverado 2500
new
Summit White exterior
Automatic
Four-wheel Drive